2024. Április 29. Hétfő - Péter

Hatalmas Mazda MX-5 találkozó.

Mazda MX-5 találkozó.

Forrás: Mazda

 Szeptember 20-án hatalmas MX-5 találkozót rendezett a Mazda gyár Japánban, a kétüléses roadszter 20. születésnapja alkalmából. A nagyon sok MX-5 tulajdonost megmozgató találkozó helyszíne a gyár próbapályája, a Miyosi Proving Ground volt.


 Parti a javából.

 A Mazda 1989-ben bemutatott nyitott tetős kétüléses sportautója az idei évben ünnepli 20. születésnapját. Ennek emlékezetessé tételéről az autó születésének helyén, a MIyoshi próbapályán összegyűlt 1600 darab MX-5, és tulajdonosa gondoskodott.

Mazda MX-5 találkozó.

 A pálya kapui reggel fél hétkor nyitottak, ahol minden érkező roadsztert, a gyári fogadó személyzet üdvözölt. Összességében mintegy 2600 MX-5 tulajdonos és rajongó gyűlt össze Japánból, illetve a világ más tájairól. A találkozó, egy olyan roadszter tulajdonos nyitóbeszédével kezdődött, aki húsz évvel ezelőtt, éppen az autó hivatalos bemutatása napján született.

Mazda MX-5 találkozó.

 Rajongó tömeg, rajongó mérnökök.

 A rendezvény alatt a fejlesztő mérnökök a külföldi és a japán MX-5 klubok képviselői mondtak üdvözlő beszédeket, illetve volt roadszter kvízjáték is. A hangulat fokozásában a Mazda egyik vezető illetékese, Seita Kanai is részt vállalt, hiszen a "a roadszter örökké él" felkiáltását az összeterelt tömeg óriási tapsviharral hálálta meg.

Mazda MX-5 találkozó.

 A rendezvény végén az 1600 darab Mazda MX-5 alakzatba formálódva parádézott az aszfatcsíkon, majd búcsút intettek a Mazda stábnak.

Mazda MX-5 találkozó. 

Ossza meg!

Vissza: Mazda hírek
címkék:

Kommentek

Még nincsnenk hozzászólások.

Kérjük jelentkezzen be, ha hozzá szeretne szólni





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó