2025. Július 8. Kedd - Ellák

Mazda RX-8 kérdések, mit, miért fórum. Mennyi a szerviz intervalluma az RX-8-nak?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


high-8 | 2009-10-13 14:54

igen sztem jó és a gyári tömítést kell jobban odatapasztani,szériahiba sajnos a hátsó lámpák párásodása,egyszerűen elenged az illesztés egy idő után!

zzoltan | 2009-10-12 19:57 high-8 részére

Tehát tulajdonképpen a gyári tömítést valami szigetelő anyaggal oda kell ragasztani a lámpatesthez? Van otthon színtelen sziloplasztom, az jó erre?

mazda-auto.hu | 2009-10-12 16:33 high-8 részére

Bármi lehetséges.

high-8 | 2009-10-12 15:57

az izzó gondoltam,h cserélhető:)ha vmikor ég vmikor nem akkor az izzó gondolom jó lehet vagy nem? lehet,h a foglalattal van a gond?kívülről tökéletesnek tűnik a fényszóró

mazda-auto.hu | 2009-10-12 14:54 high-8 részére

Akár az is elképzelhető, hogy a két probléma összefügg. Nem jellemző dolog, így "körbe kellene nézni" a fényszórót az esetleges hiba megállapításához. Természetesen cserélhető a helyzetjelző izzó.

high-8 | 2009-10-12 14:30

az egyszerűen orvosolható lámpát kiszeded, leveszed a hátuljáról a szigetelő fekete borítást, újra visszateszed de úgy,h bekened vmilyen szigetelő anyaggal azt a részt ami illeszkedik a lámpára vagy veszel egy új módosított szigetelést!

zzoltan | 2009-10-12 13:33 high-8 részére

Nekem ugyanilyen gondom van a jobb hátsó lámpával. Világítással nincs gondom, de kegyetlenül párásodik.

high-8 | 2009-10-12 12:27

Üdv!

tudtok vmi ellenszert ha az első fényszóró kicsit nem is párásodik hanem apró vízcseppek láthatók benne belül,ill a helyzetjelzőm hol világít hol nem,akkor gondolom nem izzó hanem foglalatprobléma van?olyat lehet benne cserélni?

mazda-auto.hu | 2009-10-07 15:15 to1988 részére

Elsősorban gyújtási problémára gondolok. Trafó, kábel, vagy gyertya.

to1988 | 2009-10-07 12:56

Tisztelt Mazda-Auto!
Olyan problémám akadt az autóval, hogy alapjáraton egyre gyakrabban beremeg a motor és ez már jelentkezik 1500-2100-as fordulatszámnál is. Még azt is észrevettem, hogy más az autó hangja magas fordulatszámon, sokkal "rekedtebb".
Tudom hogy nagyon nehéz így látatlanba mondani bármit is de gondoltam megpróbálom. Mondanom sem kell, hogy minden alap dolgot betartok az autóval(sűrű olajcsere, nagyon figyelek a bemelegítésre, stb.)
Köszönöm előre is válaszukat!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó