2025. Május 13. Kedd - Szervác

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


atter | 2011-05-30 17:57

Eddig nekem sem kellett sok dolgot vennem hozzá szerencsére ,csak most derékig vagyok egy motorgenerálban fúrás/új dugók/új csapágysor ... és mondanom sem kell voltak érdekes pillanatok pl a csapágysor bezserzésével :)de a végére sikerült gyárit szerezni mindenből ami lényeges :)

Bálint66 | 2011-05-30 09:12 atter részére

Érdekes mik vannak. Pedig a Xedos-t mindenhol luxus prémium kategóriás autónak, luxuslimuzinnak írják. A gyári alkatrész árak is még mindig az akkori árak szerint vannak. Nekem hál istennek mióta 3 éve megvan, lambda szondát cseréltek, kutyacsontot, ékszíjak akkor olajakat cseréltem. Szóval semmi komoly amihez rohangálni kellett volna.

atter | 2011-05-29 22:30

Erről alkatrész mizériáról,csupa vicces és egyben szánalmas sztorim lenne :/ sajnos nagyon sok helyen felkészületlenek az eladók és valóban előszeretettel mondják inkább,hogy nincs hozzá alkatrész na ilyenkor kell Ford Probe (fék/futómű) (ehhez sem kapsz általában egy szöget sem de néha azért mégis bejön ) :) vagy Kia Sephia (1.6 16V) akatrészek között kerestetni ha meg motor elektronika akkor Mitsubishi (erre még nem volt szerencsére szükségem,de a legtöbb elektronikán micu logo van gyárilag úgyhogy az legalább beszerezhető) a fentiek tudatában már lényegesen egyszerübb a keresgélés és néhány esetben még olcsóbb is lehet az adott cucc ami csak azért szomorú mert az alkatrész meg pont ugyanaz csak minden márkához más az ára (sajnos láttam már ilyet) :/ vagy pl ha féltengely csonk anyát szeretnél külön,nem biztos,hogy tudnak adni sem autós sem csavarboltban,pedig tök szabványos de még sincs (suzukihoz kaptam polcról csak sajnos arra kisebb való :) de addig mászkáltam amíg az egyik üzletben találtam egy épkézláb eladót akiben volt ambició,hogy átnézzen pár dobozt és csodák csodája lett anyacsavar :) (Ha ilyet keres valaki,Ford Fiesta-ra kell kérni ) Szóval érdemes figyelni a részletekre ...

Fred | 2011-05-29 17:51 geri59 részére

Én is örülök, hogy mindenkinek jó a kuplungja:) Gond már csak az autóalkatrészes eladókkal van, akiknek nem is szabad megmondani, hogy xedosról van szó, mert csak széttárja a kezét és általában nem is hajlandó megnézni, hogy van-e a raktárban olyan fékcső, aminek stimmel a csatlakozója.

geri59 | 2011-05-29 17:29 Bálint66 részére

Szia!!
Örülök, hogy semmi baj a kuplungoddal, ne is legyen, csak gondoltam, hogy leírom én is a tapasztalatomat!! :)))

Fred | 2011-05-29 15:26 Bálint66 részére

Nekem sincs problémám a kuplunggal, legalábbis ezt még nem tekintem annak:)

Bálint66 | 2011-05-28 19:22 geri59 részére

Nekem semmi problémám nincs a kuplunggal, se az autóval :) Én csak Frednek segítettem :)

geri59 | 2011-05-28 17:18 Bálint66 részére

Nekem is szórakozott a kuplung, beesett a pedál, egy fékfolyadék cserével megoldódott a probléma!!

atter | 2011-05-27 21:58 Fred részére

A legtöbb esetben csak ilyen "fogyóeszközök" használódnak el :) és izgalomra semmi ok ,szerencsére ez minőségi autó minőségi alkatrészekkel :)

Fred | 2011-05-27 17:53 Bálint66 részére

köszönöm

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó