2025. Május 11. - Ferenc

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ep-son | 2014-02-15 20:05

Mi is 2004-es diesel boldog tulajdonosai vagyunk, már három és fél éve. Egy percig sem bántuk meg a döntést. Jó férőhelyes (2 felnőtt és 3 gyermek vagyunk). A feleségem még nem tudott annyit pakolni, hogy ne férjen be minden :). Kényelmes, jó útfekvésű, ha kell sportos. Nekünk ideális. A rozsdásodáson kívül hála Istennek komolyabb költséget nem igényelt a karbantartása. Sok sikert  a vásárhoz!

PöstiPista | 2014-02-15 19:40 BZ részére

 Köszönöm a gyors vakaszt, holnap úgy tűnik bevásárol a család egy 2004 es dízel verziót, vissza utasíthatattlan árát sikerűlt kialkudni. Remélem minden rendben lessz. Első körben biztos ami biztos vezérlés csere feszítő patronnal, testnedvek,  szűrők cseréje, olaj, levegő, uzemanyag, injektor alátét csre. Valami egyéb esetleg? 

Üdv PöstiPista

BZ | 2014-02-15 19:27 PöstiPista részére

Hello,

a már átégett alátéteknél beindul a kormolódás, úgyhogy képesek komolyan megragadni - olyankor célszerszámmal könnyebb. Az alátéteken kívül ilyenkor a szelepfedél-tömítés cseréjével lehet még számolni.

PöstiPista | 2014-02-15 18:59

 Tiszteletem a csapatnak!

Egy laikus kerdes, az injektorok kiszereléséhez feltétlenül szükséges speciális szerszám, jellemző az injektorok berohadása? Amikor a injektor alátét, tuzkarika cseréről van szó, semmi mást nem kell cserélni csak a réz alátéteket? 

Üdv. PöstiPista

arpus | 2014-02-15 10:40

 Üdvözlet egy mpv vásárlása elött állok szeretnék megtudni többet erröl az autoról alvázszám:JMZLW19R240300369 

Előre is köszönöm!

vargzo.72 | 2014-02-14 13:06

Tisztelt Szakértő Úr !

Érdeklődnék a JMZLW19R230206190 MPV előéletéről?

Köszönettel: Varga Zoltán

BZ | 2014-02-14 07:46

Kicsit feljebb hozom ezt a kérdést, hátha... :)

BZ | 2014-02-11 22:08
Tisztelt Szakértő úr és fórumtársak,
házi hibakódolvasás alkalmával találtam az alábbi tárolt (és aktuálisan is meglevő) hibát az  MPVmben: P0661-FF (Intake Manifold Tuning Valve Control Circuit Low, Bank 1)
Milyen hatása lehet ezen hiba meglétének a gyakorlatban?

magyarib | 2014-02-14 06:28 kiskumi részére

 Hello!

 

Egy ilyen ajánlatot nem lehet visszautasítani.

Természetesen segítek, szólj nyugodtan, ha van valami változás negatív irányba.

 

Üdv.

PöstiPista | 2014-02-13 13:33 Poczok részére

 Úgy látszik elég figyelmetlenül olvasok. Bocs 

PöstiPista | 2014-02-13 13:25 Poczok részére

 Üdv. A csomagtartó bal oldalán van egy lepattintható ajtó, az mmögött kell lennie az emelőnek. 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó