2017. November 22. Szerda - Cecília

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Pedro65 | 2016-12-15 06:34

Tisztelt Mazda-autó!

Érdeklődni szeretnék Önöktől,hogy 1000 km-en kb 4 dl olajfogyás mennyire súlyos, a kézikönyvben akár 8 dl-t is ír ami sztem írreális. 155 ezer van benne,5W30-as olajat használok.Érdemes lenne-e 5W40-est vagy 10W40-est helyette? Esetleg szelepszár szimmering csere vagy olajlehúzó gyűrű csere (gondolom ez elég húzós ár) kellene?

Előre is nagyon szépen köszönöm a válaszukat!

Üdv pedro65

gabesz35 | 2016-12-14 22:48

  1. szerviz, ill. fórumozók! Vezérlést cseréltek a 2008-as autómon de lemerült az aksi (lehet hogy még a gyár volt benne). sajnos a rádió ill. a tolató kamera nem megy azóta! mi tudok csinálni vele? hogy lehet javítani? azt írja ki: A program cannot be read.Please consult to a dealer.

kudarc | 2016-12-11 22:19

Tisztelt Mazda-autó.

Technikai segítségre volna szükségem. Ha lehetőség van, szeretnék a rádió elektromos csatlakozójáról kapcsolási rajzot kapni, illetve leirást a kábel kiosztásról. Előre is köszönettel.

vlala2 | 2016-12-11 20:47 regdan részére

Szia,

köszönöm szépen a segítséget, én is erre gondoltam! 

Üdv!smiley

regdan | 2016-12-02 21:48 vlala2 részére

Szia-

Termosztáttal kapcsolatban, mekem olyan volt hogy városban aaszolgatás vagy nyáron normál közepén volt a vizhőfok mutató. Ezért én is azt hittem hogy jó. Télen pl autópályára hajtva. vagy városon kívűl szinte lement a hideg jelzésig. Egyszer rászántam magam a cserére, a régit kipróbáltam fazékba és arrajutottam hogy nem jó, kb 40 foknál nyitott. Ezt még a bojler vizével is lehetett tesztelni (erőssen langyos). Csere után kb 3-5 km és normál közepén van a cájger most télen is. Ja érdemes kivenni a régit és bevinni hogy olyat kérsz (nekem házastúl kellet cserélni), mert nekem unixnál évj meg motorkód alapján 2 szart hoztak.

mazda-auto.hu | 2016-11-29 15:49 biboros részére

A gyári 17x6,5J-es, et52. Fel kell próbálni rá, ha jó, akkor mehet rá 205/50R17-es gumi

mazda-auto.hu | 2016-11-29 15:42 Halacska részére

Kiiktatni lehet, de nem ajánlott ! Az állófűtés kályhájának tisztítására van szükség, mert elkormolódott az égéstér

mazda-auto.hu | 2016-11-29 15:40 albertkeramia részére

Ha leveszik a DPF szűrőt, akkor belevilágítva látni lehet mennyire van eltömődve, de hogy meddig lehet így használni, menet közben kiderül, mivel nyomáskülönbséget nem fog érzékelni, de regenerálni fog 200-300 km-enként. Várható a hibakód és a teljesítmény csökkenés. Ha menthetetlen a DPF szűrő, akkor kb bruttó 200ezer körül van az utángyártott. Mindenesetre a befecskendezőket kellene bevizsgáltatni és az EGR rendszert kitakarítani.

mazda-auto.hu | 2016-11-29 15:15 gzoly részére

Valószínű, hogy a klímagáz mennyisége kevés, azért nem kapcsol be, csak ha melegebb az idő.

vlala2 | 2016-11-28 13:00

Tisztelt Mazda Autó, Tisztelt Fórumozók!

Segítséget szeretnék kérni az alábbi észrevételekkel kapcsolatban!

Jármü: Mazda 5 CR1, 2005.évjárat, 1.8 benzin, 85kw.

1., Elfogadható, hogy a mostani téli idöszakban, a hütöfolyadék hömérséklet visszajelzö mutatója a müszerfalon, a skála beosztást nézve csak kb.1/4-ig emelkedik menet közben ! Elsö körben termosztát hibára gondoltam, miszerint csak a kis körön kering a hütövíz, de azonban álló helyzetben járó motornál felmegy a mutató az üzemi hömérsékletre, tehát a termosztát rendben van valószínüleg!

2., Nagyon sokszor elöfordul, hogy elsö indítózáskor nem indul a motor  (önindító teker rendesen ) aztán a második próbálkozásra tökéletesen indul! Ezt a jelenséget az esetek túlnyomó többségében meleg motornál produkálja! Az is elöfurdul, hogy az elsö indítózás végén, (3-4 mp.) amikor már épp visszafordul a kulcs a gyíjtáskapcsolóban, abban a pillanatban indulna a motor, de akkor már nem tud!

Remélem, elég részletesen és érthetöen tudtam leírni a problémát és választ kapok a kérdéseimre!

 

Köszönöm a segítséget!

Tisztelettel!

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó