2025. Május 2. Péntek - Zsigmond

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BZ | 2016-06-02 22:20 Plucas részére

Szia, sajnálom a történteket. Akárhogy is döntesz, sok pénz égett el azon a napon, ráadásul valószínűleg a kenéshiányt a motoron kívül a turbó is megsínylette. Részben hasonló motor-krach velem is történt, én akkor felújítás helyett végül egy bontott motor mellett tettem le a voksomat, és nem bántam meg.

Viszont úgy emlékszem, visszatérő vendég vagy itt a fórumon, ebből valahogy azt gondolom hogy biztosan gondos gazdája is voltál az autónak: időben cseréltél olajat, visszahűtötted a turbót, cserélted a befecskendező-alátéteket amikor időszerűvé vált, nem nyúztad hidegen, egyszóval megtettél mindent annak érdekében, hogy egy ilyen eset ne következzen be. Így meg aztán végképp szomorú olvasni a történteket. Van tipped arra, hogy mégis hol csúszhatott el ez a történet, van valami tanulság?

Feca | 2016-06-01 11:24

Kedves márkatársak!

Segítsen már valaki abban, hogy hol kellene a klímatisztítót bejuttatni, hogy az eljusson a hőcserélőhöz illetve hol van a kondenvíz kifolyó? 

Előre is köszönöm a segítségeteket.

Plucas | 2016-05-31 19:13

Üdv Mindenkinek!

Egy hete autóztam kb. 85-90 km/h sebességgel, amikor egyszer megváltozott egy kicsit a motor hangja. Hátra voltam dőlve az ülésben, így csak a furcsa hang után vettem észre a műszerfalban a pislogó olaj nyomás lámpát… Lassan csökkentve a sebességet, félrehúzódtam, de megállt a motor… nem is indult. Gondolom csapágas lett, az önindító nem tudja mozdítani. Indulás előtt volt ellenőrizve az olaj, hűtőfolyadék, stb… MPV 2.0 D

Motor generál, csere motor, vagy egyben eladni? Akinek van tapasztalata, ötlete, szívesen fogadom.

Előre is köszönöm a válaszokat!

 

nagydann | 2016-05-30 20:19

Tisztelt Mazda-Auto!

 

Érdeklődni szeretnék, hogy ezt a XADO 1-stage dolgot tehetem-e az autómba, ha az egy 180e km-t futott, már felújított motorú (már egyszer csapágyas lett és szépen egy Mazda szervizben megcsinálták nagyon sok pénzért...), MZRCD 2.0? Illetve van-e értelme, fog-e valamit számítani, illetve nem árt-e neki? Előre is köszönöm a választ!

Gera | 2016-05-28 22:15

Üdv Mindenkinek!

Tisztelt Szakértők és Márkatársak,szerintetek mi lehet az a fémes(nem kopott fékpofa)recsegő hang,mint ha valami el akarna tőrni(én a teleszkóp rugóhangjára tippelek,és ha az akkor az baj-e,és miért adja ezt a hangot?),ami csak akkor hallatszik az Mpv-m első futóműjéből,főként a bal oldaliból,amikor nagyon meredek lejtőn,pl.mélygarázsban,megyek le és mondjuk 0-ra fékezek?

Sík úton akár erőteljesebb 0-ra fékezésnél sem adja ezt a hangot.

Előre is köszönöm a válaszokat!

boncy | 2016-05-26 20:18 mazda-auto.hu részére

Igen, megkaptam, köszönöm! :)

Válaszoltam is.

mazda-auto.hu | 2016-05-26 10:50 boncy részére

Szia, küldtem mail-t a csőről ...

mazda-auto.hu | 2016-05-26 10:37 jancsi részére

6000.- Ft körül van a szállítás, de így kézenfekvőbb. Várjuk a tapasztalatodat !

Kassai Péter | 2016-05-24 19:40 mazda-auto.hu részére

Köszi!

Kész :)

boncy | 2016-05-24 16:45

Kedves márkatársak!Tegnap melegben a váltó egyszer csak nem vette a sebességeket. először az egyest aztán már mindegyikkel volt probléma. Nem recsegett nem ropogott, egyszerűen olyan volt mintha a kuplung nem emelne ki rendesen(eléggé). Aztán délután állt 2 órát és semmi baja. Majd ma ismét melegen elkezdett rakoncátlankodni, ismét állt egy órát és megint semmi baja..

Létezhet, hogy ez a kuplung hudraulika összekötő gumicső kipúposodik és nem adja át a nyomást akinyomócsagy felé? Ez az ami az akkummulátor alatt van? 

Köszönöm szépen a válaszokat :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó