2025. Szeptember 13. Szombat - Kornél
Mazda Xedos 6, Xedos 9
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Tisztább égés, kisebb fogyasztás, kevesebb korom, és lerakódás. ECO-TAK.
Öt csillagot kapott a Mazda2.
Cadillac Eldorado (egri túra).
Új Mazda CX-9 turbós motorokkal.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
geri59 | 2010-09-07 19:33 mazda-auto.hu részére
Tisztelt Mazda Auto!
Köszönöm a választ, a szelepszár szimering is kilett cserélve, szerintem valamellyest kopott volt a henger, de még így is csökkent az olajfogyasztás, ami előtte 500km-ként 1l olajat megevett!! Most 10w40- es olajat teszek bele,Q8-ast!! Ez jó, vagy az Őn által ajánlott 5w40-et próbáljam meg? Köszönettel Gery!!
mazda-auto.hu | 2010-09-07 15:07 Csabi626 részére
Egyes elektronikus gyújtási rendszerekben valóban okozhat ritkán problémát ez a módszer. Ez a lehúzás mértékével csökkenthető, de a teljes biztonsághoz minden egyes hengernél leállítás, és egy darab "bármilyen" gyertya szükséges
Csabi626 | 2010-09-07 12:57 mazda-auto.hu részére
Elnézést hogy belekotyogok, de a gyertyapipák lehúzása nem okozhat átlövést a trafóban, vagy az elosztóban lévő teljesítménytranzisztorban?
Csak azért kérdezem, mert én már megjártam ezzel egyszer :(
mazda-auto.hu | 2010-09-06 08:40 sch. részére
Ha nem kihagy a gyújtás, hanem erőtlen az autó, akkor vagy nem megy minden henger, vagy rossz a gyújtási időpont. Járó motornál egyenként lehúzva a pipákat, ki lehet szűrni, melyik henger kiiktatása nincs hatással a jelenlegi működésre.
sch. | 2010-09-04 14:00
sziasztok. remélem tudtok segiteni. xedos 9. fordulat alatt az autó rángatott minden sebességben de fordulaton tökéletesen ment.kicseréltem a gyertyákat,és megszünt , de 2 hét mulva megint ugyanugy előjött.kicseréltem a gyujtáselosztó fedelet és most meg kicsit rángat de nem megy sehová. hangja is fura egyszerűen erőtlen lett a kocsi.szarul gyorsul.tuti valami gyujtás gond. a gyujtókábeleket nem cseréltem ki mert 2 évesek szilikonos szerintem jo állapotuak.megnéztem sötétben is a motort és nincs semmi szikra nem huz át a kábel.választ előre is köszönöm.
mazda-auto.hu | 2010-09-02 08:20 Kazy részére
Igen.
mazda-auto.hu | 2010-09-02 08:19 putto részére
Az injektorokra csatlakozik a rendszer, illetve van egy hőmérsékletmérő szondája, így megkülönböztetve a hideg és meleg üzemet. A vezérlés továbbra is az autó rendszerére van bízva, tehát természetesen alkoholos üzemben is szabályoz a lambda szonda, és a többi jeladó. A beszerelés utáni finomszabályzást is az oxigén szenzor jelei alapján végezzük.
Kazy | 2010-09-01 16:13
Sziasztok!
Cserélhető a Xedos9 2.0 motorja a Xedos6 2.0 motorjára ugyanazon évjárat esetén?
köszönettel
putto | 2010-09-01 16:06
Tisztelt Mazda Autó, Etanol átalakítóhoz lenne kérdésem.
Műszaki szempontból egy vagy többféle átalakítási megoldás létezik, A korábbi postban említett átalakítóról lehet tudni valamit? Milyen gyármány, a vezérléshez csatlakozik vagy csak az injektor nyitásokat tolja párhuzamosított kábellel? Az előgyújtást a vezérlő állítja után a kopogás szenzor értéke alapján?
A benzin üzemnél meg a L szonda veszi vissza a nyitási időt ?
Szóval van -e más megoldás vagy csak a fent említett "megtolom a nyitási időt aztán az L szonda meg visszaveszi benzin üzemnél "megoldás.
Köszönöm.
Geryboy | 2010-09-01 09:11 mazda-auto.hu részére
köszönöm szépen! Majd még kereslek, hogy mire jutottam.