2025. Július 4. Péntek - Ulrik

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kurtii | 2012-07-08 22:30 arde0902 részére

Köszsönöm a gyors tanácsot! Az utolsó autó, amit még magam bütykölgettem, a családi wartburgunk volt - annál egr-röl még szó sem volt... Tudtok esetleg részletes leírással szolgálni? (Hol találom, kell-e akna...) Kösz, István

arde0902 | 2012-07-08 08:38 kurtii részére

Jó reggelt! Szédszedhető,tisztítható a dolog.Hátha csak ennyi baja van.Próba-cseresznye.Kis kézügyességgel,pár szerszámmal hamar megy. Sok sikert&ÜDV!

kurtii | 2012-07-06 22:16

Szervusztok, Egy 2001-es 626 2.0 DITD TE tulajdonosaként érdeklődöm Tőletek: az izzítás visszajelző egy ideje járó motornál egyenletesen villog. Szakszervizben kifizettem egy computer kiolvasást - EGR hibát mondtak. Maga az alkatrész ára is több, mint 70eFt lenne... egy maszek szerelőnek említettem a dogot, annyit mondott, hogy a dieseleknél az EGR-nek egyébként sincs nagy haszna, ne törődjek a dologgal. Azért engem foglalkoztat a dolog, de javításért kifizetendő összeget nagyon soknak találom. Az autó egyébként gyönyörűen ment télen is, és most nyáron is. Tudtok valami elfogadható alternatívát javasolni? Kösz előre is...

pusi65 | 2012-07-05 20:22 borzsolt részére

Szerintem a használt jeladó teljesen bizonytalan megoldás. Túl drága, hogy akár másnap az is bedögöljön és ami ilyen korú, az be is döglik. Új utángyártott a jó megoldás. Én egy 87-es 626-ossal és egy 94-es 323-assal jártam így egy-két éve.Egyébként ki lehet szűrni a többi alkatrész közül, hogy melyik a hunyó.

borzsolt | 2012-07-03 15:28

Sziasztok Nem tud valaki használt gyujtáselosztót

mazda-auto.hu | 2012-07-03 08:19 borzsolt részére

Elsősorban a gyújtáselosztóban lehet a hiba, pl. jeladó.

borzsolt | 2012-07-02 13:02

Szép napot Abban kérnem a segítségeteket hogy van egy 626 1.8 1990-es autó-m de nem indul. Gyújtáselosztó fedél gyújtó trafó lett már cserélve de igy sincsen szikra. A trafón kint van a 12V mit tudnék még ellenörizni. Sajnos nincs rajta műszaki azt szeretném elintézni de igy szerelőhöz sem tudom elvinni.Eddig ezeket a tanácsokat kaptam de nem olcsó ha mindent ki cserélek. A segítséget előre is kösz. Zsolt

mazda-auto.hu | 2012-06-29 09:08 anulu29 részére

Természetesen tudunk segíteni, de ha a motor fordulatszáma emelkedik, és az autó mégsem gyorsul, az nem hiszem, hogy féltengely probléma, illetve már igen súlyos, ha mégis az. Ha jól értelmezem amit írtál. A szitálás az ettől független is lehet. A belső csukló 106732,-Ft

anulu29 | 2012-06-28 13:51

Az autó dadogása amiről múlt 7en írtam egyenlőre elmúlt , de azt hiszem ez a történet még folytatodni fog és érzésem szerint pont a legrosszabbkor.

anulu29 | 2012-06-28 13:50

Tisztelt Mazda-autó.hu! Szükségem lenne jobb és baloldali féltengely belső csuklora a TDI 1998cm3 74kW 2001 kombi JMZGW19R201210566 alv. sz. autómhoz. 90-110 km/h között gázadásra elkezd szitálni a kormány és csak késve lassan gyorsul fel a jármű. Tudsz esetleg segíteni? mennyibe kerülne nekem ez a történet? Üdv.anulu

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó