2025. Július 10. Csütörtök - Amália

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-02-08 11:29 Dave részére

varga@mazda-auto.hu

ogyp | 2011-02-08 10:43 Ferenc39 részére

Szia Ferenc39!

Az én Xedos 9-emben is villog a kijelző. Meg tudnád adni az elérhetőségedet az ogyp freemail hu -ra?

Köszi: ogyp

atter | 2011-02-07 20:05 laca részére

Szia az alábbi linken kicsit részletesebben le van írva a mosás menete:
http://www.mazdaklub.hu/forums/viewtopic.php?f=7&t=40&start=150

Dave | 2011-02-07 19:51 mazda-auto.hu részére

Szia!
Akkor szeretném megrendelni a szimmeringeket, és érdeklődnék mennyibe kerülne a gyári hengerfej tömítés? ha esetleg kaphatnék egy e-mail címet akkor küldeném az adatokat! előre is köszi! heló!

laca | 2011-02-07 18:28

Sziasztok!
Köszönöm atter köszönöm mazda auto megpróbálom a kimosást a csövek lekötésével mert öszintén szolva fogalmam sincs hogy kell szétszedni inkább nem kisérletezek.

atter | 2011-02-07 15:56 laca részére

Első körben próbáld meg a vegyszeres tisztítást amit megpróbálhatsz otthon is vagy,át is mossák neked szerintem bárhol ahol autóhűtővel foglalkoznak (ha otthon végzed a hűtőrendszerbe önthető tisztítókat inkább hagyjuk :) szét kell kötni a fűtést és csak a radiátorral foglalkozni, foszforsavas vízkőoldóval érdemes kiáztatni többször egymás után és egy slaggal sokszor átöblíteni ,hogy a nyomás mindenhonnan kiszedje a lerakódásokat ), és remélhetőleg ez megoldja majd a problémát egy időre,de ha nem akarsz ezzel 1-2 évente szórakozni ,akkor marad a műszerfal meg a kocsi fél belsejének a kiszerelése és a "mechanikus" tisztítás ha ezt választod akkor jó pár évre elfelejtheted a fűtés problémát, csak ez körülbelül 2 napos meló mert mindent ki kell,hozzá szedni ,hogy kijöjjön a müszerfal és kifelé még valahogy kiszenvedi az ember visszaszerelni a helyére valószínű sokkal tovább tart majd,de ha műszakilag felkészült vagy rá akkor ez a tuti megoldás

mazda-auto.hu | 2011-02-07 15:23 laca részére

A két válasz ugyanarra a hibára utal. A válaszomban leírtak csak megerősítik atter gondolatát.

laca | 2011-02-07 15:13

Sziasztok!
Köszönöm a választ de akkor tulajdonképpen mit csináljak mert két különböző választ kaptam!!!!

mazda-auto.hu | 2011-02-07 10:28 atter részére

Miután kinyit a termosztát (40km), akkor már a víz elkerüli a valószínűleg neház áramlási körülményeket biztosító fűtő ágat.

atter | 2011-02-06 20:56 laca részére

Elsőre úgy tűnik,hogy el van dugulva a fűtőradiátorod,sajnos nem egyedi a probléma :S két megoldás van,az első és legegyszerűbb a radiátor vegyszeres tisztítása ami lehet hogy,megoldja a problémát ,a másodikhoz sajnos ki kell szedni a műszerfalat :S aztán egy hűtőssel szétszedetni a radiátort és akkor ki lehet szedni belőle az összes üledéket ami a dugulást okozza,ez utóbbi módszer elég nagy macera de elvileg 100% os a siker, de először meg kell próbálni vegyszeresen mert kevesebb meló

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó