2023. Március 27. Hétfő - Emánuel
Mazda MPV
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MAZDA SHINARI.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Mazda CX-7 Brembo fékkel.
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
dampfl | 2018-10-06 10:01
Szia, nekem is füstöl, de csak akkor ha 10%-nál nagyobb emelkedőn, vagy lejtőn megyek vele, sajna hegyen lakom.. :-(, szerelők azt mondják hogy csak a motor felújítás oldja meg..
ep-son | 2018-10-05 20:00
Augusztus eleje óta folyamatosn ég a motorhibakód jelző lámpa együtt a “TCS OFF” és a “TCS” lámpákkal. A második hibakód olvasó is az EGR szelep meghibásodására utal. Megtisztítására való próbálkozás kudarca fulladt. Marad a csere. Úgy tudom, egy új szelep ára vetekszik magával a 14 éves autó árával. A használt beszerelése pedig bizonytalan ideig oldja meg a problémát. Lehet-e hosszabb időn keresztül motorkárosodás nélkül járni vele, illetve milyen problémákat okoz, ha nincs időben kicserélve?
Köszönöm a válaszokat. Üdv, kedves márkatársak!
Frodó | 2018-10-04 18:47
Tisztelt Szakszervíz!
Kérlek segítsetek,mert most már végképp totálisan tanácstalan vagyok.
Volt az a problémám ami arról szólt,hogy csak a kézi üzemanyag pumpálás rásegítésével indult a 2002-es,2000m3-is Diesel Mpv-m,erre ajánlottátok azt,hogy rakjak az üzianyag szűrő elé visszacsapó szelepet.
Ez megtörtént,és két hétig jó is volt az autó,ma viszont megint elkezdte a hibát,minden indítás előtt,még ha csak egy órát áll akkor is csak kézi pumpálásra indul.
Akkor javasoltátok,hogy ha a visszacsapó nem oldja meg a problémát,akkor AC pumpa csere.Az autóalkatrészesek azt mondják,hogy ebben nincs külön AC pumpa.
Akkor ebben az az AC pumpa és ti annak a cseréjére gondoltatok,amibe az üzemanyagszűrő van betekerve,aminek a tetején a "gombot" nyomkodva pumpálom az üzemanyagot?
Előre is köszönöm a válaszotokat!
andras811225 | 2018-10-04 12:51
Keresek 2002 diesel mpvre inexbúrát.Előre is kösszönöm a segítséget.
pupos | 2018-10-01 19:48
Kedves márkatársak!
Tudja valaki esetleg,hogy MPV-hez jó e a 6-os kormányműve?
Köszi a válaszokat!
Frodó | 2018-09-27 23:02
Sziasztok!
Hál' égnek az előző problémám megoldódott,viszont most kérlek benneteket,segítsetek abban,hogy kivel csináltassam meg az Mpv-m kaszniának mindkét oldalán az elejétől a végéig(első sárvédők,ajtók,hátsó sárvédők),kb.6-8 cm magasságban a javítását,akár fényezéssel együtt,mert mocskosul rohad?
Köszönöm!
Frodó | 2018-09-21 10:18 mazda-auto.hu részére
Köszönöm,beraktam a visszacsapó szelepet,annyival jobb lett a helyzet,hogy tovább megtartja az üzemanyagot mint eddig,tehát napközben indul,de a hosszabb éjjszakai állás alatt reggelre elejti és nem indul,csak ha felpumpálom.
Szóval akkor most jöhet az AC pumpa csere,az az az amibe a szűrő van tekerve,amit pumpálni szoktam?
wa1907 | 2018-09-20 21:35
A történet onnan kezdődött hogy pár napja olajcseppek voltak a bal első kerék előtt. Kibontom a dobot és látom , hogy az cooler vákuum cső olajos és a bilincs elég laza. Első körben bilincset cseréltem. Motor leállítás után az olajcseppek nem tüntek el. Utána pedig a csövet cseréltem ki, sajnos ez is sikertelen kisérlet volt. Ma próbáltam szorítani a bilincsen és sajnos a kis pöcök letört. A cseréig ajánlott közlekedni az autóvak vagy nem?
mazda-auto.hu | 2018-09-20 11:51 Izi részére
Motordiagnosztika után könnyebb elindulni, biztos van benne hiba
mazda-auto.hu | 2018-09-20 11:49 Frodó részére
Be kellene szerelni egy üzemanyag visszacsapó szelepet a szűrőház elé, ez pár száz forint. Ez a legolcsóbb és legkönnyebben kivitelezhető. Ha nem, akkor valószínűleg az AC pumpa