2025. Május 6. Kedd - Ivett
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
MOTOROLAJ 5-10.
MX-5 Alfa helyett MX-5 Abarth?
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
BluElite | 2014-05-11 19:07 pusi65 részére
köszi, lehet hogy meglépem a kerekek cseréjét hogy kiderüljön.
A fék konstans szorulását kizárnám, előfordult már, tudom milyen. Ez jelenleg nem melegszik fel.
Mondjuk gyanakodtam már gumira, de a gumis esküdözik hogy jó.... Remélem nem fog szétszakadni alattam menet közben.
Köszönöm mindkettőtöknek: BluElite
pusi65 | 2014-05-10 23:13 BluElite részére
szerintem hibás az egyik gumi, (nem biztos, hogy szemmel látható!!) ha a fék és gömbfejek tényleg rendben. A rángatás pedig féktárcsa vetemedés lehet. Féknyereg szorulása természetesen elő szokott fordulni, de az konstans szorulást és melegedést okoz, nem pedig szakaszos pulzálást. Ha pirosnál a hullámos aszfaltom megállsz és hagyod hintázni az autót és az ide-oda meg is teszi, akkor szorulás szinte kizárva. Ez egy "pancserteszt" de hasznos. Cserélj kereket először az egyik oldali első-hátsót. tesztelj. Utána a másik oldalon is.Ha más-más gumival is hasonló az érzet, akkor feltehetően nem a gumi belső (és láthatatlan) hibája okozza.
cuba.71 | 2014-05-10 21:22 BluElite részére
Szorul a féknyerged(tipushiba)
Szedd szét a féket,le kell rozsdátlanitani és zsirozni a csuszonyergeket.
BluElite | 2014-05-10 13:14
Kedves Márkatásak!
Kb egy hét múlva tudom szerelőhöz vinni az autót, de addig is a tanácsotokra lenne szükségem:
észrevettem, hogy kb 50-65 km/h sebességtartományban ráz a kormány. Nem vészes, de elég jól észrevehető. alatta, felette nem. Jártam gumisnál, nincs az első kerekeken centirozási probléma, gumik, felnik jók.
A kocsi egyenesen fut, nem húz el, fékezéskor sem húz el, viszont újabban rángat fékezéskor. mint amikor a bicikli kerekében van egy 8-as, és a 8-as helyzetétől függően hol jobban fékez, hol kevésbé. Néha valami enyhe zaj (kotyogó) is hallatszik, a rángatás ütemében.
Az első kerekeket már levettem, egy egyenes fémdarabbal (konkrétan egy minőségi tolómérő "éle volt") megnéztem a tárcsákat, nem görbültek, már amennyire meg tudom állapítani. A féknyergek is stabilan állnak. A fékbetétek 2 évesek, nem kopottak (akkor lettek az első tárcsák is szabályoztatva).
Tavaly február környékén lett az első futómű beállíttatva, azóta nem érte semmi extrém behatás.
Szerintetek???
Köszönettel: BluElite
djjosy | 2014-05-04 22:54 hiroshima részére
Még épp van valamennyi cucc a klimarendszerben...Igy volt nekem is.Ha nincs akkor kattogó hangot se hallasz,mert nem engedi bekapcsolni a klimát.NE HASZNÁLD!Vidd el klimáshoz,elszökött a gáz....nyomásmérés hibaelháritás töltés.....nekem baráti árban sz nélkül volt szűrővel eggyütt + csőheggesztés 18 ezer....nagyon baráti.Szakműhelyben 30 alatt nem úszod meg ez tuti...Nekem kész van szerencsére.
hiroshima | 2014-05-01 21:39
van egy 2001 es 2 literes benzines 100 kw os 626 osom nem megy rajta a klíma valami kattogó hang jön a klíma kompresszortól mintha valami relé oda vissza kapcsolna van motortérben klíma relé ? nem hideg a klíma cső sem tevaly még jó volt a klima
cuba.71 | 2014-04-30 21:29 ali53 részére
Publikus:70 4055325
cuba.71 | 2014-04-30 21:28
Bocsánat,a munkadijakat nemtudom prezentálni,nem az árakat.
ali53 | 2014-04-30 21:27 cuba.71 részére
OK, köszi az információkat. Úgy gondolom, mindenképpen benevezek egy ilyen porlasztócsúcs ellenőrzésre és - ha szükséges - cserére. Május közepe táján egyeztetnék időpontot, ha neked is jó. Ha gondolod, adj egy telefonszámot a tomasovszkykukacgmailpontcom email címre.
cuba.71 | 2014-04-30 20:20
Gödöllőn vagyunk,a SZENT ISTVÁN AGRÁRTUDOMÁNYI EGY.területén.
Az árakat nem tudom neked prezentálni,mert az adott szituációtól függ.
Mennyire jön ki könnyen a csúcs,vagy nehezen mennyi idő megy el vele,stb,stb
A gyári ÚJ DENSO p.csucsok ára ,ha jól emlékszem 15e/db+a résolajtömitésgarnitúra párezer forint
Itt ugye a szelepfedél alatt vannak a p.csucsok,amik izgalmassabbá teszik a dolgot: :))