2018. Október 20. Szombat - Vendel

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


soostamas3 | 2017-03-13 21:10 mazda-auto.hu2 részére

Tisztelt Szakértő!

Állítólag nem bowdenes, hanem elektromos, és ki lett tisztítva a fojtó szelep.
Esetleg megtudná ezt erősíteni, hogy nem bowdenes?

Alvázszám:JMZCR19R670181498

És ha nem, akkor mi lehet a pattanás/pendülés forrása? Amit még sikerült kipróbálni, hogy gyújtás nélkül nem produkálja. Ha gurulok ~30km/h ráadom a gyújtás, pár másodpercre jön is az idegesítő hang(ami gyújtáson, vagy járó motornál fixen 20km/h-nál jön).

Köszönöm

ncs | 2017-03-10 19:22

Szép estét mindenkinek!

Árulja el nekem valaki, hogy hol találom a 2005 Mazda 5 1.8 benzin üzemanyag szűrőjét. Hol lehet hozzáférni, boltban vettem egyet, ökölnyi a mérete, de a szerelő azt mondta nem bele való, mert a benzin tartányba van és azt nagyon ritkán cserélik (300e km). Nekem a gépkönyvbe 3 évente cserét javasol. Most akkor van benzin szűrő vagy nincs? Köszönöm a segítséget.

 

szűrő: http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=4f6e689f3fdcd1a265882d0e21a2411f&cMegnNr=4671

soostamas3 | 2017-03-06 09:04 Charon részére

Szia!
Természetesen. Légyszi te is jelezz, ha gyorsabb lennél.smiley
Köszi

soostamas3 | 2017-03-06 09:03 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a gyors választ. Amint sikerül kitakarítani, jelentkezek, hogy megoldódott-e.

Charon | 2017-03-02 18:45 soostamas3 részére

Szia! Ha hamarabb eljutnál szerelőhöz fojtószelep tisztításra mint én, és azáltal megoldódna a problémád, megírnád itt? Köszi előre is. 

mufater | 2017-03-02 12:22

Köszönöm a gyors választ! Ha jól értem akkor ne parázzak rá nagyon.

A leállítási módszeremmel akkor nem okozok (2000-2500as fordulat)

bajt?

mazda-auto.hu2 | 2017-03-02 12:00 mufater részére

Mi is találkoztunk már ezzel a jelenséggel, de semmi hibát nem találtunk az autónál. Feltételezésünk, hogy ezek még Ford motorok voltak, és azok pedig nem Mazda motorok.

mufater | 2017-03-02 08:34

Tisztelt Szakértő! Kedves fórumozók!

2005-ös 2000-es benzines Mazda 5 tulaj vagyok.

A problémám a következő: hideg és meleg indításnál is előfordul,hogy 3-5 másodpercig is indítóznom kell mire beindul a motor,de van amikor egyből.Ha megálláskor 2000-2500-as fordulaton állítom le az autót(finoman nyomom a gázt),utána a következő indulásnál “pöc-röff”. Az autó menet közben semmi rángatást,hangot stb nem produkál.Kivéve a többiek által is leír 20 km/h-nál a bovden hangot(gondolom itt is a fojtószelep).Üzemanyag vagy levegőellátási gondokra gyanakszom. Kaphatnék tanácsot?

mazda-auto.hu2 | 2017-02-27 13:41 soostamas3 részére

Ha bovdenes, ennél is a fojtószelepet kellene kitakarítani.

mazda-auto.hu2 | 2017-02-27 13:39 Charon részére

Akkor a fojtószelepet kellene kitakarítani.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó