2024. Április 23. Kedd - Béla

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BZ | 2018-08-29 22:33 Frodó részére

Szia, ez nekem határozottan a nyomásszabályozó (SCV) szelep haldoklási jelének tűnik. Könnyen és gyorsan cserélhető, de maga a szelep húzósabb (40e Ft környéki) tétel.

Frodó | 2018-08-28 22:42

Sziasztok!

Kérlek segítsetek,mielőtt "baj" lesz.

Az elmúlt egy hétben kétszer csinálta azt a 2002-es,2000cm3-es diesel Mpv-m,hogy indítás után járt a motor 2-3 másodpercet,majd leállt és csak 4-8 másodperces köszörülés után indult újra,utána semmi gond.

Minek az előjele lehet ez?

Előre is köszönöm a válaszokat!

Szolnokipisti | 2018-08-27 10:00

Üdv. Ablakemelö szereléshez volt e szerencséje valakinek ?? Bowdenekkel nem boldogulunk motort cseréltunk . vmiért leugrik a spulnirol mikor tekeri s begyürödik .Lehet e hozzá bowdent kapni ha ezt már nem tudom használni ?? 

ep-son | 2018-08-26 18:29 ep-son részére

Nincs ilyen hibakód (1119)? A lámpák azóta sem aludtak el. Ha mégis EGR szelep és így járok vele van-e káros következménye a motorra nézve? Nem észleltem, hogy a teljesítményt vagy a fogyasztást befolyásolta volna.

papucs | 2018-08-26 11:13 matyas.telegdy részére

Szia, köszönöm a választ.

nagydann | 2018-08-25 11:25

Eladóvá vált szeretett autókám.

Mazda MPV II CDHTE 2.0 MZRCD dízel, 2004, fekete.

Karakuri ülés elosztással.

Korának megfelelő állapotban, a motorját szépen karbantartottam, erős hozzáértő fórumozós vagyok :), minden mindig cserélve volt, sokszor még előre is, megelőzésre is. A szokásos MPV kaszni rozsda kezdemények már ezen is láthatóak, dehát ez mindenkit érint. A kocsiban 200.000km van, ami reális lehet mert 8 éve nálam van és akkor vettem 110.000-el, első magyar tulajtól.

Megnézni Bp. XI. kerületében lehet. További infók privátban: d...l.com

Szolnokipisti | 2018-08-24 20:17 dampfl részére

Igen ez az évjàrat szoval a teteje lejon s utàna hozzàférek az oràhoz. Jo megnézem köszönöm 

dampfl | 2018-08-24 16:47 Szolnokipisti részére

Szia Pisti,

Műszerfal égő témája: nem nehéz, bár nem írtál évjáratot nekem 2000-2001 van, a műszerfal teljes esztétikai borítását le tudod venni egy db müa lapkával, vagy bankkártyával, szépen a patentokat kipattintani, utána pár csavar és a csatlakozoók széthúzása után máris kezedben van az óracsoport, az égőket szokványos müa foglalattal tudod cserélni….

 

Szolnokipisti | 2018-08-24 13:53 zselyigy részére

Köszönöm 

zselyigy | 2018-08-24 10:57 Szolnokipisti részére

A rángatás miatt szerintem először a gyújtógyertyákat és a trafókat kellene ellenőrizni, szükség esetén cserélni. Ha nem tudod mennyit mentek a gyertyák, akkor azokat mindenképpen cseréld le először, mert ezek olcsók, míg a trafók húzós árban vannak.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó