2025. Szeptember 11. Csütörtök - Teodóra
Mazda Xedos 6, Xedos 9
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda CX-3 G150 AWD AT Revolution Top - Új terepen
Tisztább égés, kisebb fogyasztás, kevesebb korom, és lerakódás. ECO-TAK.
Öt csillagot kapott a Mazda2.
Cadillac Eldorado (egri túra).
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
iMacko | 2011-05-05 22:01
Üdv Polgi.
Ezek lennének a hivatalos fogyasztások. Nálam stimmel de függ a vezetési stilustól is. Ha van tempomat akkor nagyon pontosak lehetnek az adatok.
60 km/h: 5,5 l
80 km/h: 6,5 l
90 km/h: 7,1 l
100 km/h: 7,7 l
110 km/h: 8,2 l
120 km/h: 8,9 l
130 km/h: 9,5 l
140 km/h: 10,2 l
Polgi | 2011-05-05 21:09
Üdv mindenkinek'
1 egyszerü kérdésem lenne,
mennyit eszik xedox6 v6 os 100km-en normál használatnál.mit ír a gyár és mennyi a való!? köszi!
drnet | 2011-05-05 20:13 Xedos81 részére
Ha arra a csőre gondolsz, amin a levegőt szívja, az nekem is el van repedve. A gond az, hogy bőven 10 eFt felett van az ára. Én jó erős széles ragasztőszalaggal tekertem körbe (ami bármelyik hipermarkatben kapható) még évekkel ezelőtt, és azóta is jó.
geri59 | 2011-05-04 19:19 Xedos81 részére
Szia!
Igen, az is baj ha a harmonika cső repedt, mert ott fals levegőt tud szívni, ez is befolyásolja a dolgokat, a folytószelepet kézzel tudod mozgatni, úgy tudom oda is belehet fújni tisztitó sprayel!!
Xedos81 | 2011-05-03 19:21
Rendben,köszönöm a jótanácsokat,megpróbálom.Aszem a folytószelep amiről beszélsz,de majd kijavítanak ha nem.Ezt csak simán lecsavarozom,megtakarítom,vagy bonyolultabb?mert akkor inkább szerelőre bízom.Egyébként a motor tetejéből ami rámegy a szívótorokra kis fekete cső az mit szolgál?mert a motor felöli csatlakozásnál szétvan repedve.Lehet ezis baj?
geri59 | 2011-05-03 18:41 Xedos81 részére
Szia!
Nálam is ez volt a probláma, hidegen jól ment, melegen rángatott, de ezt sem csinálta mindig, kilett tisztitva a pillangó szelepnél is, nem tudom jól írtam e, ahol a levegő bemegy és egy lemez szabályozza a levegő áramlását!! Nekem kimondottan mazda szerelő csinálta és ő azt mondta, ne igen hallott arról, hogy légtömegmérő elromlik, tisztitással megoldódótt a dolog!! Én raktam előtte kétszer, vagy háromszor etanolt, de ne volt jó megoldás, mert én is üzemanyagszűrőt kellett cserélnem, és utána lett kitisztítva a légtömegmérő!! Próbálgasd, hátha megjavúl!!
Xedos81 | 2011-05-03 14:16
Na kiszedtem telefújtam féktisztítóval,mmár amennyire tudtam mert a belsejét ugye nem lehet látni,de nem lett jobb.A leírásomhoz még azis tartozik,hogy hidegen tökéletes a kocsi,ahogy melegszik egyre rosszabb.Szóval függ a hőtöl a dolog.
Xedos81 | 2011-05-02 21:55
Köszönöm,de a légtömegmérőt hogy tisztítsam meg?
geri59 | 2011-05-02 20:52 Xedos81 részére
Szia!!
Nekem is ezek a problémák voltak, lassítás után rángatás, hegyen alig akart felmenni, még visszakapcsoláskor is, itt a fórumban írták a légtömegmérőt, de előbb tisztítsam ki, és láss csodát jó az autó! Próbáld ezt meg! Én is sok mindent csináltam vele, de ez a megoldás jó lett, tudom nagyon idegesítő!! :)
Xedos81 | 2011-05-02 16:57
Vagy lehet esetleg gyújtótrafó?