2025. Május 14. Szerda - Bonifác

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-01-25 09:25 mazda-auto.hu részére

Módosítok, inkább ne tedd bele!

mazda-auto.hu | 2011-01-25 09:23 Dave részére

Más a hengerfej, de ettől még valószínűleg bele lehet tenni. Az 1994-es frissítéskor többek között változtattak a sűrítési viszonyon (9,4-ről 9-re) az égéstér más a kialakításával.

mazda-auto.hu | 2011-01-25 08:46 laca részére

Szerintem ezt már az autóra kell legyártatni.

Dave | 2011-01-24 19:10

Sziasztok, köszönöm a válaszokat, elgondolkodom most a gyári szimmeringen, én olyan 50 körül számoltam., még egy kérdésem lenne: esetleges motorcsere esetén, a 107 lovas motort bele lehet tenni a 113 lovas hengerfejjel? vagy van valami különbség a blokkok között?és mi az a 7 lóerő különbség a 2 motor közt?

laca | 2011-01-24 17:56

Sziasztok!
xedos9 2001-es évjáratra szeretnék vonóhorgot az lenne a kérdésem hogy lehet rá rakni? Ha igen milyen árban van kb maga a horog?

Podi8 | 2011-01-24 14:08

Az akkor kapható legjobb minőségű dolgok kerültek beépítésre (motorolajjal együtt 100eFt volt). Csak azért kérdeztem rá mert 100e km vagy 5 év után kellene cserélni hivatalosan. De akkor még bírja.

mazda-auto.hu | 2011-01-24 10:32 Podi8 részére

Emlékeink (erős) szerint a V6-os blokk nem tud "összeakadni". Egyébként nem jellemző a szíjszakadás ilyen kevés kilométer után, de ezért jó ilyen helyeken mindenképpen gyári alkatrészt használni, mert gyakorlatilag 100%-osan lehet bízni a tartósságukban. Mindig azt mondom, hogy nem kell mindennek ugyanannyiba kerülni. Ami jobb, az miért nem lehetne drágább? Valószínűleg a gyártásába is több pénzt fektettek.

mazda-auto.hu | 2011-01-24 10:26 atter részére

Igen, van még egy csavar. Kár lenne tagadni, hogy kissé nehézkesen van megoldva.

mazda-auto.hu | 2011-01-24 10:25 Dave részére

Csak a gyárit merném ajánlani, bár a 16 darab 35028,- Ft. Így ha összerakás után is füstöl, akkor a szimering biztosan kizárható. Egyébként pedig nem.

izé67 | 2011-01-23 18:45 Podi8 részére

Szia. Én úgy tudom,hogy nem akad össze a szelep a dugóval.... Egyébként ennyi kilóméternél szerintem nincs ok az aggodalomra,még ha 5 éves is a szíj sem.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó