2025. Július 5. Szombat - Sarolta, Emese
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Tisztább égés, kisebb fogyasztás, kevesebb korom, és lerakódás. ECO-TAK.
Jön az E10
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
djjosy | 2014-01-11 21:38 kovacsek részére
Ki kell mindent sorban mérni........de én megnézném a kapcsolót....:)
Lusta?Hány lovas is?Csodákat ne várj tőle........
kovacsek | 2014-01-11 20:08
üdv minden mazdásnak segitségre lenne szükségem van egy 626os 2000cm disel komprex motoros autóm hibája hogy a tompitott világitás nem müködik a biztositékokat már átnéztem de semmi meg még annyi hogy a gép nagyon lusta ha valaki tudna hasznos tanácsot adni megköszönném
cuba.71 | 2014-01-11 15:42 Spot részére
Még a balhátsó féknyeregcsere hátra van.
Az is ott folyik ahol a jobbos+nemhagyta magát légteleniteni.:DD,pedig finomak voltunk.
Tankfolyás nem jellemző,viszont minimális nyomást tart a tank,a sapka segitségével,ugye ami jotékony hatású.
Ez a nyomástartás is inkább nyáron vehető észre,mikor melegebb a g.
Spot | 2014-01-11 14:18
cuba.71:
Remélem mostmár jó lessz a fék ;)
Ma fogok alánézni Már az enyémnek madj kitalálok valamit a tankra is mert én nemszeretem ha nemtudom tele tölteni bár ezt még nem tankoltam de remélem nem fog elfolydogálni a léé belöle ;)
Ha működik majd a verda összahozhatnánk valami talit lenne pár kérdésem hátha te tudsz rá válszolgatni ;)
cuba.71 | 2014-01-11 13:58 Spot részére
Gratula,balesetmentes kilométereket.:D
Spot | 2014-01-11 12:05
Small :
Én szétszedtem és kellene lenni mögötte izzónak ;)
TCS nekem sem volt a kilóméter órában mivel nincsen benne ASR Kipörgésgátló
baloldalt alul ha a lámpamozagó és a ködlámpa kapcsolón kívül nincsen más akkor nincsen benne Kipörgésgátló és így nem kell visszajelzés sem !
pubee23 :
Az autómatikus klímánál motorok mozgatják a bovdeneket ,így azokat talán könnyebb manuálisra kicserélni ha elromlik de fordítva szerintem jóval nagyobb munka lenne !
Bár kialakítás miadt lehet mind a 2 elég nehéz lessz ;)
Egyébként Üdv Mindenkinek !!
Olvasgatom egy ideje a Fórumot, 626 DITD GW Tulaj lettem én is bár még osztrák papíros de nemsokára alakul a dolog!
Feegor2 | 2014-01-10 09:51 pubee23 részére
Örülj neki a manuális mindig megbízhatóbb igaz néha alítgatni kell, de ha digi behal nincs bovden amit alítgathatsz.
Feegor2 | 2014-01-10 09:45 pubee23 részére
Nekem 340 000km van a kocsimba és nemkopot k i csak küllők tövében koszos volt.
Szerintem a napfény hatásával van öszefügésbe a kormány állapota, garázs Szin segít a dolgon.
pubee23 | 2014-01-10 06:39
Visszatérve a kormány kopásos témára, az enyim egy '99 es 626 DITD kombi, van benne 304 ezer, és a kormány még eléggé szép állapotban van, minimális kopás van rajta, valós km-állással!
Akkor ezekben a széteső kormányos autókban mennyi kilométer lehet? Nem akarom hozni a példát hogy Magyarországi autokereskedők........
pubee23 | 2014-01-10 06:35
Tud valaki vmit arról hogy a manuális klímás 626 DITD '99 esben kicserélhető az egész panel automatásra? Kompatibilis egyáltalán, megvannak az érzékelők a manuálisban amik kellenek az automatáshoz? Simán átépíthető?
Köszönettel
Norbi