2024. Március 29. Péntek - Gedeon

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


beresz | 2018-04-04 10:42

Kedves Hozzáértők,

Van egy 2006os Mazda5, (2000ccm benzin), ami akkucsere után olyat produkál, hogy pl a vezető oldalról nem lehet vezérelni a többi ablakot, csak az adott ablaknál lévő gombbal. Ezt már eljátszotta tavaly, mikor lemerült az akku, akkor egy autóvillamosságis valami voodoo mágiával megoldotta, állítólag ez valami standard Mazda viselkedés ilyenkor. Sajnos a mágiát nem jegyeztem meg, emberünk pedig már nem dolgozik ott. Van valakinek tapasztalata, és ötlete?

Köszönöm szépen

beresz | 2018-04-04 10:42

Kedves Hozzáértők,

Van egy 2006os Mazda5, (2000ccm benzin), ami akkucsere után olyat produkál, hogy pl a vezető oldalról nem lehet vezérelni a többi ablakot, csak az adott ablaknál lévő gombbal. Ezt már eljátszotta tavaly, mikor lemerült az akku, akkor egy autóvillamosságis valami voodoo mágiával megoldotta, állítólag ez valami standard Mazda viselkedés ilyenkor. Sajnos a mágiát nem jegyeztem meg, emberünk pedig már nem dolgozik ott. Van valakinek tapasztalata, és ötlete?

Köszönöm szépen

vinpali | 2018-04-01 19:10 mazsola069 részére

Azért ,mert az immobilazer nincs átrakva. Én is igy jártam!

 Majd mikor kiakatram szedni beletörtem és csak egy kulcsmásolóssal tudtam újat tetetni bele . Ő hozzá is rendelte..

BLaci | 2018-03-31 16:32

Tisztelt Garai úr!

Lehetséges-e, hogy az olajcsere periódús nincs kiütva az autómon, és ezért villog a Dpf jel a műszerfalon?

BLaci | 2018-03-27 21:08 mazda-auto.hu2 részére

Üdvözlöm. Olajcsere megtörtént, a felső szint x jel alatt volt még,(de a gázolaj miatt nem túl jó volt a kenése a motorban az olajnak a szerelőm szerint). Sajnos a regenálás nem sikerült(közel egy órán keresztül járt a motor 2000 fordulat környékén). Részecskeszűrőt pár hónapja tisztították folyadékkal(most 204ezer km van az autóban),  a szerelőm azt javasolta küldjük el olyan helyre ahol szétvágják és más technológiával tisztítják, bár nem biztos, hogy menthető. Még egy probléma felmerülhet, sajnos nem egyenletes a motor járása, valószínűleg valamelyik porlasztó is rossz.

Most egy kicsit bánnom, hogy dízelt választottam, lehet hogy a benzines költségmentesebb lett volna számomra, rövid távú használat mellett.

 

mazda-auto.hu2 | 2018-03-27 12:46 BLaci részére

Az olajat feltétlenül le kell cserélni, ha az X jel felett van a szint, mert nem kap elegendő kenést a motor!

Ki kell deríteni, hogy miért regenerál túl gyakran az autó. Okozhatja szenzor-, befecskendező-, DPF, EGR stb. hiba is. Olyan szerelőhöz kell vinni, aki aki ki tudja zárni a hibákat!

mazda-auto.hu2 | 2018-03-27 12:37 Dodó részére

Ausztriába helyezték forgalomba, és végig szervizelt az autó. A kilométer valós.

Dodó | 2018-03-27 08:20

Tisztelt Garai úr.

Mazda 5 1,8 TX vásárlása előtt állok. A kiszemelt példány egy 2006-os, 150000 kilométert futott jármű.Alvázszáma:JMZCR198260123983. Érdekelne mennyire valós a km,és volt- e rendszeresen szervizelve?

 

Köszönettel Dodó.

BLaci | 2018-03-26 20:44

Tisztelt Garai úr!

Segítséget kérnék, mazda 5, 2,0diesel 143Le autómhoz. A napokban villogni kezdet a DPF felirat a műszerfalon(autópályán 140km/órás tempónál és olyan 2500foordulatnál). Elvittem autószerelőhöz, aki azt vette észre, hogy a nívópálcán a motorolajszint kb. duplája mint aminek szabadna lennie, ami valószínűleg gázolajtól lehet. Hibakódot sajnos nem tudta törölni. Azt javasolta, hogy cseréljünk motorolajat, probáljam meg a hibakódot egy másik autószerelővel kiütettni és figyeljük, hogy mi fog történi. 

Ön mit gondol, mire utal ez a jelenség?

csepiz | 2018-03-26 13:57

Tisztelt Garai Úr! Köszönöm a fáradozását, megkaptam a címemre elküldött előéleti dokumentumot. További jó munkát kívánok!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó