2025. Május 13. Kedd - Szervác
Mazda Xedos 6, Xedos 9
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
MOTOROLAJ 1-4.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Az APEX éltömítések evolúciója.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
mazda-auto.hu | 2011-06-03 09:47 oroszvp22 részére
Ez egy népszerű kérdés volt az utóbbi időben, így ha visszalapozol megtalálod a választ.
oroszvp22 | 2011-06-03 09:02
Üdv! Sziasztok!
Xedos 6 1.6-nak mekkora a klíma szíja? Tudjátok?
atter | 2011-06-02 23:52 Zolika67 részére
Szia!
Ma raktam rá a hengerfejet még egy két apróság hiányzik de azokat elvben holnap beszerzem aztán röföghet...
mondanom sem kell már eléggé tűkön ülök :D
Zolika67 | 2011-06-02 21:34 atter részére
Szia Atter !
Mi újság a szekérrel???
Indítottad már?
atter | 2011-05-31 10:05 Bálint66 részére
Változik a hangja tőle valamelyest,olcsónak mondjuk nem olcsó pl a K&N CM-9908 elvileg passzol bele azt 16000 körül adják de méret alapján lehet keresni a legtöbb gyártónál szerintem,de nagyon márkátlant nem érdemes venni
Bálint66 | 2011-05-30 23:47 atter részére
Aham. Hát.. :D Nem vagyok az ilyen barkácsolós fajta. Bár karosszérialakatos a szakmám, de valahogy nem szeretek kínlódni, csak ha muszáj.
Olyat láttam még, hogy a motor és a szűrő közé tettek ilyen P alak szerű lemezt, hogy az fedje el a hőtől. Hát nemtudom.. :) Lehet tényleg ez a betétszűrős megoldás lenne a jó. Az mennyibe fájna? Hangra is azt adná a betétszűrő mint a rendes sportszűrővel?
atter | 2011-05-30 21:49 Bálint66 részére
közvetlen a motor mellett szerintem is többet árt mint használ,a ködlámpás kivezetés nem rossz ötlet feltéve,hogy nincs berakva a ködlámpád,egyébként én ha raknék mindenképp betétszűrőben gondolkodnék,bár nem olcsó de bemegy a gyári helyre és a sportszűrők minden előnyét nyújtja ,vagy mivel neked már megvan a szűrőd akkor egy kis barkácsolással meg mindenféle méretű pvc csővel lehetne köré házat szerkeszteni és össze lehetne kötni a gyári légbeömlővel,ez még talán járható út lenne
Bálint66 | 2011-05-30 21:22 atter részére
Neked mi a véleményed a sportlégszűrőről? Annyi autónál látni, hogy szinte közvetlen a motor mellett van felszerelve.
Itt egyszer mazda-autóval is beszéltem erről, ő aztmondta hogy a ködlámpa helyénél lehetne megoldani a kivezetését, hogy menetszeles levegőt kapjon, mégse a meleg levegőt szívogassa.
Nekem van ilyen szűrőm, de csövek nincsenek rajta, a légtömegmérőhöz tudnám felcsatlakoztatni.
Mióta mazda-autótól ezt hallottam, nem mertem felszerelni. Te mit javasolnál?
atter | 2011-05-30 20:39 Bálint66 részére
Azt nem mondom,hogy nem érezte meg a zsebem :) de annyira nem volt vészes,korrekt a gépműhely ahol csinálták megszerezték a gyári cuccokat csak a dugattyúkat kellett legyártatni de azt is ott intézték meg kértem egy picit komolyabb gyűrűsort hozzá azt is simán megoldották,már összefelé rakom remélem a hétvégén indithatom is és akkor teljes lesz a boldogság :) (Persze a saját munkám forintositom, motor ki/be szét/össze,de teljesen megértem azokat az összegeket amiket a szerelők ezért elkérnek mert elég nagy szívás meg bosszankodás esetenként és azt nem lehet senkinek megfizetni ... :)
Bálint66 | 2011-05-30 19:28 atter részére
Gondolom ára is volt, mivel gyáriakat vettél. Nagyon jó autó meg kell hagyni. Én most majd üléshuzatot szeretnék bele varratni. Ez lesz a következő :)