2025. December 15. Hétfő - Valér

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gulyas_peter | 2014-06-10 21:57

Tisztelt Mazda-autó!

 

Az alábbi jelenségre lettem figyelmes a 2004es M6nál. Erőteljesebb gyorsításkor, 2000es fodulatszámon vagy egy kicsit alatta is már magas fütyülő hangot hallani ami 3000 fordulatszám felett mélyülve elmúlik. Lehet, hogy a turbó fütyül? Illetve ez lehet turbó hiba?

Benji04 | 2014-06-10 21:39 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm,utána nézek! Esetleg a következő alvázszámú autónak utána tudna nézni? JMZGY193251190379

szucsfe | 2014-06-10 16:00

Köszönöm a tanácsokat, este megnézem.

mazda-auto.hu | 2014-06-10 15:06 szucsfe részére

 Elsősorban valóban az elpárologtató (klíma) kifolyója dugulhatott el.

mazda-auto.hu | 2014-06-10 14:54 tmegyaszai részére

 Lehetséges, hogy pl. a légtömegmérő hibája okozza.

mazda-auto.hu | 2014-06-10 14:52 Benji04 részére

 Nem tud MP3-at, XCAR-Link vagy pl. AuxMod kártya lehet a megoldás külső hangbemenet kivitelezéshez.

LeKlein | 2014-06-10 11:33

Sziasztok,

nekem egy olyan problémám van hogy pár napja vettem észre, hogy ha alacsonyabb fordulatról hirtelen gyorsítok akkor ránt egyet az autó, elképzelhető hogy gyújtó gyertya hiba van? 2003-as 2.3 benzines.

Köszi előre is!

Fecó | 2014-06-10 09:59 szucsfe részére

 Üdv.

A klímával összeegyeztethető,a szárazlevegőből kivett víz,ami kondezvíz formán kicsapodik,és csak "kellemetlen"probléma,de nem hiba.!

Pontosan nem tudom megmagyarázni,de nálam is volt már ilyen,valszeg a kocsi alján lévő vízkivezetés ellehet "dugúlva",vagy a szélvédő alján lévő "vályú"..!

szucsfe | 2014-06-10 07:34

Sziasztok!

Segítsetek legyetek szívesek! 2003 -as Mazda6 kombi 2.0D -m van. Tegnap vettem észre egy olyan jelenséget, hogy hosszabb úton (kb250km) balra kanyarodáskor a kesztyűtartó mögül víz folyt az anyósülés elé. (klíma ment, ablakmosás gyakori volt). Nem hűtővíz, mert abból nem hiányzik semmi. Van tippetek?

Köszönöm!

tmegyaszai | 2014-06-09 18:32

Sziasztok!

 

2006. októberi Mazda 6-osom van (1.8 Sport TE benzines), s az alábbi érdekességet csinálja újabban: gyorsításkor, gázadáskor bizonyos fordulatszámon (1500-2000) rángat, illetve néha mintha fulladozna... S ezt szinte minden sebességben.

Ha a kuplunggal jobban operálok (azaz nem veszem vissza teljesen a lábam, s magasabb fordulatszámra engedem), akkor nem csinálja a fenti problémát. Városban nem oly feltűnő, hosszabb úton jobban. Ráadásul hideg motornál ingadozik az alapjárati fordulatszám, amely később azonban beáll.

 

Valami ötlet? (Nem totál laikusként, de egyszerű autósként kérdezem.)
A kocsiban 147.000 km van.

 

Köszi!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó