2025. Június 16. Hétfő - Jusztin
Japán vs Európai autók esetleg Amerikai?
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
A Ford kiszáll?
MOTOROLAJ 1-4.
Díjnyertes Mazda i-stop.
Vezérműszíj csere akció!
A Mazda szponzorálja Babos Tímeát
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
Standi | 2005-10-26 21:01
Szóval mint a másik topicban is írtam, mazda 6-om Békéscsabán tanyázik egy kis tuning végett, így barátomtól kértem kölcsön az autóit. Kölcsön lónak plána ne nézd a fogát, de úgysem olvassa ezt a fórumot azért leírom saját élményeimet. 3 napig nálam volt a Peugeot 407 2.0 HDI Jó kis autó. Szépen finoman megy, nehezebben kezelhetõ a tempomat mint a mazdán, a rádió is, illetve a fedélzeti komputert is erõteljesen szokni kell, a kezelését, az átláthatóságát. De ez mind nem is lenne baj, de az egyébkén ugyan akkora motor, mint a mazda 6-ban, hát mit ne mondjak, nem igazán húzza az autót. Én most uyge próbáltam egy pár ilyedn 2.0 TDI-t PAssat, Altea, Peugeot, MAZDA 6, de hát ezek között egyedül az Altea közelíti meg a mazda 6 erejét, e többi, mint ha nem is ugyan akkora motor lenne. Na ennyit a peugeotról. Most a Chrysler van nálam, leírom azt is, ha visszaadtam.
mazda-auto.hu | 2005-10-07 08:30
Üdv.Standi. Várjuk az "élménybeszámolódat"!
Standi | 2005-10-07 04:01
Re! Hát a peugeot 407 még megy. Még. Visszakapta a Chrysler Startus-t isa srác. Szeptember végén... Májusban adta be. Nem semmi. Azonnal adnám el a helyébe. De fú, megjelent az új bora. Kíváncsi leszek, milyen véleménnnyel lesznek majd róla az autós magazinok, ezt is úgy lehúzzák majd, mint a passat esetében? Az nagyon kapott pl. a Totalcar úgy elmondta mindennek, hogy mennyire használhatatlan! Azt olvastatátok? Én is vezettem, hát nem volt nagy élmény. Nem tudom miért. Apámnak van egy Seat Altea-ja az sokkal jobban megy, mint ez a passat, pedig ugyan az a motor. Na majd megyek egy kört a borával is, és beszámolok.
MrSpock | 2005-09-29 11:41
Már vettek , két mastert meg egy Cliot, amit a kollégám totálkárra tört.
De a fõnök Cadilac-kel jár!:)
mazda-auto.hu | 2005-09-29 08:48
...és legközelebb megint Renault-ot vesznek.Vagy mégsem?
MrSpock | 2005-09-28 12:46
Hja, de ha fogatlan az oroszlán, akkor hiába nagy a hangja:)
Céges R-Espace 2.2dti a luxuskocsi, 2 havonta eltörik valami könyök benne random és elfolyik (2 perc) az olaj:) -utoljára tegnap
Moncsibe | 2005-09-28 09:06
Bárki bármit mondjon, nálam a Peugeot 206 a nyerõ!!!
mazda-auto.hu | 2005-09-20 08:59
Ez sem rossz sztori. Valószínû a tervezésbe az ilyen "puha" árkokat és a lélekjelenlétet is bekalkulálják. Jó, hogy megúsztad. Standival vajon mi van? Hol vagy Standi? Nem ültél esetleg azóta a Peugeot-ban, hogy halljunk valami új sztorit?
Na jó ez már egy kicsit gonoszkodás részünkrõl a franciákkal szemben.Sorry
MrSpock | 2005-09-19 15:31
Sajnos nekem is akadt egy kerek történetem. Pont most.
Új munkahely céges kocsi, rossz minõségû úton mentem vissza az irodába, esett, 80! Enyhe jobbos - a Mazdával az ilyenbe gázt adok - fék, mert látom hogy messze ugyan, de jön egy busz, erre a kocsi bepördül - már többen mondták, hogy néha fékezéskor elhúz a kocsi... most is ezt csinálta az a szar, de a "kényelmes francia futómû" SZART SE ér ha baj van, nem tudtam megfogni, csak szép óvatosan betettem az árokba, mert ott legalább megáll, meg volt majd egy méter fû, az meg puha. 15 m-re a busztól. Igazán jó érzés.
Ezek az idióták úgy építenek kocsit hogy betesznek egy Clionyi kasztniba egy 1.5 TDI motort, rárakják az 500 kg-al nehezebb megan fékjét, csak éppen a futómûvet felejtik el, pedig ezer éve kántálom, hogy az egy kocsi legfontosabb balesetvédelmi rendszere, erre európában mikor fognak rájönni???
mazda-auto.hu | 2005-08-30 08:37
"Szép" kerek történet.Ezt tényleg sokan nem hiszik el. Mi tudjuk!