2025. Október 19. - Nándor
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Új Mazda5 technológiai részletek.
Nem lesz turbós a Mazda 3 MPS?
Cadillac Eldorado (egri túra).
Jön az E10
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
mazda-auto.hu | 2014-06-12 09:04 Zozyka részére
Nem rendelhető külön.
A motor egyenetlen működése utalhat rá. Ötödik fokozatban inkább 100 km/h körül érzékelhető, így nem feltétlenül a lendkerékkel van gond.
mazda-auto.hu | 2014-06-12 08:59 Foreszt074 részére
RFY2-14-302
Zozyka | 2014-06-12 08:25
Tisztelt Mazda-Auto!
Érdeklődni szeretnék, hogy RF5G-15-980A feszítőn található görgő külön is cserléhető-e, vagy csak a rugós feszítő résszel együtt?
Illetve volna egy olyan kérdésem, hogy a 2003 M6 2.0D 100kW esetén a kettős tömegű hibájára milyen utaló jelek vannak? (a kuplung pedál lüktetésén kívül)?
Autópályán haladva kb 50-100km után 135-140-felett a motor felől egy tompa (pöfögő/zakatoló tompa hang hallatszik és mintha a kaszni is beleremegne.
lecsökkentve a sebességet a jelenség megszűnik. Majd ha ismét nekiállok gyorsítani, egy ideig (ugyanúgy 140-nel haladok) nincsen, majd ismét előjön a probléma.
És nem a gumikkal van a gond az biztos.
várom ielőbbi visszajelzésüket!
Foreszt074 | 2014-06-12 06:08
Jónapot kivánok! Szeretném megkérdezni 2008 mazda 6 dpf olajcsere előtt állok az olaj már meg van Mazda dexelia dpf csak a szűrőt nem tudom beazonosítani irja le legyen szives pontosan milyen olajszűrő kell bele!Köszönöm!
szucsfe | 2014-06-11 14:19 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a segítséget!
mazda-auto.hu | 2014-06-11 13:46 szucsfe részére
Felülről nem fog sikerülni, de az autó alá feküdve talán. Emelőn biztonságosabb, és kényelmesebb.
mazda-auto.hu | 2014-06-11 13:38 gulyas_peter részére
Valószínűleg a turbófeltöltőhöz köthető a hang, de inkább függ össze a beszívott levegő gázsebességével, mint a turbó esetleges hibájával. A legnagyobb gázsebesség (turbónyomás) elsősorban teljes gázas gyorsítás kezdeti másodperceiben áll fenn, illetve végsebesség közeli tempó tartásánál. A levegő sűrűsége, a levegőszűrő állapota is befolyásolja a fütyülést.
mazda-auto.hu | 2014-06-11 13:30 Benji04 részére
Egyetlen szerviz van digitálisan rögzítve: 2010.12.01., 81471 km.
szucsfe | 2014-06-11 07:43
Sziasztok!
Megnéztem este, de nem lettem okosabb, mert nem találtam a lefolyó csövet a vízvályúnál, meg a kondenz vízcsőhöz sem fértem hozzá. Ezt csak alulról lehet tisztítani? Segítsetek légyszi! Adjatok tippet, hogy hogyan érdemes nekiállni!
Köszönöm!
gulyas_peter | 2014-06-10 21:57
Tisztelt Mazda-autó!
Az alábbi jelenségre lettem figyelmes a 2004es M6nál. Erőteljesebb gyorsításkor, 2000es fodulatszámon vagy egy kicsit alatta is már magas fütyülő hangot hallani ami 3000 fordulatszám felett mélyülve elmúlik. Lehet, hogy a turbó fütyül? Illetve ez lehet turbó hiba?