2018. Május 26. Szombat - Fülöp

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


soostamas3 | 2017-03-06 09:03 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a gyors választ. Amint sikerül kitakarítani, jelentkezek, hogy megoldódott-e.

Charon | 2017-03-02 18:45 soostamas3 részére

Szia! Ha hamarabb eljutnál szerelőhöz fojtószelep tisztításra mint én, és azáltal megoldódna a problémád, megírnád itt? Köszi előre is. 

mufater | 2017-03-02 12:22

Köszönöm a gyors választ! Ha jól értem akkor ne parázzak rá nagyon.

A leállítási módszeremmel akkor nem okozok (2000-2500as fordulat)

bajt?

mazda-auto.hu2 | 2017-03-02 12:00 mufater részére

Mi is találkoztunk már ezzel a jelenséggel, de semmi hibát nem találtunk az autónál. Feltételezésünk, hogy ezek még Ford motorok voltak, és azok pedig nem Mazda motorok.

mufater | 2017-03-02 08:34

Tisztelt Szakértő! Kedves fórumozók!

2005-ös 2000-es benzines Mazda 5 tulaj vagyok.

A problémám a következő: hideg és meleg indításnál is előfordul,hogy 3-5 másodpercig is indítóznom kell mire beindul a motor,de van amikor egyből.Ha megálláskor 2000-2500-as fordulaton állítom le az autót(finoman nyomom a gázt),utána a következő indulásnál “pöc-röff”. Az autó menet közben semmi rángatást,hangot stb nem produkál.Kivéve a többiek által is leír 20 km/h-nál a bovden hangot(gondolom itt is a fojtószelep).Üzemanyag vagy levegőellátási gondokra gyanakszom. Kaphatnék tanácsot?

mazda-auto.hu2 | 2017-02-27 13:41 soostamas3 részére

Ha bovdenes, ennél is a fojtószelepet kellene kitakarítani.

mazda-auto.hu2 | 2017-02-27 13:39 Charon részére

Akkor a fojtószelepet kellene kitakarítani.

soostamas3 | 2017-02-25 11:16 Charon részére

Tisztelt Charon/forumozók/szakértő!

Nekem 1 2006-os Diesel(143LE) Mazda 5-ösöm van. És szintén ezt produkálja az auto. Hajszál pontosan 20 km/h-nál pattan valami(mintha egy 6-os átmérőjű gömbvasat pendítenék meg, vagy egy röpsúly csattanna ki). Nekem viszont, ha megállok kb 3-5 percre, akkor utána ismét csinálja. Függetlenül attól, hogy leállítottam vagy sem, sebességbe van-e, vagy kinyomott kumplunggal vagy anélkül. Eddig csak a sebességet tapasztaltam. Így a futómű környékén lehet sztem. Ha megtudtál valamit ezzel kapcsolatban engem is érdekelne.

Köszönöm előre is

Charon | 2017-02-15 15:35 mazda-auto.hu2 részére

Bovdenes. Alvázszám: JMZCR198270198509

 

Korábban olvastam itt a fórumon, hogy mások is tapasztaltal hasonlót. Ők az ABS bekapcsolását említették. Az utó jelenleg gyújtásra alkalmanként rángat, de ha beindul akkor már minden rendben, menet közben nem csinálja. gyrtyákat lecsérltettem Denso gyertyákra. Lehet a gyújtókábel problémája (áthúz?), vagy esetleg benzinszűrő gond? Vagy az aksi? Amúgy nagyon jó az autó, nem bántam meg a vételt.

mazda-auto.hu2 | 2017-02-15 13:08 Charon részére

Bovdenes, vagy elektromos? Ha nem ismert, akkor pedig alvázszám kellene.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó