2025. Augusztus 2. Szombat - Lehel
Mazda MPV
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Kétmillió Mazda6.
MOTOROLAJ 1-4.
Díjnyertes Mazda i-stop.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda 6 GH "beázás" Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
mhaszi | 2014-05-15 11:02
off
Bocsánat!
Kérdésemet rossz topicba írtam, áthelyeztem a Mazda 6 topicba...
beti | 2014-05-15 10:50
szili10 | 2014-05-14 21:43
Tisztelt szakértő úr és fórumtársak!2003-as diesel Mpv-be utólagosan beszerelhető tempomatot szeretnék!Milyen lehetőségeim vannak?Kinek van tapasztalata ebben a témában?Köszönettel:Tolnai Szilárd
magyarib | 2014-05-14 20:49 fieldee részére
Hello!
A kinyomó csapágy is most lett cserélve
fieldee | 2014-05-14 20:43 magyarib részére
Nem akarom a szakértő kenyerét elvenni, de nekem egy offtopic autómnál a kuplung kinyomó csapágy törése előtt zajlott ez le szóról szóra amit leírtál.
magyarib | 2014-05-14 20:13 mazda-auto.hu részére
Tisztelt Szakértő!
Köszönöm válaszát, de úgy néz ki, hogy nem a váltó a ludas.
Szeretném a segítségét kérni a hiba megállapításában, ami a következő:
Kb. 1000 km óta lassan erősödő kopogást hallani az autóból.
A jelenség 1500-2000 fordulaton hallható leginkább üresbe kapcsolt váltónál álló helyzetben, ami a kuplung teljes benyomásával erősödik.
Menet közben sebesség váltásnál a kuplung benyomásakor is hangosan hallható, frekvenciája a fordulat szám csökkenésével csökken, majd felkapcsolva kuplung elengedésekor elhalkul. Kuplung pedált félig benyomva enyhe lüktetés érezhető rajta. Kuplung szerkezet, tárcsa, csapág, kettőstömegű kizárva, ugyanis azt kicserélték (új LUK gyártmány az összes). A szerelő tegnap még váltó nyelestengely hibára gyanakodott, de ma leszerelték a váltót és az állítólag jó. Amit még gyanítanak az a támcsapágy ugyanis a főtengelynek kb. 1-1,5 mm kottyanása van tengelyirányba. Ez normális??
Olyan rémhírt is hallottam, hogy volt akinek a főtengelye volt eltőrve, ami hasonlót produkált. Az autó teljesítményén nem érezni semmi csökkenést, alapjárat egyenletes, ugyanolyan dinamikusan gyorsul, mint előtte, ezért nem hinném, hogy a főtengely lenne törött.
Kérem, ha esetleg van valami ötlete, hogy mit kellene még megvizsgálni írja meg, mert egyelőre tanácstalanok vagyunk. Természetesen közben tovább keresik a hibát, de minden ötlet jól jönne.
Segítségét előre is köszönöm!
Üdvözlettel: Barna
beti | 2014-05-14 15:39 derik részére
derik | 2014-05-14 14:46 beti részére
Köszi! Sajnos még kezdő vagyok!
beti | 2014-05-14 13:55 derik részére
daddy | 2014-05-14 13:16
Tisztelt Szakértő!
MPV vásárlás előtt állok és szeretnék segítséget kérni egy autó előéletéről.
JMZLW19R240303167
Az eladó szerint végig szervízelt az autó(szervíz könyvben sok a pecsét : MAZDA garage Jean Ries ,schifflange-Feetz , tel.575858 -ettől a cégtől)
Nem tudta megmondani,hogy volt e vezérlés csere az autóban(jelenleg 207000Km-t mutat az óra)illetve hogyan lehet ezt leelenőrizni.
Válaszát előre is köszönöm.