2025. Május 17. Szombat - Paszkál

Mazda RX-8 kérdések, mit, miért fórum. Mennyi a szerviz intervalluma az RX-8-nak?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


high-8 | 2009-10-22 08:23

egyébként az úgymond egyszerűbb megoldás pl,h egy komplett navis,dvd-s érintős kijelzőt szerelünk be mennyire kivitelezhető mondjuk a gyári kijelző helyett,van oda illő méretpontos kijelző vagy úgymond "farigcsálni" kell?és itt nem a keenwood-os megoldásra gondolok hanem a gyári kijelző méretére!

zzoltan | 2009-10-21 17:48 zzoltan részére

Egyébként erősen, dinamikusan teker, csak később röffen be, mint 1 hónapja, amikor +16 fok volt reggel és nem +4.

zzoltan | 2009-10-21 16:17 mazda-auto.hu részére

Köszönöm! Viszont most akkor tanácstalan vagyok, mivel ugye szerettem volna télire lerakni az autót. Az eleve gyenge akksival lerakni nem tudom mennyire célszerű, viszont mivel úgyis állni fog, nem jó megoldás az sem, ha most veszek bele újat...

mazda-auto.hu | 2009-10-21 15:19 zzoltan részére

Elsősorban az akkumulátorra gyanakodnék. Az rendben van, hogy teker, de nem mindegy, hogy a hidegben lecsökkent teljesítményéből mennyit használ el erre, és mennyi marad a többi feladatra (indítózás közben). Az RX-8 pedig különösen kényes erre.

zzoltan | 2009-10-21 11:55

Sziasztok!

Eddig mindig pöccre indult az autóm, hidegen és melegen egyaránt.
Amióta viszont beköszöntött a hideg időjárás, (reggelente 4-5 fok), akár 2 másodpercig is pörget az indítómotor, mire beröffen a motor.
Ez esetleg annak a jele, hogy gyenge az akkumulátorom vagy egyébként is hideg időben ennyivel nehezebben indul a Wankel?

high-8 | 2009-10-20 17:38

na szal ez a dolog akkor dől el,miután be van szerelve a megfelelő dvd lejátszó és utána nézzük meg,h kell-e a kapcsoló,így már tiszta!

köszönöm

mazda-auto.hu | 2009-10-20 16:10 high-8 részére

1.Elvileg kell az A/V kapcsoló egység, ezzel igazán jó megoldani az átkapcsolást. Elvileg működhet az "egyszerre nem kapcsolom be mindkettőt" szisztéma is, ezt a képminőség miatt ki kell próbálni. A hang átváltásához mindenképpen kell a hangbemenet kártya, vagy pedig elválasztó relék (ha nincs A/V kapcsoló).

2. A középkonzol felső része szabadon cserélhető.

3. A teljes Európa térképes navigáció beszerelése 200000Ft, a filmek nézéséhez szükséges DVD lejátszó további költség, az A/V kapcsoló szükségét pedig a képminőség dönti el.

high-8 | 2009-10-20 14:49

végezetül egy olyan kérdés,h akkor a navi magyarosítás dvd lejátszással együtt akkor 200.000ft szereléssel együtt+80.000körüli összeg a spec. lejátszó miatt a dvd-s lehetőség?

high-8 | 2009-10-20 14:42

tehát ha jól értelmezem mivel nem értek ehhez, akkor kell egy RGB komponens kimenetelű dvd lejátszó ami 12 V-os és NTSC jelet ad,ez esetén nem szükséges ez az A/V kapcsolós megoldás!
ilyen esetben én váltogatok a dvd és a navi között vagy az fut amelyiket épp használom?

arról a fedélről beszélek amelyik tartalmazza a navi kijelzőjét,h az cserélhető-e a nem navival szerelt rx-asok esetében is?

mazda-auto.hu | 2009-10-20 14:33 high-8 részére

1.Az A/V kapcsoló ahhoz szükséges, hogy lehessen kapcsolgatni a navigáció és a DVD között.

2.Az NTSC-s DVD-hez már nem kell PAL/NTSC dekóder.

3. 12V-os legyen és ha nem lesz A/V kapcsoló alkalmazva, akkor RGB komponens kimenetei is legyenek.

4. Nem tudom melyik fedélről van szó.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó