2025. Október 18. Szombat - Lukács

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


djjosy | 2014-01-11 21:38 kovacsek részére

 Ki kell mindent sorban mérni........de én megnézném a kapcsolót....:)

Lusta?Hány lovas is?Csodákat ne várj tőle........

kovacsek | 2014-01-11 20:08

üdv minden mazdásnak segitségre lenne szükségem van egy 626os 2000cm disel komprex motoros autóm hibája hogy a tompitott világitás nem müködik a biztositékokat már átnéztem de semmi meg még annyi hogy a gép nagyon lusta ha valaki tudna hasznos tanácsot adni megköszönném

cuba.71 | 2014-01-11 15:42 Spot részére

 Még a balhátsó féknyeregcsere hátra van.

Az is ott folyik ahol a jobbos+nemhagyta magát légteleniteni.:DD,pedig finomak voltunk.

Tankfolyás nem jellemző,viszont minimális nyomást tart a tank,a sapka segitségével,ugye ami jotékony hatású.

Ez a nyomástartás is inkább nyáron vehető észre,mikor melegebb a g.

 

Spot | 2014-01-11 14:18

cuba.71:

Remélem mostmár jó lessz a fék ;)

Ma fogok alánézni Már az enyémnek madj kitalálok valamit a tankra is mert én nemszeretem ha nemtudom tele tölteni bár ezt még nem tankoltam de remélem nem fog elfolydogálni a léé belöle ;) 

Ha működik majd a verda összahozhatnánk valami talit lenne pár kérdésem hátha te tudsz rá válszolgatni ;)

cuba.71 | 2014-01-11 13:58 Spot részére

 Gratula,balesetmentes kilométereket.:D

Spot | 2014-01-11 12:05

Small :

Én szétszedtem és kellene lenni mögötte izzónak ;)

TCS nekem sem volt a kilóméter órában mivel nincsen benne ASR Kipörgésgátló

baloldalt alul ha a lámpamozagó és a ködlámpa kapcsolón kívül nincsen más akkor nincsen benne Kipörgésgátló és így nem kell visszajelzés sem ! 

 

pubee23 :

Az autómatikus klímánál motorok mozgatják a bovdeneket ,így azokat talán könnyebb manuálisra kicserélni ha elromlik de fordítva szerintem jóval nagyobb munka lenne !

Bár kialakítás miadt lehet mind a 2 elég nehéz lessz ;)

 

Egyébként Üdv Mindenkinek !!

Olvasgatom egy ideje a Fórumot, 626 DITD GW Tulaj lettem én is bár még osztrák papíros de nemsokára alakul a dolog!

 

Feegor2 | 2014-01-10 09:51 pubee23 részére

 Örülj neki a manuális mindig megbízhatóbb igaz néha alítgatni kell, de ha digi behal nincs bovden amit alítgathatsz.

Feegor2 | 2014-01-10 09:45 pubee23 részére

 Nekem 340 000km van a kocsimba és nemkopot k i csak küllők tövében koszos volt.

Szerintem a napfény hatásával van öszefügésbe a kormány állapota, garázs Szin segít a dolgon.

pubee23 | 2014-01-10 06:39

 Visszatérve a kormány kopásos témára, az enyim egy '99 es 626 DITD kombi, van benne 304 ezer, és a kormány még eléggé szép állapotban van, minimális kopás van rajta, valós km-állással!

Akkor ezekben a széteső kormányos autókban mennyi kilométer lehet? Nem akarom hozni a példát hogy Magyarországi autokereskedők........

pubee23 | 2014-01-10 06:35

 Tud valaki vmit arról hogy a manuális klímás 626 DITD '99 esben kicserélhető az egész panel automatásra? Kompatibilis egyáltalán, megvannak az érzékelők a manuálisban amik kellenek az automatáshoz? Simán átépíthető?

 

Köszönettel

Norbi

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó