2025. Augusztus 3. - Hermina

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


lorika | 2016-01-18 19:09

Érdeklődnek a JMZBK14Z251160476 alváz számú auto előéletéről .elore is koszonom

kolegergo | 2016-01-16 09:02 Robertó részére

Ha nem gyárit teszel bele akkor érdemes párban cserélned. Itt vannak a méretek:

http://www.sonicelectronix.com/mazda-3-2007-car-speakers.html

kolegergo | 2016-01-16 08:59 Flendi részére

Üdv, nekem is gondom támadt a kopogásszenzorral, hideg motornál kapom a p0328 kódot. Benzin minőségét kizártam, gyertyát cseréltem. Most a jeladó cseréje következik. Neked milyen hibakódot dobott hogy egyértelműen az egyes hengert írtad hibának?

pepsi75 | 2016-01-15 20:21 MANE részére

Van a sport direkt szűrő (általában kúp alakú), amit a légszűrő ház helyére, vagy annak kiiktatásával helyezel el a motortérban, így onnan direkt szívja a levegőt. És van a sport betétszűrő, amit a légszűrő házba teszel a gyári papírszűrő helyére. A pollenszűrő meg az utastérben van, a középkonzol mögött!

pepsi75 | 2016-01-15 20:19 MANE részére

Van a sport direkt szűrő, amit a légszűrő ház helyére teszel és a motortérből direkt szívja a levegőt. És van a sport betétszűrő, amit a légszűrő házba teszel a gyári papírszűrő helyére. A pollenszűrő meg az utastérben van, a középkonzol mögött!

MANE | 2016-01-15 16:09 pepsi75 részére

Mi az a betetszuro.Meg ilyenrol nem hallottam,csak levegoszurorol,ami lehet a motorterben ,vagy a kabinban akkor polenszuronek is mondjak.

Robertó | 2016-01-15 09:04

Valaki megtudná nekem mondani, hogy a 2007-es 1,6 benzines sport mazda3-ba milyen elsó hangszóró kell? A bal első valószinüleg elszáll és azt szeretném cserélni.

pepsi75 | 2016-01-14 22:00

Tisztelt Szakértő!

Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy a 2004-es 1.6 B 5 ajtós Mazda 3 TX-be milyen gyújtó gyertyát ajánlana a gyárin kívül? Válaszát köszönöm.

pepsi75 | 2016-01-14 21:55 Flendi részére

Szia!

Nem múlt el a hibakód. Egyik nap van, másik nap nincs. Elindulok világít. Megállok, motor leállít. Pár perc múlva indulok, nem világít. Viszont ha világít, akkor a teljesítményt visszafogja valami pár percig, aztán simán megy, ahogy kell. Alapjárat nem ingadozik. Nekem a rángatás gyertyacsere után jött elő. Kitisztítottam a sport betétszűrőm, minek hatására a rángatás elmúlt, viszont előjött a motor check lámpa. Betétszűrő ki, gyári papírszűrő be. Lámpa ugyanúgy világított. Ha lesz időm, akkor egy gyertyacserével fogok legközelebb próbálkozni.

Flendi | 2016-01-13 21:28 pepsi75 részére

Kedves Pepsi 75

Érdeklődni szeretnék, hogy az említett hiba megoldódott-e, mert az én kocsimnak is ugyan ezek a bajai. Kopogás szenzor jelez az egyes hengeben, továbbá ringatva adja le a teljesítményt a motor.

Várom mielőbbi válaszát.

Köszönettel:

Flendi

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó