2024. Április 26. Péntek - Ervin

Mazdák tuningja. Te hogyan csinálod?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


shaba75 | 2007-01-15 19:54

T. herbaboy. Én tudok neked segíteni MX-3-as fényszóró ügyben, a gyári árnál lényegesen olcsóbban. Írj mailt a shaba@75freemail.hu-ra

mazda-auto.hu | 2007-01-11 12:01

Bizony. Téved, aki leírja a wankel rendszerû motor jövõjét. : )

tsutsi | 2007-01-11 11:55

:((((
pedig érdekes lenne, nem? dupla rotor, dupla turbó...
lehet hogy lepipálna sok "év motorja"-t

mazda-auto.hu | 2007-01-11 10:35

Voltak már rá példák, legutóbb 2005-ben egy kísérleti amerikai kémrepülõgépben használtak dizel wankelt. Ez a motor háromszoros teljesítményt nyújtott a "hagyományos", hasonló térfogatú motorokhoz képest, és vibrációmentesen mûködik, éppen ezért felelt meg a kémrepülõgépnek. Alkalmazásáról, szériagyártmányú autókban semmi hír nincs.

tsutsi | 2007-01-11 00:09

Hülye kérdés: wankel tdi? :DDD érdekes gondolat :)
de nem valószínû hogy kivitelezhetõ... :((

mazda-auto.hu | 2007-01-10 13:12

Mi jelenleg csak gyári újat tudunk, az kedvezményesen 82000Ft/db.

herbaboy | 2007-01-10 10:33

Mazda mx-3 elsõ fényszórókra lenne szükségem. Tud valaki segíteni?

mazda-auto.hu | 2007-01-10 08:18

Akkor ezt nevezhetjük, egy jól sikerült tuningnak. : )

peaceful | 2007-01-09 19:57

Nem rég vettem egy 3 éves 136 lovas M6-ost. Nem mondom hogy gyenge lett volna, de nem tudtam ellenállni és beneveztem egy chiptuningra. Mértünk adatokat elõtte és utána. Elõtte: 151 LE 3740-es fordulatnál és 374 Nm 2350 ford/percnél. Utána 177 LE 3730 ford/percnél és 428 Nm 2450 ford/percnél. Nyilván a különbség számít, nem hiszem hogy az adatok kalibráltak lennének.
Padlógáznál nem füstöl jobban mint eddig, viszont egy közveszélyes állat lett. :-)))

MrSpock | 2006-10-27 12:01

Rendszámtáblatartót az E-bayen, és a Corksport (mazda spec)oldalán láttam.

A generátorinfót meg köszi.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó