2018. Május 24. Csütörtök - Eszter

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2017-09-25 08:38 gabesz35 részére

Eberspacher kályha van benne, kivehető, csak át kell addig hidalni. Ha előjön a hibakód, akkor célszerű kivenni a biztosítékot is

gabesz35 | 2017-09-22 19:13

Tisztelt szakértő!

A 2008-as diesel gta ford motoros?

gabesz35 | 2017-09-22 19:06

Tisztelt szerivíz!

Az lenne a kérdésem hogy ha a 2008-as diesel gta-ban a  webasto (ha ez van benne) csöpög, és kivesszük szerelés céljából, akkor a kocsit lehet nélküle is használni? ki kell kapcsolni valamit?okozhat problémát? át kell kötni valamit?

mazda-auto.hu | 2017-09-21 10:48 Cseppmen68 részére

Valószínűleg az utólagosan beépített légzsák deaktiváló rendszert nem megfeleően programozták. Fel kellene keresni bármelyik márkaszervizt és ott garanciában orvosolják a problémát. Kezelési kézikönyvet 3200.- Ft + Áfa + utánvétes áron tudunk küldeni a megadott címre várhatóan jövő hét második felében.

Cseppmen68 | 2017-09-17 10:08

Tisztelt Mazda Autó.

2008-as mazda 5 105KW.alváz:jmzc19r680220358.

A jobboldali légzsák a számitógop szerint ki van kapcsolva,de ennek nincs kikapcsolója.A lámpa 2-1 et villan.

Mi lehet a gondja?

 És ha tudnának ehez magyarnyelvű kezelésit küldeni uv vel,megköszönném.

 Cím:Ficsór Tamás 3000 Hatvan Doktay Gyula utca 30.

ierdos | 2017-09-16 12:10 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm szépen a választ. Visszajelzek , hogy mi volt a baj.

mazda-auto.hu2 | 2017-09-13 15:39 takizolib részére

Mi a Castrolt használjuk, a sebváltóba 2,7 liter 75W-90 megy, fékfolyadék DOT4 és a megadott szintig kell tölteni, kb. 0,5-0,7 liter, a szervóolajat nem kell cserélni.

A gyári a legjobb.

mazda-auto.hu2 | 2017-09-13 15:20 VaFec részére

Az ilyen hibát nagyon nehéz megtalálni, de a megérzés jó, mert általában kidörzsölődés, rágás, vagy a csatlakozó kontakt hibája szokott ilyesmit okozni.

mazda-auto.hu2 | 2017-09-13 15:17 gabesz35 részére

Ugyan olyan mint a gyári.

mazda-auto.hu2 | 2017-09-13 15:16 ierdos részére

Valószínű a befecskendező alátét égett át és ott szívja be, vagy leragadt az olajlehúzó gyűrű. Az autóval így nem lehet járni, mert nem kap normális kenést és károsodni fog a motor. Az alátét cserével kell kezdeni, ha az okozta, az olajszivattyú szűrőjét is meg kell utána tisztítani. Endoszkóppal lehet megnéz, hogy kormos-e.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó