2025. Május 2. Péntek - Zsigmond
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
Diéta MAZDA módra.
Mazda3 teszt.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
brehankft | 2007-06-27 22:31
köszönöm a tanácsot, és az infót. elméletileg 172 000 km van benne, jól húz, nagyon halk a motor, alló helyzetben abszolút nem is hallatszik kívülrõl sem a motor és így nem is füstöl (remélem másképp sem mert vezetés közben nem sikerült látnom a kipufogót). Elnézést a tudatlanságomért de csak feltételezni tudom hogy a motorfékes teszt annyit tesz hogy miközben a motorféket használom ha kopott a motor akkor füstölnie kellene?
ja és akkor ezek szerint a szélvédõ keretet be tudom szerezni könnyedén ha ki akarnám cseréltetni.?
köszi
mazda-auto.hu | 2007-06-27 08:45
Az amerikai változat karosszériája nem erõsebb. A lengéscsillapítók, illetve a kormányzás elvileg lehet lágyabb, de más komolyabb különbség nincs (elsõ fényszórók, oldalsó helyzetjelzõk). A szélvédõcsere elképzelhetõ, hogy nem volt szakszerû. A tetõnyitó mechanika lehet kopott, elõfordult már többször. Borulásra nem gondolnánk, mert akkor valószínûleg nem mûködne. Csak azt tudjuk tanácsolni, hogy le kell mérni a festékvastagságot, hézagokat ellenõrizni. Az átfestés nem olyan nagy gond, de a "gittelés" már lehet komolyabb sérülésre utaló nyom. Amennyiben nincs kétszerannyi kilométer az autóban, mint amennyit azóta mutat, akkor komolyabb gond nem lehet. A motor szervizeinek igazolás szintén nagyon fontos. Ha nincs ilyen akkor a szokásos motorfékes füstölésmérést javasoljuk, mint legegyszerûbb módszert.
Oszi | 2007-06-25 22:34
SAzerintem ezt csak te tudhatod hogy neked megeri-e megvenni.Gondolom konkret hibakra mazda-autoek tudnak valami megoldast.
brehankft | 2007-06-24 23:40
ára 850 000 ft de lehetne alkudniegy nagyon picit(sajna). megéri?
brehankft | 2007-06-24 23:39
ja és lenne még egy kérdés. amit kipróbáltam Amerikai változatú 626-t az elsõ sárvédõ volt megütve ami ki lett cserélve, illetve a b.o. hátsó ívalulról kezd egy kicsit rozsdásodni. A szélvédõ is ki lett cserélve mert állítólag felpattant kavicsok nyomai voltak rajta, de az új szélvédõ behelyezése után a jobb felsõ sarokban a gumi egy kicsit eláll (állítólag nem ázik be). Atetõablakot ha zárod egy kicsit rá kell segíteni, illetve az ajtóknál a gumikra nem tudom hogy otthoniag vagy gyárilag lett rátéve egy ezüst csík az ablak körül,ami jól meg van gyûrve (remélem ha ezt venném akkor le tudom majd venni gond nélkül), 172000 km van benne.
kicseréltette a fékeket a kipufogórendszert, a katalizátort, a lengéscsillapítók jók, és a motor olyan halk hogy rá akartam gyújtani mert azt hittem le van állva.
minden extra megy benne, gyönyörû a belseje, gyári alufelnikkel + még egy szett gyári alufelni gumikkal ,és állja az eredetiségvizsgálatot. 95-ös 2000 motor 16 szelepes 116 le
brehankft | 2007-06-24 23:26
sziasztok. venni akarok egy 626 -os mazdát . kipróbáltam egyet ami megvallom nagyon tetszett, kis karosszériahibája volt de tényleg kicsi. Amit nem tudok hogy mit jelent hogy amerikai változat? CSak a kasztni erõsebb meg luxus szempontjából jobb vagy motorikusan is más esetleg az alkatrészek drágábbak mint a többi 626-os "Európai" Mazdához?.
egyébként mennyi az a km aminél esetleg már (ha normálisan volt használva) kell gondolni motorhibára, vagy komolyabb kopásra?
érdekes volt az is hogy ráléptem a gázpedálra egy kicsit hirtelen harapott de ha mélyebben nyomtam a gázt akkor nem nõtt arányosan az ereje. ez ilyen vagy amit próbáltam nem volt jó?
kösz
pews | 2007-06-19 08:49
egyesbe kicsit érzem az akadást. 2-3-4 és R-ben érzõdik jobban, 5-be bemegy könnyen,viszont egyik fokozatban sem reccsen.
mazda-auto.hu | 2007-06-18 11:51
...és egyesbe könnyû betenni? Amennyiben olyankor reccsen, vagy nehéz berakni, akkor kuplungprobléma van.
pews | 2007-06-18 10:42
Sziasztok!
Van egy 626-os mazdám. (`88, 2.2 benzin) A váltó 19 évesen is szuper, viszont azt vettem észre pár napja, hogy mikor váltok egy picit nehezen megy be mindegyik fokozatba. Olyan, mintha nem emelne ki rendesen a kuplunk és nem csúszik be rendesen, hanem egy pici akadás van a fokozatok elõtt. Gondoltam szinkrongyûrûre is, de az nem kopik el egyik napról a másikra.
Tudna valaki segíteni, mitõl lehet ez?
Üdv,
P.
mazda-auto.hu | 2007-06-15 15:00
Forgópontonként kettõ van ebbõl az 1300,- Ft-osból.