2025. Május 12. Hétfő - Pongrác
Mazda Xedos 6, Xedos 9
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
Élõati | 2009-05-24 12:59 Kazy részére
Kazy !
Én is csak megerősiteni tudom a Mazda-autót . A Xedos-unk világitása xenonnal tökéletes lett a pislákoló gyári tompitott után.
Élõati | 2009-05-24 12:56
Mazda-autó!
1997 Mazda Xedos 6 1.6 motor.
A tompitott égőket cseréltük xenonra tökéletes sokkal biztonságosabb lett az éjszakai vezetés, szép fehér enyhe kékes . De a mellete lévő helyzet jelző elég sárgán világit mit v. milyen égőt javasolnál a helyére hogy fehérebb legyen.
Az autó ültetéséhez is szeretnék ajánlatott kérni árat tipust ültető rugó márkát. Természetesen csak annyit szeretnénk ültetni ami nem lenne káros hatással az autóra.
Köszönettel : Élő Attila
mazda-auto.hu | 2009-05-18 08:36 Podi8 részére
Lehet, de például egy fals levegő tesztet is érdemes lenne csinálni.
Podi8 | 2009-05-17 21:26
Sziasztok.
Xedos 6 V6-osom (2009-04-14-es hozzászólás) leállási problémája továbbra is fennáll. Lambda szondákat kiiktattam de a probléma továbbra is megmaradt. Gyújtáselektronika vagy injektor körül keressem a hibát?
kopasz | 2009-05-13 11:39
Köszönöm a tanácsot, remélem, hogy a féltengellyel megúszom
mazda-auto.hu | 2009-05-12 14:10 kopasz részére
A féltengely tényleg komolyan esélyes.
Csabi626 | 2009-05-12 10:29
Ja, és nekem a téligumival kezdte, majd vadiúj nyári gumik lettek feltéve, frissen centrírozva, ami a jelenséget nem befolyásolta, tehát a gumiprobléma elvileg kizárva.
Csabi626 | 2009-05-12 10:23
Szia kopasz!
Nekem is v6-osom van, csak 626-os, és az általad leírt jelenséggel is találkoztam pár héttel ezelőtt, a jobb féltengelycsukló cseréje után. Akkor azt mondta pár tapasztaltabb szaki, hogy túl feszes még az új csukló, majd elmúlik, és egy ideje valóban nem jelentkezett.
Ebből kiindulva neked is a féltengely környékén javaslom keresgélni.
kopasz | 2009-05-12 10:11
Köszönöm a választ, de én csak a motrra tudok gondolni, mert változatlan sebesség mellet, ha leveszem a lábam a gáz pedálról azonnal megszünik a hang.
mazda-auto.hu | 2009-05-11 15:46 kopasz részére
1.Elképzelhető, hogy a remegést kerékcentrírozási, vagy féltengely, vagy gumi probléma okozza, próba nélkül erre nem igazán tudunk válaszolni.2. Első körben a termosztát hibájára gondolnánk.