Mazda CX-5
2024. Október 3. Csütörtök - Helga
Mazda CX-5
Mazda CX-5 karbantartással kapcsolatos információk.
Mazda CX-5 benzines/dízel szerviztáblázat
motorolaj, olajszűrő | levegőszűrő | pollenszűrő | hajtómű olaj manuális | gyújtógyertya |
h.diff. olaj |
gázolajsz. (dízel) |
|||
1 év, vagy 20000 km |
X | javasolt | |||||||
2 év, vagy 40000 km |
X | javasolt | X | javasolt | |||||
3 év, vagy 60000 km |
X | X | X | ||||||
4 év, vagy 80000 km |
X | javasolt | X | javasolt | |||||
5 év, vagy 100000 km |
X | javasolt | 180000 km |
120 000 km |
Gyakran ismételt kérdések (GYIK) a Mazda5 típusokkal kapcsolatban:
- Hol található a mazda-auto.hu szervize?
- Autó-Expanzió Kft, 5600 Békéscsaba, Dobozi út 108. Telefon: 66-430-585. Figyelem, a mi MAZDA szervizünk Békéscsabán csak ezen az egy címen található meg!
-
Vissza: Főoldal
Kérjük jelentkezzen be, ha hozzá szeretne szólni
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Mazda Xedos 6, Xedos 9 Mazda MPV Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
Kommentek
Papp László | 2018-10-30 08:08 Válasz erre
Üdvözlöm ! 2013 cx5 2.2 175 le az autó 180000km kérdezném vezérmüláncot mikor kell cserélni. válaszát elöre is köszönöm .
Zsozsó | 2015-05-15 14:27 Válasz erre
Frissen kaptam a hírt, hogy a vevőmodul cseréje nem oldotta meg a problémát, a központi modul cseréjét tervezik. Érdekesség, amit senki sem ért, hogy az autó megbolondít minden közelében levő távkapcsolós szerkezetet. Nem nyílik a parkolósorompó, csak távolabbról, nem csukódik-nyílik távkapcsolóval a garázsajtó, nem záródik a mellette álló autó kp.zárja a távkapcsolóval (???). Elvileg nem lehetne frekvencia egyezés?! Üdv.
Zsozsó | 2015-05-12 13:26 Válasz erre
Köszönöm a választ. remélem tényleg megoldódik a modul cseréjével a probléma.
mazda-auto.hu | 2015-05-12 13:12 mazda-auto.hu (2015-05-12 13:11 ) részére Válasz erre
..ami valóban ott van a "C" oszlop mögött.
mazda-auto.hu | 2015-05-12 13:11 Zsozsó (2015-05-12 12:19 ) részére Válasz erre
Természetesen a rendszer bármely eleme, így a legkevésbé valószínűsíthető, vezérlőegység hiba is fennállhat. Esélyesebb pl. az úgynevezett "kulcsnélküli fogadó" elektronikai modul.
Zsozsó | 2015-05-12 12:19 Válasz erre
Tisztelt Varga Úr! Kiegészítésként a korábban általam írtakhoz. Azért vannak némi kétségeim, hogy elég lesz-e az antenna cseréje, mivel azóta is előfordult, hogy a kulcsot az autóban ülve ismét bizonytalanul érzékelte (kiírta: Key not found). Nem lehetséges, hogy központi computer problémát jeleznek ezek a hibák? Köszönettel várom a válaszát.
Zsozsó | 2015-05-11 19:09 Válasz erre
5 hónapos cx5 kulcs nélküli indítós verzió, egyik napról a másikra nem ismerte fel a kulcsokat, indítani is csak vész módban tudtam, az ajtó nyitás sem ment gombról, hanem csak mehanikusan kulccsal. Egy nap során annyi javulást mutatott, hogy az indítás ment zsebben lévő kulccsal is, de a nyitás az csak mechanikusan. A szerviz a bal C oszlophoz helyezett kulccsal a gobbal nyitás helyreállításáig eljutott, és az itt elhelyezett vevő egység cseréjét tervezi. Van-e hasonló tapasztalat? Megoldódik-e várhatoan a cserével a probléma?
katyilka | 2014-09-02 19:48 Válasz erre
Köszönöm a válaszát! Valójában azért érdeklődöm, mert az elektronika nyugis autózáskor huzamosan 1500as fordulaton tartja a motort. Úgy tudom, hogy ezek az alacsony rezgések gyilkolják a kettős tömegűt.
mazda-auto.hu | 2014-09-02 08:45 Válasz erre
Kedves Attila! Az automata váltós kivitelekben valóban nincs kettős tömegű lendkerék.
katyilka | 2014-08-31 16:29 Válasz erre
Tisztelt Varga úr! Érdeklődnék, hogy az automata, 2.2-es dízel CX 5-ösben, van-e kettős tömegű lendkerék. Ha van is, biztosan kíméletesebben bánik vele, mint a kézi váltó. Több helyen hallottam, olvastam, hogy erre a pénztárcaapasztó kiadásra az automatánál nem kell számítani. Azt is csak másfél év és hatvanezer km után tudtam meg, hogy biturbós az autó. tisztelettel Attila