2025. Augusztus 5. Kedd - Krisztina
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda 6 GH "beázás" Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm
Tengelytávolság: 2548 mm
Hasmagasság:
Gumiméret elöl: 205/70-15
Gumiméret hátul: 225/70-15
Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm
Sűrítési viszony: 10,25 : 1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt, hosszában
Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok
Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)
Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 6974
Szelepvezérlés típusa:
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min): 664/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp
Végsebesség: 290 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2014-06-12 09:04 Zozyka részére
Nem rendelhető külön.
A motor egyenetlen működése utalhat rá. Ötödik fokozatban inkább 100 km/h körül érzékelhető, így nem feltétlenül a lendkerékkel van gond.
mazda-auto.hu | 2014-06-12 08:59 Foreszt074 részére
RFY2-14-302
Zozyka | 2014-06-12 08:25
Tisztelt Mazda-Auto!
Érdeklődni szeretnék, hogy RF5G-15-980A feszítőn található görgő külön is cserléhető-e, vagy csak a rugós feszítő résszel együtt?
Illetve volna egy olyan kérdésem, hogy a 2003 M6 2.0D 100kW esetén a kettős tömegű hibájára milyen utaló jelek vannak? (a kuplung pedál lüktetésén kívül)?
Autópályán haladva kb 50-100km után 135-140-felett a motor felől egy tompa (pöfögő/zakatoló tompa hang hallatszik és mintha a kaszni is beleremegne.
lecsökkentve a sebességet a jelenség megszűnik. Majd ha ismét nekiállok gyorsítani, egy ideig (ugyanúgy 140-nel haladok) nincsen, majd ismét előjön a probléma.
És nem a gumikkal van a gond az biztos.
várom ielőbbi visszajelzésüket!
Foreszt074 | 2014-06-12 06:08
Jónapot kivánok! Szeretném megkérdezni 2008 mazda 6 dpf olajcsere előtt állok az olaj már meg van Mazda dexelia dpf csak a szűrőt nem tudom beazonosítani irja le legyen szives pontosan milyen olajszűrő kell bele!Köszönöm!
szucsfe | 2014-06-11 14:19 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a segítséget!
mazda-auto.hu | 2014-06-11 13:46 szucsfe részére
Felülről nem fog sikerülni, de az autó alá feküdve talán. Emelőn biztonságosabb, és kényelmesebb.
mazda-auto.hu | 2014-06-11 13:38 gulyas_peter részére
Valószínűleg a turbófeltöltőhöz köthető a hang, de inkább függ össze a beszívott levegő gázsebességével, mint a turbó esetleges hibájával. A legnagyobb gázsebesség (turbónyomás) elsősorban teljes gázas gyorsítás kezdeti másodperceiben áll fenn, illetve végsebesség közeli tempó tartásánál. A levegő sűrűsége, a levegőszűrő állapota is befolyásolja a fütyülést.
mazda-auto.hu | 2014-06-11 13:30 Benji04 részére
Egyetlen szerviz van digitálisan rögzítve: 2010.12.01., 81471 km.
szucsfe | 2014-06-11 07:43
Sziasztok!
Megnéztem este, de nem lettem okosabb, mert nem találtam a lefolyó csövet a vízvályúnál, meg a kondenz vízcsőhöz sem fértem hozzá. Ezt csak alulról lehet tisztítani? Segítsetek légyszi! Adjatok tippet, hogy hogyan érdemes nekiállni!
Köszönöm!
gulyas_peter | 2014-06-10 21:57
Tisztelt Mazda-autó!
Az alábbi jelenségre lettem figyelmes a 2004es M6nál. Erőteljesebb gyorsításkor, 2000es fodulatszámon vagy egy kicsit alatta is már magas fütyülő hangot hallani ami 3000 fordulatszám felett mélyülve elmúlik. Lehet, hogy a turbó fütyül? Illetve ez lehet turbó hiba?