Mazda tuning
2024. November 13. Szerda - Szilvia
Mazda tuning
Csúcstámadás. Mazda RX-8 turbó.
Sokan álmodoznak olyan autóról melyet mindenki megcsodál, minek kevés ellenfele akad gyorsaságban, de még akik megtehetnék, azok közül is csak kevesen jutnak el az elhatározásig, hogy vásároljanak, vagy csináltassanak egy ilyen gépet. Dániel lehetőségei és vállalkozókedve szerencsésen...
Mazda 3 MPS KW futómű tuning.
A Mazda3 MPS futóművének elemei a motor 260 lóerős teljesítményének megfelelően jóval feszesebb hangolásúak, mint a mezeibb Mazda3-asok alkatrészei. De az autóvezetők képességei nem egyformák, és egy autógyárnak mindig az arany középutat kell megtalálnia a lengéscsillapítók, rugók, hasmagasság tekintetében,...
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
A Mazda 3 MPS, vagy ahogy az Atlanti óceán túlpartján nevezik Mazdaspeed3 a legtöbb tulajdonos kezében ritkán marad gyári állapotban. Annak ellenére így van ez, hogy a turbófeltöltős Hármas, 260 lóerős motorjának, és igényes hajtásláncának köszönhetően már szériaállapotában is rendkívül jó...
RX-8 tuning szabályok nélkül.
A cím nem teljesen kifejező, hiszen a szabályok nélkül esetünkben azt jelenti, hogy a cikk tárgyát képező Mazda RX-8 módosításai néhány tekintetben ütköznek a hazánkban közúton megengedett átalakításokkal. Ennek viszont most nincs igazán jelentősége, hiszen ez az autó eddig sem, és ezután sem a magyarországi aszfaltot koptatja majd.
RX-8 harmadik fázis.
Korábbi, Mazda RX-8 tulajdonosok figyelmébe! című cikkünkben röviden bemutattuk három lépcsős, vagy fázisos megoldásunkat, mellyel gyári állapotához képest fokozhatjuk RX-8-asunk motorjának kenési, hűtési hatékonyságát, stabilitását. A három fázis mindegyike alkalmazható külön-külön is,...
MAZDA RX-8 tulajdonosok figyelmébe! Mazda-auto fázisok
Az elmúlt évek során a Mazda RX-8 (2002-2008) Renesis nevű bolygódugattyús, wankel elvű erőforrása megbízhatóság szempontjából igen gyakran negatív megítélést váltott ki a típussal hosszabb távon kapcsolatba kerülő emberekben. Találkozhatunk megalapozott, de gyakran a...
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Cégünk működésének több mint 20 éve alatt nagyon sok olyan használt és új alkatrész gyűlt össze, melyek nagy része mások számára esetleg még felhasználható lenne. Ez az oldal most böngészési lehetőséget nyújt ezek között. A bemutatott alkatrészek állapottól...
Hideg levegő szívás.
Az autók gyári szívórendszerének megtervezésekor a mérnökök több más rendszerhez hasonlóan szintén kompromisszumot kötnek. A beszívott levegő által keltett zaj nem lehet hangos, hideg időben fel kell melegítenie a légáramot, és eső vagy hó sem kerülhet a szívócsőbe. Ezek a rendszerek jól működnek, de...
Friss topikok:
Mazda5 Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó