2025. December 15. Hétfő - Valér

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


EnergieLaczy | 2014-06-12 21:03 Zozyka részére

 Szia Zozyka!

 

A hosszbordásszíj feszítőben van 1db. NSK 6203DUL1-es csapágy, a megvezető görgőben 2db NSK 63036DUL1-es csapágy.

Ha netán a generátor csapágyát is cserélni szeretnéd, ott INA F-236001-es csapágy van.

Klímakompresszor csapágyát nem tudom, még nem szedtem szét.

Esetleg valaki tudja a klímakompresszor szíjtárcsájának csapágy pontos típusát?

 

Üdv ÉNRG

 

mazda-auto.hu | 2014-06-12 09:04 Zozyka részére

 Nem rendelhető külön.

A motor egyenetlen működése utalhat rá. Ötödik fokozatban inkább 100 km/h körül érzékelhető, így nem feltétlenül a lendkerékkel van gond.

mazda-auto.hu | 2014-06-12 08:59 Foreszt074 részére

 RFY2-14-302

Zozyka | 2014-06-12 08:25

 Tisztelt Mazda-Auto!

Érdeklődni szeretnék, hogy RF5G-15-980A feszítőn található görgő külön is cserléhető-e, vagy csak a rugós feszítő résszel együtt? 

Illetve volna egy olyan kérdésem, hogy a 2003 M6 2.0D 100kW esetén a kettős tömegű hibájára milyen utaló jelek vannak? (a kuplung pedál lüktetésén kívül)?

Autópályán haladva kb 50-100km után 135-140-felett a motor felől egy tompa (pöfögő/zakatoló tompa hang hallatszik és mintha a kaszni is beleremegne.
lecsökkentve a sebességet a jelenség megszűnik. Majd ha ismét nekiállok gyorsítani, egy ideig (ugyanúgy 140-nel haladok) nincsen, majd ismét előjön a probléma.
És nem a gumikkal van a gond az biztos.
várom ielőbbi visszajelzésüket!

Foreszt074 | 2014-06-12 06:08

Jónapot kivánok! Szeretném megkérdezni 2008 mazda 6 dpf olajcsere előtt állok az olaj már meg van Mazda dexelia dpf csak a szűrőt nem tudom beazonosítani irja le legyen szives pontosan milyen olajszűrő kell bele!Köszönöm!

 

szucsfe | 2014-06-11 14:19 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a segítséget!

mazda-auto.hu | 2014-06-11 13:46 szucsfe részére

 Felülről nem fog sikerülni, de az autó alá feküdve talán. Emelőn biztonságosabb, és kényelmesebb.

mazda-auto.hu | 2014-06-11 13:38 gulyas_peter részére

 Valószínűleg a turbófeltöltőhöz köthető a hang, de inkább függ össze a beszívott levegő gázsebességével, mint a turbó esetleges hibájával. A legnagyobb gázsebesség (turbónyomás) elsősorban teljes gázas gyorsítás kezdeti másodperceiben áll fenn, illetve végsebesség közeli tempó tartásánál. A levegő sűrűsége, a levegőszűrő állapota is befolyásolja a fütyülést.

mazda-auto.hu | 2014-06-11 13:30 Benji04 részére

 Egyetlen szerviz van digitálisan rögzítve: 2010.12.01., 81471 km.

szucsfe | 2014-06-11 07:43

Sziasztok!

Megnéztem este, de nem lettem okosabb, mert nem találtam a lefolyó csövet a vízvályúnál, meg a kondenz vízcsőhöz sem fértem hozzá. Ezt csak alulról lehet tisztítani? Segítsetek légyszi! Adjatok tippet, hogy hogyan érdemes nekiállni!

Köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó