2018. Február 25. - Géza

Új tag bemutatkozás.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


jopek | 2017-12-07 13:15

Üdvözletem! Éppen Mazada 6-os vásárlása előtt állok,1.8 vagy 2.0 benzines változat között kalandozok. Adatokat és specifikácókat gyüjtök,remélem jó döntést hozok..

mrszelvesz | 2017-11-22 22:32

Sziasztok!

2008 ősze óta vagyok Mazda Bt50 dual cab te tulajdonos.

Szeretném egyedibbé tenni a Mazdámat, ehhez próbálok tanácsokat segítséget találni.

snake | 2017-11-12 22:01

Üdvözletem a tisztelt fórumlakóknak! 2 héttel ezelőtt lettem Mazdàs, egy CX3 lett a kiválasztott, G120-as. Az autó új, 3 km volt az órában átvételkor. Remélem jó döntés volt!

HDSF clener | 2017-10-27 15:01

Üdvözlet!

Részecskeszűrő tisztitással foglalkozok!

Ha valakinel kérdése van keressen bátran!!

üdv Varga József

http://dpfcleaner.hu/

 

Zsolt___75 | 2016-10-29 14:55

Üdv Mindenkinek!

Zsolt vagyok Szabadkáról (Szerbia). Négy hónapja vagyok tulajdonosa egy Mazda 5-ösnek. A autó: 2007-es,  CD143 GT 2.0, 157000km -t futott.

Gyuszkó | 2016-10-21 15:08

Sziasztok

1 hónapja vagyok Mazda mpv 2.0 diesel tulajdonosa
az autóim én szeretem javítani (persze nem mindent)
Sajnos nem sok infót tudok erről a tipusról. de első látásra beleszerettem a kocsiba

dascs | 2016-10-15 21:07

Sziasztok!
Pojdák Ferenc vagyok és mazda tulajdonos:) 2014-ben vásároltam meg első gépkocsimat, egy 2003-as mazda 6 dizel-t, a 100 kw-os fajtából (a km óra állása szerint 175 ezerrel és egy kettős tömegű lendkerék csere után próbált megválni tőlle gazdája).
Tőllem egyből kapott egy komplekt szűrők/olaj cserét, illetve a szokásos vezérműszíj-görgők cserét (a vízpompához nem nyóltunk. Így indultunk utunkra.
Azóta eltelt bő két évben azért felmerűltek problémák, ami mára már a zavaróból átment tűrhetetlenbe:(
Az első ilyen, h lomhábbá vált. A legfontosabb pedig, hogy eggyik napról a másikra a motor hangosan elkezdett kattogó éles daráló hangot kiadni. Ami magasabb fordulaton alább hagy, illetve hideg motornál sem hallani.
Segítségeteket előre is köszönöm.
 

Atesz6 | 2015-12-29 13:28

Sziasztok,Attila vagyok ma csatlakoztam a forumhoz.Januárban vettem egy m6 2,0literes benzinest 2007es .alapjáratnál ha kiveszem sebeségböl ingadozik 500-800 as fordulat között.valakinek valami tipje hogy mi lehet,vagy volte hasonló jelenség.segitségeteket elöre is köszönöm.UI:a mazdátol kapott választ hol tudom megnézni?

mazda-auto.hu2 | 2015-11-23 11:13 SokadikZsolt részére

Sajnos jogos az aggodalom. Mi egészen szeptemberig a fórumon is kiadtuk az autó előéletét, de miután kiderült, hogy a nepperek ezzel is visszaélnek, és az utolsó bejegyzett kilóméter állásra tekerik vissza az órát, csak személyesen, vagy személyi és forgalmi másolat megküldése után adjuk meg az adatokat. De ha kapunk egy alvázszámot és kilóméter állást, az megadjuk, hogy reális vagy sem. Ha a szervizadatlapot elküldi, (expanzio@mazda-auto.hu)  akkor azt megtudjuk nézni, hogy valós, vagy sem. A rendszerbe nem lehet belenyulni még a márkaszervizeknek sem, abban biztosan a helyes adatok szerepelnek.

SokadikZsolt | 2015-11-21 08:16

Üdv az oldalnak, a forumozóknak és a szervíznek!

Szeretnék venni egy kombi mazda 6-ot 2006-2007 évjárat, dizel, 143ps.

Az autók keresgélése közben  és a probakörök, probálgatások közben több kérdésem merült fel ami miatt regisztráltam. Az egyiket talán itt is feltehetem.

Leinformálhatóság: Online szervízkönyvet mutogat egy-két kereskedő amin se aláírás se pecsét semmi, csak ilyen keretekbe rendezett km óra állás gondolom az elvégzett munka a jármű adatai szerepelnek. Ez mennyire elfogadható? Mert ha az ember nekiugrik egy táblázatkezelővel kreálható. Van aki a hirdetésében kiírja az alvázszámot és azt hogy alvázszám alapján leinformálható. Ezzel ellentétben egy Pesti mazda képviselet azt mondja, infot csak a tulaj írásos engedélyével adnak ki! Akkor mire jó ez az egész? A tulaj vagy nepper mert sajnos nem igazán tudjuk kivel állunk szemben, mutat valami szervíz tevékenységet igazolni hivatott dokumentumot amiröl nem tudjuk eldönteni h ő hamisította vagy teljesen hivatalos dokumentum. Vagy ne legyek ennyire szkeptikus? Na köszi ha válaszol valaki! Mi az elfogadható ebben a kérdéskörben?

Zsolt

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó