2018. Április 20. Péntek - Konrád, Tivadar

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2017-05-09 11:12 00bcs részére

  1. márciusban volt utoljára bejegyzett szervize, de akkor még csak 57.153 kilométert futott, így reálisnak tűnik az óraállás.

Charon | 2017-05-07 13:19 soostamas3 részére

Szia! Kitakarítattam a fojtószelep házat, elég koszos volt. A probléma azonban továbbra is fennáll :D Kicsit halkabb, tompább a hang, de megvan. Kezd nem érdekelni már :D Viszont drága autóm bekajált 1,5 liter olajat 2000 km-en. Ma reggel pedig a motordiagnosztika lámpa is égve maradt. Holnap viszem kiolvastatni a hibát, aztán lehet megy vissza a kereskedőhöz az autó….Pedig úgy szeretem!

00bcs | 2017-05-05 21:30

Tisztelt Mazda Auto.

Autóvásarlás előtt állok és lenne egy kiszemelt Németországi példány amiben 139000 km van. Mennyire lehet ez valós km állás? Alvázszáma: JMZCR198270152758

mazda-auto.hu2 | 2017-05-04 14:52 milanmester részére

Ez 2012. januárjában volt utoljára rögzítve, akkor 136.000 km volt benne, és megcsinálták a nagyszervizét.

milanmester | 2017-05-04 11:03

Köszönöm a válaszát, ez illetve még egy 2006 os német autó van versenyben JMZOR19T670148464 alvázszámmal 190.000 km el ha ebben tudnának még nekem segíteni azt megköszönném. 

 

Üdvözlettel: Fábián Milán

mazda-auto.hu2 | 2017-05-02 10:21 Bamo részére

Nem, egész Európa látszódik.

mazda-auto.hu2 | 2017-05-02 10:20 VIP részére

Pedig a vákum rendszernél kellene keresni a hibát. Elég egy hajszál repedés, vagy egy meglazult csatlakozó.

Bamo | 2017-05-01 01:39 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm. Héten kerül a nevemre a kocsi amint ez megtörtént küldöm az emailt. Felhasználói könyv már nem fog kelleni köszönöm találtam az interneten. Magyar nyelven van a kocsi története? Illetve az nem gond, hogy 2015ben lett behozva Magyarországba? 
​Köszönöm. 

VIP | 2017-04-29 21:18

Tisztelt Szakértő!

Mazda 5 2006-os évjárató, 143 LE-s dízel autóm van. A hibajelenség, amivel kapcsolatban információt szeretnék kérni, az alábbi:

Fékpedál, hosszú út után, illetve nagyon rövid városi közlekedés során olyan, mintha nem működne a vákuumos fékrásegítő. Normál körülmények között teljesen rendben van. Ilyenkor fékhatás és a többi is rendben van. Valamint alapjáraton a vákuumszivattyútól sziszegő hang jön, de tömítetlenséget nam találtam. Mi okozhatja a problémát??

mazda-auto.hu2 | 2017-04-28 14:16 Bamo részére

A garai@mazda-auto.hu címre kellene elküldeni a forgalmi és személyi másolatot, és küldöm az anyagát.

Magyar nyelvű kezelési könyvet is tudunk küldeni, csak alvázszám kell hozzá, és abban mindel le van írva a rádióról. Ára valószínű            3.200.-Ft+ÁFA.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó