2025. Június 24. Kedd - Iván

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Inda29 | 2015-09-25 16:51

Tisztelt Mazda-auto.hu! 2005-ös Mazda 6 2.0 CDH (100 Kw) autónk olajfogyasztása magas. (1000 km-en kb. 7-8 dl) Szivárgás nincs, turbó ellenőrizve nyomáspadon ez is rendben. Kérdésem az lenne, merre kellene tovább indulni, nem gondolnék a motor kopottságára 126.000 km-t futott, és ez biztosan valós adat, mi tettük bele. Füstölni csak padlógáznál füstöl, teljes terhelés alatt (szerintem ez rendben van, még dpf előtti változat). Tartva egy tempót (mindegy hogy 50 km/h, vagy 180 km/h), vagy alapjáraton semmi füst. Remélem tudnak segíteni, esetleg tapasztaltak már ilyet a típusnál. Válaszukat előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2015-09-25 13:26 kikike77 részére

Motorolaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő csere a megtett km miatt. Fékolaj csere, mert 6 éves, kivéve, ha 180000 km-nél cserélték. Hűtőfolyadék csere, amennyiben 200000 km-nél nem cserélték és még a gyári folyadék van benne. Mindenképpen márkaszerviz felkeresése javasolt a műszeres átvizsgálás miatt!

mazda-auto.hu | 2015-09-25 13:18 robertoq részére

Körülbelül 2 hét, árat nem tudok előre mondani

kikike77 | 2015-09-24 20:58

Üdvözlöm! Mazda 6 2.2diesel 2009 185le,kérdésem,hogy 220000km-nél mit kell cserélni az autón?Válaszát előre is köszönöm!

robertoq | 2015-09-23 16:29 mazda-auto.hu részére

Várhatóan mikor lesz meg? Mert akkor érdeklődnék újra. Illetve mennyi lenne az ára? Köszönöm

szenti | 2015-09-23 15:57

Hello! Mazda 6 GH 2011 es 2,2 es diesel 120 000 km es szerviznél olajcsere után a dpf számlálót elég nullázni vagy már érdemes egy direkt tisztítást megcsinálni. Köszi előre is a segítséget!

bjoc | 2015-09-23 15:37

Üdv. Mazda6 CDH 143le, 2007. A motorból tompa kattogó hang jön, olyasmi, mint amikor elmegy az egyik henger. Főleg 1-es, 2-esben hallani, illetve motorféknél. Álló helyzetben is hallani. Fogyasztása gyárinak tűnik, nyomatékot űgy tűnik leadja, alapjárat nem ingadozik. A Ford-jaink hangja sokkal "simább", azt hittem, csak a fülemnek szokatlan, de a szerelőm is egyértelműen hallotta (szerinte felfüggesztés, kipufogó...stb. rendben, a motorból jön a hang..) Volt valakinél ilyen? KÖSZÖNÖM előre is a segítéget! Az autó ettől eltekintve szuper.

mazda-auto.hu | 2015-09-23 15:37 robertoq részére

Kárpitbontással jár, max 1 óra. Jó hír, hogy hamarosan érkezik be autó, amelyikből ki tudjuk Önt szolgálni.

atos19881101 | 2015-09-23 13:21 atos19881101 részére

A reggeli hidegindításnál megszűnt az alapjárat ingadozás és a lefulladás is. Elsőre indult. Így tényleg az AC pumpa volt a ludas.

robertoq | 2015-09-23 09:18 mazda-auto.hu2 részére

Azért köszönöm. Még annyi kérdésem lenne, hogy mekkora munka akkor az övfogadó cseréje? Ennyire egybe van építve?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó