2025. Augusztus 5. Kedd - Krisztina
Mazda MPV
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda 6 GH "beázás" Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2011-10-17 08:49 seltomi részére
Utoljára 2009.10.21-én volt rajta szervizakciós beavatkozás 112420 km-nél. A szervizelésekről digitális rögzítés hiányában nincs információ.
seltomi | 2011-10-15 13:43
Tisztel Szakértő!
Az MPV-m szervíz előélete után szeretnék érdeklődni. Alv.szám.:JMZLW19R240302607.
Nagyon köszönöm!!!!
mazda-auto.hu | 2011-10-12 16:10
A célzott lopást valószínűleg a tükörlapok új ára miatt indították. 30017,-Ft/db a tükörlap, tehát nem a tükör.
tyosi | 2011-10-12 13:25
Sziasztok MPV tulajok!
Egy kis segítség kéne nekem, ma a feleségemnél kilopták a két külső tükörből a tükröt, nem fűthető nem motorossan behajtható csak sima elektromos mozgatás kézzel behajható formában, sajnos sehol nem lehet a belsejébe kapni tükör lapot, nincs valami ötletetek hogy mit tehetek, érdekelne hogy a gyárit mennyiért tudnák beszerezni.
köszi
hartakos
klizso | 2011-10-10 06:13
Kedves Fórumtársak,
egy nem várt problémára szeretném a figyelmeteket felhívni. Én egy 2002-es dízel MPV-nek vagyok a valóban elégedett tulajdonosa, csak kb. egy hónappal ezelőtt váratlanul jelentkezett egy hiba, amelyre azt mondták egy Mazda szervízben a nagyon korrekt szerelőm, hogy három hét alatt én vagyok a harmadik, aki evvel a problémával jelentkezik. Röviden: a kupplungcső elszakadt vagy kilyukadt, tehát a kupplungpedál beesik a padlóig és jöhet a tréler. Ez a hiba még szakszervízben is kb. 10 ezer forintért javítható, de már maga a tréler is többszöröse lehet. Szóval nézessétek meg és szerintem cseréltessétek is ki, mivel alacsony költség, de ha beüt a hiba, akkor már gond van. Többnyire többgyerekes családok vásárolják az MPV-t, ahol különösen fontos a célbaérés...
Sziasztok, klizso
JancsikaMr | 2011-10-08 14:44 nagydann részére
pasikam@gmail.com
nagydann | 2011-10-08 08:41 JancsikaMr részére
Adj egy email címet, ahova írhatok privit!
mazda-auto.hu | 2011-10-07 11:35 JancsikaMr részére
1.Volt már rá példa, hoyg a motor működése közben le-fel mozgó befecskendezőkkel jött be autó. A befecskendező leszorító villa, illetve a befecskendező alatti tömítés minden fellazítás után cserélendő, általában ennek elmulasztása okozza a bajt, de néha az is elég ha 150-200e km-ig nem ellenőrzik és cserélik. 2. Jó esetben csak ezeket, és az egyéb gumi tömítéseket kell cserélni.
JancsikaMr | 2011-10-07 11:02
Tisztel Szakértő!
Nem akarok hosszú elbeszélésbe kezdeni, de ami tegnap történt azt nem tudom két-három sorban leírni. Természetesen MPV-ről van szó,2004-es CDHTE a szokásos diesel motorral.Sokat olvastunk itt a fórumon a motor olaj fogyaztásával, és azzal kapcsolatban felmerülő problémákkal kapcsolatban.Természetesen az ember a problémák ismeretében ilyenkor jobban odafigyel az autójára, olaj fogyaztás , füstölés stb.
Bizton állíthatom én semmilyen komolyabb jelét nem láttam ezeknek a gondoknak, sem régebben sem az utóbbi időben. Aztán tegnap, mint derült égből villámcsapás ért a meglepetés! Hazafelé tartva egyik pillanatról a másikra az autó rángatni kezdett, néhány száz méter után erős olajszag árasztotta el az autót,koromfekete füstöt okádott. Szerencsére, vagy szerencsétlenségemre, nem állt le. Max egy kilométer volt hazáig , hát hazavittem talpon. Amikor megálltam rögtön hatalmas olajfolt jelent meg alatta. Az én agyamat meg a vér öntötte el! :( Először nem tudtam mire véljem a dolgot, de amikor levettem a motor burkolatát rögtön láttam honnan fúj a szél. A befecskendező szelepfedélben lévő tömítései mellett kifújt az olaj, és gondolom nem csak ott, hanem más tömítéseknél is! A két baloldali befecskendező, kézzel le fel mozgatható, gondolom a tömítés olyan módon adhatta meg magát, hogy az égéstér nyomása szinte azonnal az olajtérbe került és tette a dolgát a tömítésekkel! :( Kérdésem csak annyi lenne, hogy volt e már ilyen sérülésre példa szervizük életében akár más típusnál is, és milyen következményei, költségvonzata lehet a probléma megszüntetésének? Köszönettel : Jancsika
nagydann | 2011-09-25 21:13
Huh, nagyon köszönöm a tippet! És hol csináltassam meg? Az publikus? Te hol csináltattad? Ha itt nem írnád le, akkor várom privátban: daniel.nagy.teacher@gmail.com
Mégegyszer köszi!