2025. Október 30. Csütörtök - Alfonz
Optikai, nitro, turbo, chip tuningok
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
        
                  MOTOROLAJ 5-10.
                  Csúcstámadás. Mazda RX-8 turbó.  
                  Mazda Hazumi koncepció Genfben.
                  Lamborghini Aventador LP 750-4 SV.
                  Mazda logó történelem.
        
      
      
      
            Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
        
        Jaguar XJ-13 1964
        
      
      
            
    
Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó 
               
               
               
               
               
               
               
               
              









Standi | 2006-01-07 21:17
Szerintetek érdemes az MX 3 mazdámba Nitro rendszert tetetni? Mit tudtok ezekrõl? Láttam van olyan, ami számítógép vezérelt, az álítólag nem teheti tönkre a motort. Szerintetek?
MrSpock | 2005-06-23 10:15
Akkor délután belemászok, köszi szépen. Kell egy kis plusz levegõ mielõtt elkezdem felhúzni a motorját.
mazda-auto.hu | 2005-06-23 10:13
Megpróbálunk.
MrSpock | 2005-06-22 11:30
Úristen, mi történt? Osztódik a topic?
MrSpock | 2005-06-22 11:08
Abban az esetben, ha megmondom hány vezetékem van, ill. beazonosítjuk a kocsit, tudtok lehetõséget kínálni?
mazda-auto.hu | 2005-06-22 11:00
A 626-os 90-es évjáratú típusainál, motortól függõen 2.0-2.2 még a vezetékek száma sem egyezik meg, az egyiknél 6, a másik 7 van. Ezeknél az évjáratoknál, még más elven mûködtek a légmennyiségmérõk. Gyakorlatilag ezeknél még mechanikus, míg a jelenlegi modelleknél már inkább termikus az alapelv. A légmennyiségmérõk össze vannak hangolva a központi motor-vezérlõegységgel, ezért cseréjük esetén általában egy elektronikai átalakítóra (power commander)is szükség van, hogy a megváltozott adatokat tudja értelmezni a központ.
MrSpock | 2005-06-22 08:54
Az lenne a kérdésem, hogy milyen nagyobb átmérûjû légtömegmérõre tudnám cserélni a kocsimban lévõt,úgy, hogy lehetõség szerint ne kelljen átkábelezni.
(626, 1990, 2.0i)