2025. Július 11. Péntek - Nóra, Lili
Mazda Xedos 6, Xedos 9
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda logó történelem.
Bemutatkozott az új Mazda CX-5
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
Kazy | 2010-09-22 15:27
köszönöm a gyors választ
mazda-auto.hu | 2010-09-22 14:45 Kazy részére
A szilent 31106,-Ft.
Kazy | 2010-09-22 13:21
Sziasztok!
Mazda xedos 9 2.0 94 évjárat.
Első futómű alsó(hátsó) szilentek árai érdekelnének.
Köszönettel
geri59 | 2010-09-13 19:47 mazda-auto.hu részére
Köszönöm szépen a választ!! Gery!
mazda-auto.hu | 2010-09-13 08:14 sch. részére
Először ki kell szűrni, hogy üzemanyag ellátási, vagy gyújtás hibával állunk-e szemben.
sch. | 2010-09-10 12:17
sziasztok.xedos 9 -em van most az a gondja hogy ahogy melegszik a motor egyre jobban kezd rángatni de csak kis ideig mert a rángatást felváltja 1-2 henger leállása , ugye mert ezt érzi és hallja is az ember.nagyobb gázadásnál megint beindul a nem járó henger,hengerek. de mondjuk 30-km megtétele után már az sem segit.remélem van ötlet. a válasz köszi előre is.
mazda-auto.hu | 2010-09-10 09:00 geri59 részére
Az E85 használatának egyik nagy előnye, hogy tisztábban ég, hiszen az oktánszáma 100 feletti. Használat viszont igazából kiegészítő elektronika beépítésével előnyös, így a teljesítményt sem csökkenti, sőt. Veszélyei annyiban kimerülnek, hogy 10 évnél idősebb autók esetében az alkohol által esetleg leoldott szennyezések eltömíthetik a benzinszűrőt, illetve hosszabb távon egyes tömítések "megadhatják" magukat, de nem jellemző.
Podi8 | 2010-09-09 21:59
Haverom pl. 15-40-es Shell piros ásványi alapú motorolajat használ a V6-osba és őszintén szólva gyönyörűen szól. Az etanolról felesbe meg annyit hogy én is használtam 4-5 tank erejéig, de a gyorsulás elkeserítő volt... Tiszta (98-as) benzinnel meg dúrom le a mai 2000cm3-eseket.
geri59 | 2010-09-09 19:28
Köszönöm szépen a választ, megpróbálom a következő olajcserénél az 5w-t beletenni, majd leírom a tapasztalatom!!Érdekes, de én híve vagyok a nívópálcán mindig maximumot látni, ezért is sűrün ellenőrzöm és feltöltöm!! Még azt szeretném megkérdezni, van e vélemény az új üzemanaygról, az etanolról?? Sok mindent hallottam róla, jót is rosszat is!! Félve tenném bele, de ajánlották keverve is!! Üdv Gery!!
mazda-auto.hu | 2010-09-08 08:26 geri59 részére
Jó a 10w-40, de a hidegoldali jelzés csökkentése minden motornak előnyös, tehát az 5w-s jobb. Mi például a 180000km-et futott Xedos 6 -ban 0w-30-at használunk, gyakorlatilag olajfogyasztás nélkül, persze legkésőbb 10000km-nél cserélve. Érdekes, hogy a vastagabb 0w-40-ből kissé többet fogyasztott, de ez sem volt "mérhető" szintű. Fontos, hogy mindig maximumon legyen a nívópálcán az olajszint hidegen, ez is hozzájárul az olaj élettartamának hosszabbításához, így az olajfogyasztáshoz.