2018. Augusztus 18. Szombat - Ilona

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Marci79 | 2016-04-26 21:51 Podi8 részére

Üdv! Most én is ebben a helyzetben vagyok. Nálad mi volt a gond anno?

pinterc | 2016-03-31 21:51 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm! Azt szeretném még megkérdezni, hogy ez a kuplungcső pontosan hol található? Ha tényleg ez a baja, akkor egy ilyen kuplungcsövet honnan tudok rendelni, és körülbelül mennyibe kerül?
Ma egész nap telefonálgattam ezügyben, de nem tudott erre senki semmit mondani, vagy nincsen egyáltlán, vagy azt mondják, hogy hivatalos Mazda márkakereskedésből “nagyon borsos áron” lehet hozzájutni ehhez…

Ahonnan szoktam alkatrészeket rendelni, ott ezek vannak:
https://autoalkatreszed.hu/alkatresz/mazda/xedos-6-ca/4825/kuplung-f%C5%91henger/1.html

Illetve:
https://autoalkatreszed.hu/alkatresz/mazda/xedos-6-ca/4825/kuplung-munkahenger/1.html

Viszont külön az említett csövet nem találom, és nem világos számomra, hogy pontosan mik ezek.
Amikor felhívtam őket, azt mondták, hogy ez véletlenül sem az, mert a hidraulika-csöveket nem bilincsekkel szokás rögzíteni, az esetleges nyomás miatt.
Tudnának nekem valami támpontot adni, hogy pontosan melyik is ez a cső? Ha igen, köszönöm előre is…
Üdvözlettel Csabi

mazda-auto.hu2 | 2016-03-31 10:38 pinterc részére

Kidurrant a kuplungcső, csere és utána kell tölteni a fékfolyadékot.

Ha levegős lett a fék, feltétlenül légteleníteni kell utána.

pinterc | 2016-03-30 22:00

Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy vajon mi történhetett, a kuplunggal  a Xedos 6-ban?
Jöttem haza, és váltás közben eltűnt a kuplungpedál a lábam alól!

Beesett, és vissza már nem jött, sebességbe nem tudtam betenni az autót. Nem lehet működtetni a kiemelő szerkezetet. Szerencsém volt, hogy volt annyi lendületem, amivel félre tudtam gurulni egy parkolóba. később amikor arréb toltam az autót, akkor volt alatta egy “olajfolt” (hidraulika folyadék gondolom) felnyitva a motorházat annyit láttam, mintha a váltóblokk tetején is lenne ebből a folyadékból…

Azt szeretném kérdezni, hogy mi szállhatott el, és milyen alkatrészek eshetnek szóba ezzel kapcsolatban?

Köszönöm a segítségeteket!

hejhoponilo | 2016-01-29 23:06

sziasztok tudnátok nekem aban segíteni valaki  hogy nekem van egy mazda xedos 6 om és automata 4 fokozat de csak 3 ig vált és amikor a 4 diket váltaná fel pőrög a motor és be vált négyben és viszadobja háromba és ezmiat 5-6 ezres fordulaton pőrög és emiat körülbelül 20 litert eszik mondták hogy lehet olaj vagy válto hiba de biztos valaki már járt igy és tudja hogy ilyenkor mi a teendö léci ha valaki tüd segitsen köszi 

mazda-auto.hu2 | 2016-01-12 16:32 sch1 részére

Az üzemanyag tankban.

sch1 | 2016-01-09 13:25

Sziasztok tudja valaki hogy hol van pontosan a benzinpumpa és hogy kell kicserélni ? xedos 9. mennyire bonyolult a cseréje?

mazda-auto.hu2 | 2016-01-07 16:05 Fred részére

Erre kimaradt a válasz, és gondolom nem is aktuális, de az első zárhíd alatt van egy kicsivel a szenzor.

mazda-auto.hu2 | 2016-01-07 16:03 zapalotti részére

Nincs ilyen típushiba, de mindenképpen gyári műszerre kellene tenni, elméletileg azzal kiolvasható a hiba.

zapalotti | 2016-01-05 12:19

Sziasztok!

Elsőkörben mindenkinek Boldog Új Évet!

Mazda Xeodos 6 -osommal (automata váltó) van problémám, talán más is találkozott már a hibával, és tud segíteni.

Amint D-be vagy R-be kapcsolom az alapjárat elkezd esni, majd a motor lefullad. Autópályán ill. autóúton semmi gond nincs a váltóval szépen vált le, fel, zaj ill. problémamentesen, a városi közlekedés viszont teljesen lehetetlen emiatt vele.

A kérdésem az lenne, hogy hol kellene elsőkörben a hibát kereseni, esetleg típushibáról van-e szó?

Hibakód kivillogtatásával is próbálkoztam már, de egyértelműen sajnos még nem sikerült a hiba okát megtalálni.

Többféle szenzoros hibát is jelez.

Választ előre is Köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó