2024. Április 26. Péntek - Ervin

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Manitoo | 2018-06-08 19:30

Sziasztok! 2004-es disel hez hol kapok hátso tárcsafékes verziohoz, melyben benne van a dobfél, kézifék rögzitő fékpofákat? Kerestem mindenhol, de  nem találok.  :)

atoth | 2018-06-08 17:06

Sziasztok! 

Hát, nem akksi… 12 óra töltés, semmi reakció. 

Rámértünk majd a biztonság kedvéért elvittük akksi szervízbe. Azt mondták hibátlan... 

Plusz még egy mondatot hallottam: " az önindító".

Ha az immobiliserrel lenne gond, (autóvillamosságis mondta) akkor villogna a kulcs jel a visszajelzőn.

Akksi, immobiliser kizarva eddig.

Létezik hogy az önindító minden előjel nélkül így szép csendben megadja magát? 

Volt már önindító problémás autóm de annak volt előjele.

Próbáltuk még betolni, hátha" átfordul "és megindul. De semmi.

 

Keddig várnom kell az autóvillamosságisra. :(

Bela76 | 2018-06-07 23:14 atoth részére

Szia!

Nekünk ugyanez történt pár hete (nem MPV-vel hanem 323F, de sztem nem számít). Reggel indult pöccre, délután a munkahelyen ugyanazt produkálta mint neked.

Az akksi bemondta az unalmast, egy cella zárlatos lett. Egyszerű ellenőrizni, csak meg kell mérni a feszültséget a két pólus között. Nekem már csak 10.3V volt a kívánatos 12.5-13V helyett. Tehát a hatból egy 2Voltos (ami legtöbbször 2.1-2.2V) cella kiment. Kuka.

Nyugi, ez így jön elő, egyik percről a másikra. Az enyémen sem lepődtem meg, mivel >5 éves volt...

atoth | 2018-06-07 19:44 matyas.telegdy részére

Szia! 

Remélem csak az... Este felrakom, reggelig. Aztán kiderül.  :) 

matyas.telegdy | 2018-06-07 19:35 atoth részére

Szia!

Nekem ilyet egyszer csinált az akksi volt. Szerintem nagyon más nem lehet, ugyanígy egyik napról a másikra egy kattanás, de semmi. Nekem is égtek a visszajelzők, még a lámpák is, de meg sem mozdította a két literes dieselt. A leírásod alapján én az akksira tippelnék (amúgy csak egy kérdés, nem vagyok autóvillamosságis: szerinted egy ekkora akksinak számít bármit 3 óra töltés...?? :) ) Én úgy tudom, minimum 8 óra, de inkább 10-12

Az óracsoportod alapján Te is dieselt hajtasz, azt meg nem fordítja meg bármi…

atoth | 2018-06-06 18:01

Sziasztok!

 

2004-es Diesel Mazda MPV-m nem indul...

Érdeklődnék hogy találkozott-e valaki hasonló problémával illetve mik lehetnek a hiba lehetőségek?

Leírom részletesen:

este leparkoltam, melóból hazafelé rendben volt minden.

Reggel indultam volna vele, indítok - várok picit hogy felszívja az üzemanyagot(tank félig)... Semmi. A kulcsnál az alap kattanás megvan mikor ráadom a gyújtást, de nem hallani azt a hangot mint mikor felszívja az üzemanyagot.

Gondoltam h az akkumulátor.... Hátha csak kevés neki... De mondjuk akkor a visszajelző lámpák sem világítanának vagy esetleg halványabban. Felraktam hát töltőre, 3 óra hosszára-hátha.

Akksi vissza, ugyanúgy semmi.

Hát akkor nézzük meg a másik kulcsot, hátha "elfelejtette" a jelenlegit-mert már ilyet is hallottam... Szintén semmi.

Biztosíték.... Egyik sincs "elégve" amit a kormány alatt találtam.

Amire gyanakszunk még az az immobiliser. 

Az autón vezérlés cserét szeretnék végeztetni és jelenleg a feszítő görgőnek hangja van, mert cserére szorul az is (ezt csak leírtam kiegészítés képpen-hátha valami összetettebb probléma lehet). 

 

Jelenleg több ötletem nincs, sem ismerőseimnek akik jártasabbak az autók terén. 

Beszólásoktól kíméljetek, légyszíves! 

Javaslatokat, tapasztalatokat várok nem kritikát. 

 

Köszönöm! 

 

 

Zsircsi | 2018-06-06 06:48 Trakzor részére

Szia!

 

A Méta autószervízt próbáltad már? Nagyon korrektek és precízek. 

1194 Budapest, Méta utca 13.

Tel.: 06309573784

Zsircsi | 2018-06-06 06:44 szaboadam780624 részére

Sziasztok!

 

Ha hiszitek, ha nem, nekünk a tcs+tcs off hibajelenség a pozitív akksi saru nem megfelelő csatlakozása miatt jött elő. Be volt oxidálva belülről a saru, és egy picit lötyögött is. Belülről lepucoltam az ocidációt és kiékeltem a sarut hogy megfelelően rászoruljon és azonnal eltűnt a hiba. Ezt egyébként véletlenül vettem észre egy akksi kivétel és vissza rakásnál. Egyébként még lehet ellenőrizni a kézifék mellett található tcs off gombot is, hátha ott is csak az 50ft-os rizsszemizzó van kiégve.

Trakzor | 2018-06-06 06:03 Trakzor részére

Szia

Tegnap voltam a szervizben s azt találták ki,hogy a

szivosoron van egy menbrán ami elszakadt, s ezt ök ledugozták azt mondták de a hiba visszatért.

Már azt is megköszönném valakinek ha egy hozzáértö szerelöt tudna ajánlani itt pest közelében

Elöre is köszönöm a segitségeteket .

Üdv Sanyi.

Trakzor | 2018-06-02 14:47 szaboadam780624 részére

Szia.

Nekem a hiba az egr  szelep szelep környékén van.

Vagy a vákum ,vagy valameik elektomos szelepem szarakodik.

Szerelötöl szerelöig hortam s mindenki a fejét vakarja.

Kedden viszem mazda márkaszervizbe mert más ötletem nincs.

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó