2018. Július 16. Hétfő - Valter

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2017-06-12 14:50 zatyesz részére

Időrendi sorban vannak a válaszok. Legkorábbi az első.

zatyesz | 2017-06-09 12:39 mazda-auto.hu2 részére

Bocsánat, ez melyik alvázszámú autóra vonatkozik

mazda-auto.hu2 | 2017-06-09 11:29 zatyesz részére

Ezt 6 éves korában vitték először márkaszervizbe, akkor 114 ezer volt benne, ez németországi. A motor Ford.

mazda-auto.hu2 | 2017-06-09 11:26 zatyesz részére

Ez is Ausztriában lett forgalombahelyezve, de ez másfél éve korában volt utoljára berögzítve, addig évi 16 ezret ment.

mazda-auto.hu2 | 2017-06-09 11:22 zatyesz részére

Osztrák autó, az első 5 évben átlag 15 ezret ment évente, utána nem járt márkaszervizbe.

zatyesz | 2017-06-09 11:04

Tisztelt Mazda Szakértő! Kedves Fórumozók!

1.8 tx Mazda 5 vásárolnék, egy másik kiszemelt hasonló kilóméter előéletére, lennék kiváncsi illetve, milyen motor van benne (Ford,Mazda). Az autó alvázszáma: JMZCR198270189405, (177000 km) futott. Segítségüket köszönöm.

zatyesz | 2017-06-09 10:08

Tisztelt Mazda Szakértő! Kedves Fórumozók!

1.8 tx Mazda 5 vásárolnék, egy autót kiszemeltem előéletére, lennék kiváncsi illetve, milyen motor van benne (Ford,Mazda). Az autó alvázszáma: JMZCR198280212746, (152000 km) futott. Segítségüket köszönöm.

zatyesz | 2017-06-07 12:38

Tisztelt Mazda Szakértő! Kedves Fórumozók!

1.8 tx Mazda 5 vásárolnék, egy autót kiszemeltem előéletére, lennék kiváncsi illetve, milyen motor van benne (Ford,Mazda). Az autó alvázszáma: JMZCR198260123374, (177000 km) futott. Segítségüket köszönöm.

 

Lotte212 | 2017-06-05 10:49

 

Tisztelt Mazda Szakértő, Kedves Fórumozók!

Májusban vásároltam egy MAZDA Mazda 5 2.0 CDH GT DVD típusú, 2007.02 havi évjáratú autót, a futásteljesíténnyel kapcsolatos adatlekérdezésben mégegyszer köszönöm Mazda Szakértő segítségét.

A vásárláskor 169 ekm volt az autóban, jelenleg 171,5 ekm.

A vétel után volt egy porlasztócsúcs-alátét csere + olajcsere, majd mentem vele kb 200 km-t autópályán, és kb 50km-t városban és kigyulladtak a DPF + motor + ESP kontrollámpák... A részecskeszűrő eltömősését követően kb 500 km-t mentem vele kb 2-2.500-as fordulaton, de nem sikerült regenerálni. Ekkor a teljesítménye is valamivel gyengébb volt, emelkedőn mintha meg-megtorpant volna az autó, nem húzott úgy, mit ahogy kívánatos lett volna.

Ezt követően sikeresen átesett egy kényszer-regeneráláson, a műszer szerint 12,5 g volt a lerakódás szűrőn (állítólag 4-5g a megszokott). Utána érezhetően jobb is lett a teljesítménye az autónak. A kényszer regeneráláskor valamivel meg is nőtt az olajszintje.

Kérdéseim:

  1. Most a Full jelzés felett van a  nívópálcán az olajszint kb 3 mm-el, az x lejzésig kb 3,5 cm van még. Mennyit tud még várhatóan elmeni az autó azzel az olajjal? Mire érdemes odafigyelni?
  2. Olajcserére a Mazda Original Oil (Dexelia) Ultra 5W-30 típusú olajat néztem ki, milyen márkájú és árú olajszűrőket érdemes az autóhoz venni?
  3. Részecskeszűrő élettartamával kapcsolatban mire lehet számolni, működhet e nála normálisan a regenerálás? 
  4. Más: Az elektromos ablakokat csak a saját oldali gombjaik kezelik, a vezető oldali kapcsoló is csak a sajátját, illetve a rajta lévő nyomógobbal a többit le tudja még tiltatni, ill. feloldani a tiltást. Próbáltuk feltanítani, de nem sikerült, majd egy másik hasonló autó kapcsolója, amit kipróbáltunk sem működött az autómban, viszont az enyém a másik autóban igen, így a kapcsolópanel hiba amire először gyanakodtunk kizárva. (A vezetőoldali kapcsoló gomjaihoz is valósíznű jut áram, mert van kontrollfényük.) Mi lehet a hiba?    A) vezetékszakadás – de világít a kontroll fénye..    B) Biztosítprobléma lehet e, ha a sajátját mindegyik kezeli és a tiltást/feloldást is tudja a többi ajtóra nézve?   C) Vagy a computernek lehet ehhez köze?  

Megtisztelő válaszukat előre is köszönöm!

mazda-auto.hu2 | 2017-06-01 16:58 borsosg részére

Amit e-mailen küldtem, azt hiszem lehagytam, hogy Ford motor van benne.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó