2024. Július 27. Szombat - Olga

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Tárpii | 2019-07-23 18:30

Helló! Mazda MPV szeretett családi autónk  eladóvá vált! Hátha valakit érdekel. 2014 februárjában vásároltam, mindig hű volt hozzám sosem hagyott cserben. 143000km vettem most 196000km van benne. Második autóként használt, de mindig is a szemem fénye volti. Az autó éves szinten az előírt motorolajat és a hozzá tartózó szűrőket  (m.olaj, levegő, üzemanyag, pollenszűrő) cseréje megtörtént! 150e km volt teljes vezérlés csere, + hosszbordás, vezető feszítő görgök is. Az autónak volt egy P2009 hibakódja amit 2 szolenoid szelep okozott ki is cseréltük 40e ft volt  180e km nél volt egy generátor felújítás, szabadonfutó+ csapágyak cseréje után  az autó kicsit furcsa morgó hangjával szerelömhöz fordultam, és a motorolaj szivattyút gyanusitotta meg amit ki is cserélt gyári alkatrész 156e -ft-ért, ehez tartozó motorolaj + szűrök+ hűtőfolyadék....ha már lejött a váltó, meg is kuplungoztuk az autót, tárcsa+ szerkezet+kinyomó csapágy +váltó olaj is cserélve lett 165e ft-ért, mindehez tartozott egy kettöstömegű is amit 175e -ért sikerült beszerezni! Az autó belsejébe a szövet szönyegeket 2 évente cseréltem... sajnálatos modón a külsejével nem tudtam foglalkozni a 4 ajtó és a hátsó íveken látszódik a mazda betegség, de azért úgy érzem jó gazdája voltam az autómnak!

pupos | 2019-07-12 19:11 Vitalpilot részére

Szia! Gépen P2144 hibakódot ír ,kipufogógáz visszavezetés...+ vezérlő áramkör gyenge

Vitalpilot | 2019-07-12 11:37 pupos részére

Szia! Füst színe milyen? Ha világosszürke akkor kompresszió mérés, ha ott rendben akkor szerintem a turbót kellene beméretni. Le kell bontani és próba padon bevizsgáltatni. Ha fekete a füst akkor befecskendezés oldalon van baj szerintem. Ott is mérés kell, mi a valós nyomása a rendszernek.

pupos | 2019-07-12 04:42

Sziasztok! A napokba tapasztaltam 2,0D MPV 2004. nél. Az erő egy kicsit úgymond elhagyta plusz füstöl 2500 fölött, persze nyomaték sincs akkora mint volt. Jelenleg injektor tisztítás megvolt, a második hengerét kicseréltem,de a hiba még mindíg adott.Esetleg tudja valaki hogyan tovább, turbó geo, egr, nagynyomású pumpa? Kérlek titeket ne tartsátok magatokban,előre is köszönöm.

Szőrmók | 2019-06-25 10:15

Sziasztok!

Maradt egy bal oldalra való szép állapotú, fekete kárpitos ülésem második vagy harmadik sorba. Ha esetleg érdekel valakit a gyferi73@gmail.com címen el tud érni. Nekem már nincs rá szükségem, mivel az autó összetört és ezt elfelejettem beletenni! A fejtámlát viszont bedobtam a kocsiba...

magyarib | 2019-06-20 15:49

Sziasztok,

 

Ha valakit érdekel esetleg 4 db acélfelni, 2db 90%-os téli gumi és 2005-be való 6., 7. ülés (fekete kárpitos) keressetek meg az alábbi e-mail címen: magyarib@freemail.hu

Balambeer | 2019-06-13 18:41 Vitalpilot részére

Most megfogtál.

Az utastérbe és hátra is megy a hideg levegő.

Ettől függetlenül lehet hogy a váltó alagútnál valahol kifúj,de ezt nem hiszem hogy egyszerűen megtudnám állapítani.

Ha akna fölé sodor az élet akkor megnézem.

Köszönöm,egy ötletnek jó. :)

Vitalpilot | 2019-06-13 17:17 Balambeer részére

Hali! A klíma bekapcsoláskor hova irányítódik a hideg levegő? Nem lehetséges, hogy a váltó bowdenjeit is lehűtöd és a benne lévő kenőanyag kikeményedik? Ott megy alatta és a kaszni között a bowden. Ezáltal nehezebben megy a váltás.

Balambeer | 2019-06-12 12:38

Update:

Valószínűleg azért hoztam kapcsolatba a klímával,mert akkor álló autónál is jár a motor.

Tehát üresben járó motornál egy rövid idő után nagyon nehéz az 1-es és a hátra fokozat behelyezése.

Ötlet valakitől?

2 tömegű és komplett kuplung szett,váltó olaj csere 35ezerrel ezelőtt megtörtént.

Alsó kuplung munkahenger és fékolaj csere 8 ezerrel ezelőtt.

Balambeer | 2019-06-10 21:01

Tisztelt Mazda Autó,kedves márkatársak!

 

 Ki találkozott már olyan problémával hogy a klíma használata után nem sokkal alig lehet váltani az MPV-t? 2004-es diesel 5 sebességes manuál.

Ha nem klímázok szinte katonásan pattog a váltó (persze 1-es és lüki azért nem annyira),de ha klímát rákapcsolom nem sokkal utánna alig lehet váltani. A klíma lehűti az olajat valami módon?? Klíma kikapcsolása után nem sokkal rendeződik a helyzet. Tanácstalan vagyok. Olaj csere segítene? Elhasználódott? Mi a gyári ajánlás,az alá nem adnám.. Köszönöm a segítséget!!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó