2023. Január 28. Szombat - Károly,

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2018-12-05 13:20 ep-son részére

Az EGR szelepet menet közben kell”tanítani”, vagy a használat közben megtanulja majd az autó, ha megfelelnek neki a körülmények. Bontott EGR szelepben van rizikó, nehéz már jó állapotút találni, az új ára 95625.- Ft.

ep-son | 2018-12-05 08:09

Kedves MPV-s fórumozók!

Az EGR szelep hibáját jelzi a műszerfalam néhány hónapja. Minden kísérletem kudarcba fulladt, hogy elérhető áron beszerezzek egy működőképes használt alkatrészt. Meg szeretném kérdezni, tud-e valaki nekem ebben segíteni? Előre is köszönöm. Üdvözlettel, ep-son.

almáspite | 2018-12-02 15:44

A kedves márkatársaktól kérdezném, hogy tudja-e valaki, hol van a 2.0 (2004-es) dízel motorral szerelt MPV2-nek a manuális váltó olajszint ellenőrzési lehetősége. Gondoltam ugyanott, ahol a benzinesé, de ott nem találtam. Előre is köszi, ha valaki segíteni tud!

Szolnokipisti | 2018-11-22 08:19

Kèrdeznèm hogy hibakod olvaso nem obd mazdàban kinek van hozza ??

Szolnokipisti | 2018-11-22 08:16 matyas.telegdy részére

Köszönöm akkor probalkozunk azzal remèlem radiator nem lyukas hàtul !! 

matyas.telegdy | 2018-11-18 17:43 varidosa részére

Rendben köszönöm, nincs harag! A címmel kapcsolatban pedig neked van igazad ha jobban belegondolok! :) 

varidosa | 2018-11-18 16:29 matyas.telegdy részére

Szia Mátyás,

bocsánat, ha bármi bántó volt a soraimban, eszembe sem jutott bszkodni (oda is biggyesztettem a kedélyes jelet :). Tényleg azt hittem, hogy véletlenül átsiklottál a cím felett, azért idéztem Atesz sorait (gondoltam, az utca/házszámmal már lehet valamit kezdeni, esetleg szoktál járni a közelben, stb.). Veled semmi probléma nincs ez ügyben, még egyszer elnézést kérek!

Üdvözlettel:

Vári Zsolt

matyas.telegdy | 2018-11-18 16:00 Szolnokipisti részére

Üdv, többen 5 rétegű fűtéscsővel oldották meg a dolgot, elvileg jól működő örök rendszert lehet vele kialakítani… Engem még hál’ Istennek nem ért el a probléma. :)

@varidosa: Láttam. De sajnos vállalkozói létemből kifolyólag év végén nincs időm kocsiba ülni és megtenni ~160 km-t “vakon” anélkül, hogy egyáltalán beszéltem volna telefonon bárkivel… Bíztam benne, hogy Atesz olvassa a fórumot és leírja/elküldi nekem a telefonszámot vagy nevet. Amúgy időközben megoldódott a gondom, szóval tárgytalan is a kérdés.   ((Értem és tudom, hogy sokan csak bedobják a kérdést (Pl. Peter M), pedig a válasz ott lapul pár oldallal korábban… Én kérdés nélkül a fórumon nyert infókból oldottam meg a következő problémákat: tűzkarika csere, soha le nem álló hűtőventilátor problémája, hátsó ajtó központi zár, kuplung hidraulika cső cseréje. És fogom megoldani a hátsó hűés/fűtésrendszert, illetve a kedves fórumtársak leírtjai alapján veszek lassan fejegységet a kocsiba. Szerintem a mai napig többet válaszolok mint kérdezek, szóval őszintén nem értem ezt a b*szakodást… De lehet, velem van a probléma!:) Béke!))

Szolnokipisti | 2018-11-15 09:18

Üdv mpv fütés miatt erdeklodnék hátso szakasz levan kötve gondolom lyukas a csö valahol .hogy lehet ezt visszaállitani ??

varidosa | 2018-11-13 19:33 matyas.telegdy részére

Szia,

attól tartok, nem olvastál elég figyelmesen :)

Atesz1 írta okt. 7-én:

“Sziasztok ! Többen kértetek karosszériást!  Én tudok eggyet elég korekt és nagyon szépen megcsinálta a kocsim alját háttul! A cím Győr Ménfőcsanak Öreg út 81. Van név és telefon szám is ha érdekel valakit”

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó