2024. Április 25. Csütörtök - Márk

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


JancsikaMr | 2019-09-16 18:15 Csabesz72 részére

Szia! Nézzetek rá erre az alkatrészre.

Nagynyomású SCV szelep meghibásodása hasonló tünettekel jár, ráadásul volt a Mazdában egy gyári hibás sorozat ebből. Én kicseréltem a sajátunkban, bár csak egyszer-kétszer  fordult elő, ilyen nem akarok elindulni eset. Azóta  egyszersem!

Csabesz72 | 2019-09-15 20:19

Sziasztok! Hetek óta küszködünk a szerelőmmel – 2,0D MPV 2004. – mert az autó néha nem indul, néha nincs alapjárat, majd ha bemelegszik jól működik! Levettük a tankot, kitisztítottuk, az üzemanyagszűrő ki lett cserélve, majd a 4 porlasztó csúcs is. Most ugyan azt csinálja, semmivel sem lett jobb! A diagnosztika semmilyen hibát nem ír ki, habár nem Mazdás a műszer! Tud valaki ötletet? Mi valamilyen elektronikai hibára gondolunk, de ezt csak műszerrel lehetne kiolvasni! Előre is köszi a lehetséges megoldásokat! 

ep-son | 2019-08-29 17:13 Tárpii részére

Szia, találtál vevőt az autóra?

beci46 | 2019-08-29 15:27

Keresek hibátlan műszaki és esztétikai állapotban lévő Mazda MPV-t

Tárpii | 2019-07-23 18:38

Az MPV Karakuri 6 személyes, váltózár, és 4 db alufelnire szerelt téli abroncs jár az autóhoz. totharpi78@gmail.hu címen el lehet érni szívesen küldök képet ha valakit érdekel!

Tárpii | 2019-07-23 18:30

Helló! Mazda MPV szeretett családi autónk  eladóvá vált! Hátha valakit érdekel. 2014 februárjában vásároltam, mindig hű volt hozzám sosem hagyott cserben. 143000km vettem most 196000km van benne. Második autóként használt, de mindig is a szemem fénye volti. Az autó éves szinten az előírt motorolajat és a hozzá tartózó szűrőket  (m.olaj, levegő, üzemanyag, pollenszűrő) cseréje megtörtént! 150e km volt teljes vezérlés csere, + hosszbordás, vezető feszítő görgök is. Az autónak volt egy P2009 hibakódja amit 2 szolenoid szelep okozott ki is cseréltük 40e ft volt  180e km nél volt egy generátor felújítás, szabadonfutó+ csapágyak cseréje után  az autó kicsit furcsa morgó hangjával szerelömhöz fordultam, és a motorolaj szivattyút gyanusitotta meg amit ki is cserélt gyári alkatrész 156e -ft-ért, ehez tartozó motorolaj + szűrök+ hűtőfolyadék....ha már lejött a váltó, meg is kuplungoztuk az autót, tárcsa+ szerkezet+kinyomó csapágy +váltó olaj is cserélve lett 165e ft-ért, mindehez tartozott egy kettöstömegű is amit 175e -ért sikerült beszerezni! Az autó belsejébe a szövet szönyegeket 2 évente cseréltem... sajnálatos modón a külsejével nem tudtam foglalkozni a 4 ajtó és a hátsó íveken látszódik a mazda betegség, de azért úgy érzem jó gazdája voltam az autómnak!

pupos | 2019-07-12 19:11 Vitalpilot részére

Szia! Gépen P2144 hibakódot ír ,kipufogógáz visszavezetés...+ vezérlő áramkör gyenge

Vitalpilot | 2019-07-12 11:37 pupos részére

Szia! Füst színe milyen? Ha világosszürke akkor kompresszió mérés, ha ott rendben akkor szerintem a turbót kellene beméretni. Le kell bontani és próba padon bevizsgáltatni. Ha fekete a füst akkor befecskendezés oldalon van baj szerintem. Ott is mérés kell, mi a valós nyomása a rendszernek.

pupos | 2019-07-12 04:42

Sziasztok! A napokba tapasztaltam 2,0D MPV 2004. nél. Az erő egy kicsit úgymond elhagyta plusz füstöl 2500 fölött, persze nyomaték sincs akkora mint volt. Jelenleg injektor tisztítás megvolt, a második hengerét kicseréltem,de a hiba még mindíg adott.Esetleg tudja valaki hogyan tovább, turbó geo, egr, nagynyomású pumpa? Kérlek titeket ne tartsátok magatokban,előre is köszönöm.

Szőrmók | 2019-06-25 10:15

Sziasztok!

Maradt egy bal oldalra való szép állapotú, fekete kárpitos ülésem második vagy harmadik sorba. Ha esetleg érdekel valakit a gyferi73@gmail.com címen el tud érni. Nekem már nincs rá szükségem, mivel az autó összetört és ezt elfelejettem beletenni! A fejtámlát viszont bedobtam a kocsiba...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó