2018. Április 20. Péntek - Konrád, Tivadar

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2017-06-27 13:19 hlp részére

A felszereltség nem látszik a rendszerben.

A komolyabb olajfogyasztás általában a motor túlzott hőterhelése miatt kikeményedő szelepszár szimeringek, és leragadt olajlehúzó gyűrűk miatt szokott előjönni.

Charon | 2017-06-26 19:07 BB. részére

Ugyanez volt nekem is, olvass vissza! Azóta minden ok.

BB. | 2017-06-26 18:05

 

Tisztelt Mazda Szakértő és Fórumozók !

Kb. 2 hónapja vásárolt 2005-ös évj. 1.8-as benzines Mazda 5-ösöm zabálja az olajat !(kb. 0,8 l/1000 km!). Kérdésem az lenne hogy érdemes-e a honlapon is reklámozott Xado motoradalékkal próbálkozni (melyikkel ?) vagy inkább gondolkodjak el a motorgenerálon ? Bár nehéz manapság ár/érték arányban normális és megbízható szervízt találni! Várom a javaslatokat ! Továbbá a JMZCR198260114991-es alvázszámú autó előéletére lennék kiváncsi! (tudtommal 2016 év elején került az országba Ausztriából) Én 160000 km.-rel vettem, nem tudom reális-e ? (kétlem) Köszönöm válaszát !

 

 

Rdusan | 2017-06-26 13:40

Tisztelt fórumozók,tudna valaki segíteni hogyan töltsem vissza a gyári navit,van hozzá gyári cd+memorikártya,nyomtak neki oldalt egy resetet.
Köszönöm előre is a segítséget.

hlp | 2017-06-22 16:40 Charon részére

Értem,köszönöm,a sok előző hozzászólás alapján előbb utóbb számolni kell egy ilyen szervízzel.

Charon | 2017-06-22 16:18 hlp részére

Én visszavittem a kereskedőhöz, és a szavatosságra való hivatkozással kezdtünk egyezkedni...szerencsére normális volt és adta magát hozzá. 201.000 km van az autóban. Márkaszervízben a szerelés díjra nekem olyan 350.000 körül mondták, akkor néztem egy nagyot...Saját szerelőnél feléből megvolt, azon osztoztunk.

hlp | 2017-06-22 15:37 Charon részére

Köszönöm!Igen,sokan írták ezt a problémát,ha nem vagyok indiszkrét hány jó magyar forintba fájt ez a kör?Illetve hány km után volt szükség rá?

Charon | 2017-06-22 15:34 hlp részére

Szia! Nekem a januárban vásárolt 1.8-as benzinesem zabálta az olajat. Csinálhattam volna bármit, ez csak használat után derült ki. Megoldás: gyűrűcsere, szelepszár csere + még az ekkor kötelező dolgok cseréje volt. Nem olcsó, de a probléma megszűnt. Azóta még csak 800 km-t mentem vele, de 0 olajfogyás, előtte közel 1 litert bekajált. 

hlp | 2017-06-22 15:17 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a gyors választ!Ez esetben az alvázszám alapján le tudná írni nekem az autó felszereltségét?Még egy apróság:sokan panaszkodtak az emelkedett olajfogyasztásra,erre tapasztalatuk szerint(ha van szignifikáns különbség)inkább a Ford vagy a Mazda motor hajlamos?Előre is köszönöm!

 

 

mazda-auto.hu2 | 2017-06-22 14:54 zatyesz részére

Nyolc éves koráig járt rendszeresen márkaszervizbe, és addig átlagban 14 ezret ment évente. Telefonon nem tudjuk vállalni a segíteni, mert arra egy külön személyt kellene tartani, nem fér bele a normál munkák mellé, és egyébként se lehet hivatalosan csak a tulajdonosnak, és csak személyesen kiadni az adatokat.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó