2018. Augusztus 16. Csütörtök - Ábrahám

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ierdos | 2017-09-16 12:10 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm szépen a választ. Visszajelzek , hogy mi volt a baj.

mazda-auto.hu2 | 2017-09-13 15:39 takizolib részére

Mi a Castrolt használjuk, a sebváltóba 2,7 liter 75W-90 megy, fékfolyadék DOT4 és a megadott szintig kell tölteni, kb. 0,5-0,7 liter, a szervóolajat nem kell cserélni.

A gyári a legjobb.

mazda-auto.hu2 | 2017-09-13 15:20 VaFec részére

Az ilyen hibát nagyon nehéz megtalálni, de a megérzés jó, mert általában kidörzsölődés, rágás, vagy a csatlakozó kontakt hibája szokott ilyesmit okozni.

mazda-auto.hu2 | 2017-09-13 15:17 gabesz35 részére

Ugyan olyan mint a gyári.

mazda-auto.hu2 | 2017-09-13 15:16 ierdos részére

Valószínű a befecskendező alátét égett át és ott szívja be, vagy leragadt az olajlehúzó gyűrű. Az autóval így nem lehet járni, mert nem kap normális kenést és károsodni fog a motor. Az alátét cserével kell kezdeni, ha az okozta, az olajszivattyú szűrőjét is meg kell utána tisztítani. Endoszkóppal lehet megnéz, hogy kormos-e.

VaFec | 2017-09-11 21:07

Tisztelt Mazda autó!

Találkoztak már a következő problémával?

https://kephost.com/image/BlKW

Egy kis segítség a képhez: sajnos elég gyakran előfordul, hogy a képen látható beállítások mellett menet közben magától bekapcsol a hátsó ködlámpa. Kiváltó eseményhez nem tudtam még kötni, van, hogy gyorsításnál illetve lassításnál, van, hogy zökkenésnél, van, hogy egyenletes haladás mellett. Én vezeték kidörzsölődésre gyanakodtam, volt is mazda szervízben emiatt, de ott sem tudtak semmilyen okosságot mondani, megmozgatták a kormányban futó kábeleket, és akkor egy időre meg is szűnt a jelenség, majd egyszer csak váratlanul vissszatért. Jelenleg széthúztam a hátsó ködlámpa csatlakozóját, de nem maradhat így örökre.

Válaszát előre is köszönöm!

takizolib | 2017-09-08 07:50

Tisztlet Szakértő!

5 hónapja vásároltunk egy 2008-as Mazda 5 (2.0 Diesel 148 Le) személyautót (JMZCR19R680207362). Jövő héten megy nagyszervízre. Szeretném a szervoolajat, sebváltóolajat és fékolajat is ellenőriztetni, ill. szükség esetén cseréltetni. Melyikből milyen gyártmányú, típusú olajat ajánlanak (mennyi kell belőlük)?

Valamint féktárcsa és fékbetét esetében melyik gyártmányt ajánlják?

Segítségüket előre is köszönöm!

gabesz35 | 2017-09-07 19:48 gabesz35 részére

Bocsánat!Intercooler

gabesz35 | 2017-09-07 19:20 mazda-auto.hu részére

Tisztelt szakértő úr!

Kérhetek egy tipust hogy milyen az a 48e-s olajradiátor meg tudom nézni valahol? Megnézte a szerelőm és tényleg az csepeg.

ierdos | 2017-09-07 15:58

Tisztelt Mazda-autó! 2007-es 143 lovas dízel Mazdám, amely eddig 118 ezer km-t futott (a kilométer valós, mert újonnan vettem) a korábban két olajcsere között normális motorolajszint növekedés után tavasz óta fogyasztja az olajat (2 liter utántöltés kb. 4000 km-en). Az autó alatt, illetve a motortérben nincs olajfolt. Megmutattam egy szerelőnek, aki az intercooler csövében olajat talált és a turbófeltöltőt tartja hibásnak. Lehet-e más oka az olajfolyásnak? Köszönettel.  

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó