2023. Január 28. Szombat - Károly,

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


magyarib | 2019-06-20 15:49

Sziasztok,

 

Ha valakit érdekel esetleg 4 db acélfelni, 2db 90%-os téli gumi és 2005-be való 6., 7. ülés (fekete kárpitos) keressetek meg az alábbi e-mail címen: magyarib@freemail.hu

Balambeer | 2019-06-13 18:41 Vitalpilot részére

Most megfogtál.

Az utastérbe és hátra is megy a hideg levegő.

Ettől függetlenül lehet hogy a váltó alagútnál valahol kifúj,de ezt nem hiszem hogy egyszerűen megtudnám állapítani.

Ha akna fölé sodor az élet akkor megnézem.

Köszönöm,egy ötletnek jó. :)

Vitalpilot | 2019-06-13 17:17 Balambeer részére

Hali! A klíma bekapcsoláskor hova irányítódik a hideg levegő? Nem lehetséges, hogy a váltó bowdenjeit is lehűtöd és a benne lévő kenőanyag kikeményedik? Ott megy alatta és a kaszni között a bowden. Ezáltal nehezebben megy a váltás.

Balambeer | 2019-06-12 12:38

Update:

Valószínűleg azért hoztam kapcsolatba a klímával,mert akkor álló autónál is jár a motor.

Tehát üresben járó motornál egy rövid idő után nagyon nehéz az 1-es és a hátra fokozat behelyezése.

Ötlet valakitől?

2 tömegű és komplett kuplung szett,váltó olaj csere 35ezerrel ezelőtt megtörtént.

Alsó kuplung munkahenger és fékolaj csere 8 ezerrel ezelőtt.

Balambeer | 2019-06-10 21:01

Tisztelt Mazda Autó,kedves márkatársak!

 

 Ki találkozott már olyan problémával hogy a klíma használata után nem sokkal alig lehet váltani az MPV-t? 2004-es diesel 5 sebességes manuál.

Ha nem klímázok szinte katonásan pattog a váltó (persze 1-es és lüki azért nem annyira),de ha klímát rákapcsolom nem sokkal utánna alig lehet váltani. A klíma lehűti az olajat valami módon?? Klíma kikapcsolása után nem sokkal rendeződik a helyzet. Tanácstalan vagyok. Olaj csere segítene? Elhasználódott? Mi a gyári ajánlás,az alá nem adnám.. Köszönöm a segítséget!!

Gabor078 | 2019-05-31 18:57

Szeretnék érdeklödni hogy lehet az mpvbe a navit használni köszönöm

Vitalpilot | 2019-05-28 16:04

Tisztelt Mazda-auto.hu!

RF5C blokk 2005.12-havi MPV. 13H50B injektorok vannak benne, bemérettem, kopottak. A kereskedelemben kapható 13H50A injektorok beépíthetőek? Válaszát előre is köszönöm!

Szolnokipisti | 2019-05-24 15:55

Údv mindenkinek mazda 2000 es benzines föleg hidegen nagyobb gázadasra megtorpan hallhatoan  nem megy minden henger egy rövid ideig majd ugrik mikor mind a 4 dolgozni kezd.  Csereltunk gyertyat kâbeleket de nem javult  .van e tipp merre tovabb ?? Olyan ismeretlen obd tol.távolallo csatlakozoja van diagnosztikahoz  .

Köszönöm

Lilli István | 2019-05-19 16:26

Sziasztok,

Egy hónapja MPV tulaj vagyok (2005-ös diesel). Az lenne a kérdésem, hogy hidegen, terhelésnél normális-e a "csörgő-kerregő" hang? Üzemmelegen megszűnik, az autó egyébként kifogástalan.

Köszönöm

atoth | 2019-05-12 05:34 wa1907 részére

Köszönöm, már megoldódott :) 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó