2025. Július 4. Péntek - Ulrik
Mazdák tuningja. Te hogyan csinálod?
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Tisztább égés, kisebb fogyasztás, kevesebb korom, és lerakódás. ECO-TAK.
Jön az E10
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
shaba75 | 2007-01-15 19:54
T. herbaboy. Én tudok neked segíteni MX-3-as fényszóró ügyben, a gyári árnál lényegesen olcsóbban. Írj mailt a shaba@75freemail.hu-ra
mazda-auto.hu | 2007-01-11 12:01
Bizony. Téved, aki leírja a wankel rendszerû motor jövõjét. : )
tsutsi | 2007-01-11 11:55
:((((
pedig érdekes lenne, nem? dupla rotor, dupla turbó...
lehet hogy lepipálna sok "év motorja"-t
mazda-auto.hu | 2007-01-11 10:35
Voltak már rá példák, legutóbb 2005-ben egy kísérleti amerikai kémrepülõgépben használtak dizel wankelt. Ez a motor háromszoros teljesítményt nyújtott a "hagyományos", hasonló térfogatú motorokhoz képest, és vibrációmentesen mûködik, éppen ezért felelt meg a kémrepülõgépnek. Alkalmazásáról, szériagyártmányú autókban semmi hír nincs.
tsutsi | 2007-01-11 00:09
Hülye kérdés: wankel tdi? :DDD érdekes gondolat :)
de nem valószínû hogy kivitelezhetõ... :((
mazda-auto.hu | 2007-01-10 13:12
Mi jelenleg csak gyári újat tudunk, az kedvezményesen 82000Ft/db.
herbaboy | 2007-01-10 10:33
Mazda mx-3 elsõ fényszórókra lenne szükségem. Tud valaki segíteni?
mazda-auto.hu | 2007-01-10 08:18
Akkor ezt nevezhetjük, egy jól sikerült tuningnak. : )
peaceful | 2007-01-09 19:57
Nem rég vettem egy 3 éves 136 lovas M6-ost. Nem mondom hogy gyenge lett volna, de nem tudtam ellenállni és beneveztem egy chiptuningra. Mértünk adatokat elõtte és utána. Elõtte: 151 LE 3740-es fordulatnál és 374 Nm 2350 ford/percnél. Utána 177 LE 3730 ford/percnél és 428 Nm 2450 ford/percnél. Nyilván a különbség számít, nem hiszem hogy az adatok kalibráltak lennének.
Padlógáznál nem füstöl jobban mint eddig, viszont egy közveszélyes állat lett. :-)))
MrSpock | 2006-10-27 12:01
Rendszámtáblatartót az E-bayen, és a Corksport (mazda spec)oldalán láttam.
A generátorinfót meg köszi.