2017. November 22. Szerda - Cecília

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pinterc | 2016-03-30 22:00

Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy vajon mi történhetett, a kuplunggal  a Xedos 6-ban?
Jöttem haza, és váltás közben eltűnt a kuplungpedál a lábam alól!

Beesett, és vissza már nem jött, sebességbe nem tudtam betenni az autót. Nem lehet működtetni a kiemelő szerkezetet. Szerencsém volt, hogy volt annyi lendületem, amivel félre tudtam gurulni egy parkolóba. később amikor arréb toltam az autót, akkor volt alatta egy “olajfolt” (hidraulika folyadék gondolom) felnyitva a motorházat annyit láttam, mintha a váltóblokk tetején is lenne ebből a folyadékból…

Azt szeretném kérdezni, hogy mi szállhatott el, és milyen alkatrészek eshetnek szóba ezzel kapcsolatban?

Köszönöm a segítségeteket!

hejhoponilo | 2016-01-29 23:06

sziasztok tudnátok nekem aban segíteni valaki  hogy nekem van egy mazda xedos 6 om és automata 4 fokozat de csak 3 ig vált és amikor a 4 diket váltaná fel pőrög a motor és be vált négyben és viszadobja háromba és ezmiat 5-6 ezres fordulaton pőrög és emiat körülbelül 20 litert eszik mondták hogy lehet olaj vagy válto hiba de biztos valaki már járt igy és tudja hogy ilyenkor mi a teendö léci ha valaki tüd segitsen köszi 

mazda-auto.hu2 | 2016-01-12 16:32 sch1 részére

Az üzemanyag tankban.

sch1 | 2016-01-09 13:25

Sziasztok tudja valaki hogy hol van pontosan a benzinpumpa és hogy kell kicserélni ? xedos 9. mennyire bonyolult a cseréje?

mazda-auto.hu2 | 2016-01-07 16:05 Fred részére

Erre kimaradt a válasz, és gondolom nem is aktuális, de az első zárhíd alatt van egy kicsivel a szenzor.

mazda-auto.hu2 | 2016-01-07 16:03 zapalotti részére

Nincs ilyen típushiba, de mindenképpen gyári műszerre kellene tenni, elméletileg azzal kiolvasható a hiba.

zapalotti | 2016-01-05 12:19

Sziasztok!

Elsőkörben mindenkinek Boldog Új Évet!

Mazda Xeodos 6 -osommal (automata váltó) van problémám, talán más is találkozott már a hibával, és tud segíteni.

Amint D-be vagy R-be kapcsolom az alapjárat elkezd esni, majd a motor lefullad. Autópályán ill. autóúton semmi gond nincs a váltóval szépen vált le, fel, zaj ill. problémamentesen, a városi közlekedés viszont teljesen lehetetlen emiatt vele.

A kérdésem az lenne, hogy hol kellene elsőkörben a hibát kereseni, esetleg típushibáról van-e szó?

Hibakód kivillogtatásával is próbálkoztam már, de egyértelműen sajnos még nem sikerült a hiba okát megtalálni.

Többféle szenzoros hibát is jelez.

Választ előre is Köszönöm!

Fred | 2015-11-12 19:35

Sziasztok! 92-es X6-osban villog a légzsák lámpa, kilencet, aztán egy szünet. Ez állítólag az ütközés szenzor problémáját mutatja. Hol van ez az alkatrész az autóban, és mit lehet vele csinálni? Most vizsga előtt nem hiányzott. kösz

mazda-auto.hu2 | 2015-10-27 08:52 avaspe részére

Ellenörizni kell, hogy a szivattyú működik-e, és ha igen, akkor végig kell mérni a jeladók ellánállás értékeit, hogy ki lehessen szűrni a hibát.

avaspe | 2015-10-26 20:34

Tisztelt MazdaAuto!

Kigyulladt az ESP visszajelző. Kiolvasáskor ezt írja ki: ABS (1 hibakódok) C1119 hajtásvezérlés jelenlegi nyomatékcsökkentés áramkör hiba. Tud segíteni, hogy mi lehet a gond? 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó