2025. Október 19. - Nándor
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Sorozatgyártású WANKEL rendszerű MAZDA erőforrások I.
Új Mazda5 technológiai részletek.
Nem lesz turbós a Mazda 3 MPS?
Cadillac Eldorado (egri túra).
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
pyxy | 2016-01-25 08:48 szviktor87 részére
Kössz! Hát akkor sajnos ezzel kell élni.De sebaj ennél nagyobb baja ne legyen!
szviktor87 | 2016-01-25 06:41 pyxy részére
Szia pyxy!
Én úgy tudom hogy ez sajnos mazda típushiba.Az enyém is csinálja, 10 mazdábol 8 ilyen.Lent a schlusskulcs mellett jobbra van egy kis ventillátor,ami ha jól tudom a belsö levegö keringtetésért felelös.Ennek a kis csapágya egy idö után elkoszolódik, beszív sok szmötyit és attól kezd el szólni.Nem igazán lehet vele mit kezdeni.Pontosabban lehet cserélni,nem is a ventillátor a drága,hanem a munka.Ahoz hogy hozzáférj le kell bontani az egész müszerfalat…
Üdv Viktor
pyxy | 2016-01-23 20:01
Üdv! A Mazda 3 sedan disel autom idén lesz 10 éves,rendben,és idöben szervizelt,eddig még különösebb baja nem volt de most ahogy bekösszöntöttek a hidegebb idők 1-2 napos állás utáni gyujtáskor indul rendben de kb 1 percig furcsa kerregö hang hallatszik a müszerfal mögűl mint ha egy ventilátor lapát érintkezne valamihez ,majd megszünnik a zaj.Mi lehet a gond, Várom válaszuk,kösszönőm
mazda-auto.hu | 2016-01-21 14:31 Menya részére
Febi márkából inkább a futómű alkatrészeket javasoljuk, blue print pedig egy csomagoló cég. Több típusnál csak a gyári izzítógyertya vált be és nem gondolnám, hogy mind a 4 egyszerre tönkrement. Csak azt kell cserélni, ami rossz, viszont abból normális minőséget ! A gyári izzítógyertya bruttó 10.945.- Ft, én biztos ezt venném !
mazda-auto.hu | 2016-01-21 14:22 pepsi75 részére
Ebbe sima BKR5E-11-es gyertya elegendő, kb 1200.- Ft/db.
Menya | 2016-01-21 11:00
Tisztelt Szakértő(k), Fórumozók!
Nemrég vásároltam 2005-ös évjáratú, 1.6-os dízeles 3-as Mazdámat, és állapotfelmérés után kibukott, hogy az izzítógyertyáim nenm jók. Ahogy utána olvastam eléggé széles választék tárult elém, ezügyben kérném a tanácsotokat/véleményeteket! Ár tekintetében 6-24E forintig terjedő válaszrék márkában pedig számomra csak a BOSCH az ismert márka. Kérdésem az lenne, hogy van-e küldönbség egy kb 5500 forintos “Febi” márka és egy 23500 forintos “Blue Print” között?
Köszi a segítséget!
kolegergo | 2016-01-21 07:58 pepsi75 részére
Szia mint írtam nekem is pont ez a bajom és a tünetek is hasonlóak. Amint kicseréltem a szenzort megírom hogy jó lett e, de sajnos nem egyszerü a csere mert a teljes szívóoldalt bontani kell.
pepsi75 | 2016-01-20 22:27 mazda-auto.hu részére
Tisztelt Mazda-auto!
A kopogásszenzoros 2004-es Mazda 3 1.6 B alvázszáma: JMZBK14Z251195215. Futás: 151000km. Annyit tudok még, hogy az I-es hengert írja. Elindulás után kb. 1-2 perccel gyullad ki a motor check lámpa. Nagyon nehezen, alig gyorsul, némi fojtást érzek és némi hintázást gyorsításkor. Aztán miután bemelegszik, minden normális (teljesítmény, gyorsulás, motorhang), viszont a check lámpa változatlanul világít. Segítségét előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2016-01-20 14:51 pepsi75 részére
Az 1,6 benzineseket 2 féle gyertyával szerelték, pontosításhoz alvázszám szükséges. Inkább a kopogás szenzort kellene cserélni, gyári ára 32.376.- Ft, utángyártott 15-16000.- Ft
GáborMolnár | 2016-01-20 11:38
Tisztelt Fórumozók!
Segítségeteket szeretném kérni a következő probléma megoldásában.
Mazda 3 1.6 dízel 2005-ös ma reggel indítást követően néhány perc múlva megváltozott alapjárati hangot produkált, majd ezt követően a műszerfalon vílágított a dsc az abs és a töltésjelző lámpa.Újraindítás után még mindíg világít, majd gondolván, hogy vagy akksi vagy generátor probléma lehet elkezdtem kikapcsolgatni az elektromos fogyasztókat, hogy munkahelyre elérjek, aztán mikor a fűtőventillátort kikapcsoltam elaludtak a dsc és abs lámpák a műszerfalon a töltésjelző továbbra is világít. Volt már valakinek hasonló ilyen problémája?