2025. Július 10. Csütörtök - Amália

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Fred | 2010-12-28 13:51 mazda-auto.hu részére

Köszi a tippet. Kipróbáltam, de nem javult meg, valami más lehet a gond. Ma hidegen beindítottam az autót, indul is rendesen. Utána leáll, ha a gázpedállal nem adok neki külön gázt. Eltömődhetett valami, ami csak az alapjáratnál játszik szerepet, és menetközben már nem szól bele a működésbe?

Bálint66 | 2010-12-27 20:08 mazda-auto.hu részére

Így már értem teljesen! Köszönöm szépen :) Ezt ki fogom próbálni. Még úgy néz ki, hogy okoz újdonságokat nekem ez az autó :D

mazda-auto.hu | 2010-12-27 20:04 Bálint66 részére

Nem teljesen. A rostélyok közötti tekerőgomb egyik állásában mindig jön a kinti levegő középen, míg a másik állásában csak akkor ( már hideg vagy meleg is ), ha "fejre" is utaló gomb van benyomva a fűtés kezelésnél.

Bálint66 | 2010-12-27 19:56 Fred részére

Tehát ha jól értem, akkor 2 helyen lehet állítani a külső levegő beszívását, és a belső levegő keringetését.

Egyszer a klíma be-ki gomb mellettivel, és a középkonzolnál amiről beszélünk.

mazda-auto.hu | 2010-12-27 19:51 Fred részére

Ha gurulás közben teszed üresbe, akkor áll le? Próbálj ki egy teljes áramtalanítást (negatív akksisaru le + fékpedál nyomás5 mp-ig). A Xedos-ok esetében gyakran segít ez a fajta hibakód törlés, ha nem működik a gurulás közbeni fordulatszám tartás-emelés üresben. Persze más is lehet, ez csak egy tipp a távolból.

mazda-auto.hu | 2010-12-27 19:48 atter részére

Ha a többi irányba fújja a meleget,akkor a légáramlat irányító terelőlapok nem állnak megfelelő helyzetbe. Ennek oka lehet a motor, ahogy izé67 írta, de törés, kiakadás, szorulás is.

mazda-auto.hu | 2010-12-27 19:45 Fred részére

Így van. Az egyik állásban közvetlenül jön be a levegő.

Fred | 2010-12-27 17:29

Sziasztok, lenne egy kérdésem. V6, 2.0-ás autómnál egyre gyakrabban eltűnik az alapjárat. 2-3 mp alatt leáll, ha üresbe teszem vagy kinyomom a kuplungot. Menetközben nincs gond, finom a hangja és húz is rendesen. Van valakinek valami jó ötlete a megoldásra?

Fred | 2010-12-27 12:00 Bálint66 részére

Szerintem az direktben engedi be a külső levegőt, függetlenül a hőmérséklet és fej-láb szabályozó gombok állásától.

Bálint66 | 2010-12-26 22:28 atter részére

Erre én is kíváncsi lennék. Én sem érzek a lábnál semmit. Sőt a középkonzolnál a 2 fuvókánál van egy állító kapcsoló, az tulajdonképpen mire szolgál?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó