2025. Szeptember 12. Péntek - Mária

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Fred | 2010-12-28 13:51 mazda-auto.hu részére

Köszi a tippet. Kipróbáltam, de nem javult meg, valami más lehet a gond. Ma hidegen beindítottam az autót, indul is rendesen. Utána leáll, ha a gázpedállal nem adok neki külön gázt. Eltömődhetett valami, ami csak az alapjáratnál játszik szerepet, és menetközben már nem szól bele a működésbe?

Bálint66 | 2010-12-27 20:08 mazda-auto.hu részére

Így már értem teljesen! Köszönöm szépen :) Ezt ki fogom próbálni. Még úgy néz ki, hogy okoz újdonságokat nekem ez az autó :D

mazda-auto.hu | 2010-12-27 20:04 Bálint66 részére

Nem teljesen. A rostélyok közötti tekerőgomb egyik állásában mindig jön a kinti levegő középen, míg a másik állásában csak akkor ( már hideg vagy meleg is ), ha "fejre" is utaló gomb van benyomva a fűtés kezelésnél.

Bálint66 | 2010-12-27 19:56 Fred részére

Tehát ha jól értem, akkor 2 helyen lehet állítani a külső levegő beszívását, és a belső levegő keringetését.

Egyszer a klíma be-ki gomb mellettivel, és a középkonzolnál amiről beszélünk.

mazda-auto.hu | 2010-12-27 19:51 Fred részére

Ha gurulás közben teszed üresbe, akkor áll le? Próbálj ki egy teljes áramtalanítást (negatív akksisaru le + fékpedál nyomás5 mp-ig). A Xedos-ok esetében gyakran segít ez a fajta hibakód törlés, ha nem működik a gurulás közbeni fordulatszám tartás-emelés üresben. Persze más is lehet, ez csak egy tipp a távolból.

mazda-auto.hu | 2010-12-27 19:48 atter részére

Ha a többi irányba fújja a meleget,akkor a légáramlat irányító terelőlapok nem állnak megfelelő helyzetbe. Ennek oka lehet a motor, ahogy izé67 írta, de törés, kiakadás, szorulás is.

mazda-auto.hu | 2010-12-27 19:45 Fred részére

Így van. Az egyik állásban közvetlenül jön be a levegő.

Fred | 2010-12-27 17:29

Sziasztok, lenne egy kérdésem. V6, 2.0-ás autómnál egyre gyakrabban eltűnik az alapjárat. 2-3 mp alatt leáll, ha üresbe teszem vagy kinyomom a kuplungot. Menetközben nincs gond, finom a hangja és húz is rendesen. Van valakinek valami jó ötlete a megoldásra?

Fred | 2010-12-27 12:00 Bálint66 részére

Szerintem az direktben engedi be a külső levegőt, függetlenül a hőmérséklet és fej-láb szabályozó gombok állásától.

Bálint66 | 2010-12-26 22:28 atter részére

Erre én is kíváncsi lennék. Én sem érzek a lábnál semmit. Sőt a középkonzolnál a 2 fuvókánál van egy állító kapcsoló, az tulajdonképpen mire szolgál?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó