2019. Február 18. Hétfő - Bernadett

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Redgabi | 2017-02-10 07:28

Több szervízt is megjártam. Több ismerősöm is megerősített abban,hogy a mazdák megbízhatóak. A motor által okozott kellemetlenségeken kívül csak pozitív véleményem van. De ez az első autóm,amit már töbször kellett traileztetni.. Közeli ismeretségi körben ugyan ez a tapasztalat,az eur4-es dieselről.

Márton | 2017-02-09 18:51

Tisztelt Szervíz! Szeretnénk venni egy kb. 10 éves Mazda 5 2.0-ot, de nem tudunk eligazodni a felszereltség/variáns megnevezés között. A honlapukon látom a GTA és  TX Plus – de ezenkívül láttam olyat: Exlusive, MZR, PDC, Active, Top – ezek vajon mit jelentenek? Milyen felszereltséget jelentenek? Köszi

mazda-auto.hu2 | 2017-02-09 08:29 Redgabi részére

Akkor lehet, hogy a szervizzel van a gond, nem az autóval, mert hozzánk sok ilyen autó jár, és nincs velük gond. Mivel független szervizként is dolgozunk, több flottát is kezelünk, elfogultság nélkül elmondhatom, hogy magasan a Mazdákkal, és a többi Japán márkával van a legkevesebb gond.

Redgabi | 2017-02-09 07:42

Köszönöm a választ. A változatosság kedvéért most az olajat kezdte fojatni. Ez volt az utolsó csepp. A következő tulajdonos talán megoldja a problémát. Átlag 3 havonta vagyok vele szervízben... Mazda dieselt még egyszer nem veszek. Benzinest talán,mert a motorkonstrukción kívül minden mást szeretek benne.

 

mazda-auto.hu2 | 2017-02-07 14:38 Redgabi részére

Látni kellene az autót, mert okozhatja a hozamszabályzó szelep, kettőstömegő, az EGR szabályozás stb. Az EGR ennél az autónál egyébként nem vákumos, hanem elektromos.

fofo | 2017-02-06 15:52

Német nyelvű  Mazda5 leírás van feleslegben.

Ha valakit érdekel ,jelezze!

fofo | 2017-02-06 15:50

Tisztelt mazda autó!

Megkaptam a magyar nyelvű leírást!

Köszönöm a közreműködést!

Redgabi | 2017-02-03 08:51

Tisztelt Mazda Autó!

Egy 2007-es, CD19  2000ccm-es Mazda 5 tulajdonosa vagyok. A problémámra már több szervízben próbáltam segítséget találni,eddig sikertelenül. A jelenség:

Alapjáraton néha be remeg a motor. Néha csak kicsit,néha nagyon. Van,hogy napokig semmi,aztán pár napig csinálja.Hidegen,és melegen is. Két alkalommal le is állt(melegen,utánna gond nélkül újra lehetett indítani,és pár másodperc múlva ismét leállt. Az ismételt újraindítás után sima alapjárat volt.)A két alkalom közt kb fél év telt el,tehát teljesen alkalom szerű. Az nyomaték néha távozik belőle. Ezt lakókocsi húzásnál veszem észre. Ilyenkor a megállás,újra indítás javítja,majd teljesen véletlenszerűen újra eltűnik az erő. Van,hogy 5-600 km gond nélkül megy,de van,hogy 20 km után megint újra kell indítanom.

Amit eddig cseréltettem/javíttatam:

DPF szűrő fel újítva.Porlasztó csúcsok cserélve,illesztve.EGR szelep,szívó csonk tisztítás. Az üzem anyag nyomást is többször mérték,mindíg jó volt. A turbó nyomás is megfelelő. Az üzemanyag szűrő is természetesen cserélve lett.

Harmadik éve van nálam,szinte az első naptól csinálja.

Laikus füllel,talán a vákum pumpa felöl hallok némi zörgést,de csak 2300-as fordulat felett,egyébbként szép,nyugodt hangja van.

Az én tippem az EGR-vákum vonalon van.Talán akad az EGR szelep?

Mit érdemes még ellenőriztetni,illetve hogyan zárhatók ki bizonyos alkatrészek a hibalistáról?

Válaszát előre is köszönöm.

Üdv. Vörös Gábor

 

mazda-auto.hu2 | 2017-02-02 13:38 sanyiferi részére

Tanítani is kell, mert ami alvázszám alapján elkészül az csak az ajtót nyitja, de nem indítja a motort. Emiatt mindenképpen szükség van az autóra is.

sanyiferi | 2017-01-31 18:40

Tisztelt Mazda szervíz!

Érdeklődnék, hogy gyári kulcs másolatához mi szükséges? Elég csak egy forgalmi másolata vagy személyesen lehet csak?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó