2025. December 16. Kedd - Etelka
Mazda MPV
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Grammok, grammok, kilogrammok...
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Mazda Skyactiv-D prototípus versenyautók.
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
Nem lesz utódja az RX-8-nak?
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó










BZ | 2016-06-02 22:20 Plucas részére
Szia, sajnálom a történteket. Akárhogy is döntesz, sok pénz égett el azon a napon, ráadásul valószínűleg a kenéshiányt a motoron kívül a turbó is megsínylette. Részben hasonló motor-krach velem is történt, én akkor felújítás helyett végül egy bontott motor mellett tettem le a voksomat, és nem bántam meg.
Viszont úgy emlékszem, visszatérő vendég vagy itt a fórumon, ebből valahogy azt gondolom hogy biztosan gondos gazdája is voltál az autónak: időben cseréltél olajat, visszahűtötted a turbót, cserélted a befecskendező-alátéteket amikor időszerűvé vált, nem nyúztad hidegen, egyszóval megtettél mindent annak érdekében, hogy egy ilyen eset ne következzen be. Így meg aztán végképp szomorú olvasni a történteket. Van tipped arra, hogy mégis hol csúszhatott el ez a történet, van valami tanulság?
Feca | 2016-06-01 11:24
Kedves márkatársak!
Segítsen már valaki abban, hogy hol kellene a klímatisztítót bejuttatni, hogy az eljusson a hőcserélőhöz illetve hol van a kondenvíz kifolyó?
Előre is köszönöm a segítségeteket.
Plucas | 2016-05-31 19:13
Üdv Mindenkinek!
Egy hete autóztam kb. 85-90 km/h sebességgel, amikor egyszer megváltozott egy kicsit a motor hangja. Hátra voltam dőlve az ülésben, így csak a furcsa hang után vettem észre a műszerfalban a pislogó olaj nyomás lámpát… Lassan csökkentve a sebességet, félrehúzódtam, de megállt a motor… nem is indult. Gondolom csapágas lett, az önindító nem tudja mozdítani. Indulás előtt volt ellenőrizve az olaj, hűtőfolyadék, stb… MPV 2.0 D
Motor generál, csere motor, vagy egyben eladni? Akinek van tapasztalata, ötlete, szívesen fogadom.
Előre is köszönöm a válaszokat!
nagydann | 2016-05-30 20:19
Tisztelt Mazda-Auto!
Érdeklődni szeretnék, hogy ezt a XADO 1-stage dolgot tehetem-e az autómba, ha az egy 180e km-t futott, már felújított motorú (már egyszer csapágyas lett és szépen egy Mazda szervizben megcsinálták nagyon sok pénzért...), MZRCD 2.0? Illetve van-e értelme, fog-e valamit számítani, illetve nem árt-e neki? Előre is köszönöm a választ!
Gera | 2016-05-28 22:15
Üdv Mindenkinek!
Tisztelt Szakértők és Márkatársak,szerintetek mi lehet az a fémes(nem kopott fékpofa)recsegő hang,mint ha valami el akarna tőrni(én a teleszkóp rugóhangjára tippelek,és ha az akkor az baj-e,és miért adja ezt a hangot?),ami csak akkor hallatszik az Mpv-m első futóműjéből,főként a bal oldaliból,amikor nagyon meredek lejtőn,pl.mélygarázsban,megyek le és mondjuk 0-ra fékezek?
Sík úton akár erőteljesebb 0-ra fékezésnél sem adja ezt a hangot.
Előre is köszönöm a válaszokat!
boncy | 2016-05-26 20:18 mazda-auto.hu részére
Igen, megkaptam, köszönöm! :)
Válaszoltam is.
mazda-auto.hu | 2016-05-26 10:50 boncy részére
Szia, küldtem mail-t a csőről ...
mazda-auto.hu | 2016-05-26 10:37 jancsi részére
6000.- Ft körül van a szállítás, de így kézenfekvőbb. Várjuk a tapasztalatodat !
Kassai Péter | 2016-05-24 19:40 mazda-auto.hu részére
Köszi!
Kész :)
boncy | 2016-05-24 16:45
Kedves márkatársak!Tegnap melegben a váltó egyszer csak nem vette a sebességeket. először az egyest aztán már mindegyikkel volt probléma. Nem recsegett nem ropogott, egyszerűen olyan volt mintha a kuplung nem emelne ki rendesen(eléggé). Aztán délután állt 2 órát és semmi baja. Majd ma ismét melegen elkezdett rakoncátlankodni, ismét állt egy órát és megint semmi baja..
Létezhet, hogy ez a kuplung hudraulika összekötő gumicső kipúposodik és nem adja át a nyomást akinyomócsagy felé? Ez az ami az akkummulátor alatt van?
Köszönöm szépen a válaszokat :)