2025. Október 21. Kedd - Orsolya

2007.12.15.

Mazda hírek

Új Mazda6 MPS?

Mazda6 Mazdaspeed Concept

Forrás: xx

 Hamarosan megnyílik a 2008-as Tokyo Auto Salon, ahol a széles körben csodált japán tuningmester cégek csodáival is találkozhatunk. A Mazda házi tuning részlege, a Mazdaspeed is minden évben felsorakoztatja az általuk módosított nagyszériás Mazda típusokat. Az idei évben fokozott figyelem összpontosul az éppen megjelent új Mazda6-ra.


Mazdaspeed koncepció

 A fokozott figyelem egyrészről az új Mazda6 kiválóságának, gyönyörű vonalainak tudható be, másrészről annak a korábbi nem teljesen hivatalos hírnek, miszerint a Mazda nem tervezi az új Hatos-ból MPS, azaz extra nagyteljesítményű kivitel kifejlesztését. Reményeink szerint inkább csak az érdeklődés felfokozását szolgálja ez az információ, hiszen nagy kár lenne, ha a kivételes képességeket felvonultató első Mazda6 MPS, utód nélkül vonulna be az autózás történelmébe. Reményeinket támasztják alá a hamarosan megrendezésre kerülő kiállításról kiszivárgott első képek.Az új Mazda6 alapjaira készített Mazdaspeed koncepció talán a következő MPS modell megjelenését vetíti előre.

  Ezeken a képeken a Mazdaspeed által megálmodott átalakító elemekkel fűszerezett új Mazda6 látható. Ez már bevett módszer a Mazdától a közönség véleményének a szondázására, hiszen minden évben sok "Mazdaspeed concept" Mazda típus látható ezen a kiállításon. Nem tudjuk, hogy az új Mazda6 esetében csak az esetlegesen utólag majd megvásárolható Mazdaspeed átalakító elemeket kívánják bemutatni, vagy tényleg az új Mazda6 MPS- láthatjuk inkognitóban. A leültetett karosszéria alatt akár az új 2.5 literes MZR-DISI és az összkerékhajtás is rejtőzhet.Új Mazda6, a Mazdaspeed által finomított megoldásokkal.

További képek

Ossza meg!

Vissza: Mazda hírek
címkék:



Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó