teszt,mazda

2025. Március 27. Csütörtök - Emánuel

Tesztek

2010.05.21.

0 komment
Mazda RX-7 Toyota Supra teszt

Mazda RX-7, Toyota Supra teszt.

 Ismé visszamegyünk a múltba, mégpedig a kilencvenes évek elejének dicső sportkocsijainak kedvéért. Összehasonlító tesztünkben az akkoriban Európában hivatalosan megvásárolható biturbós hathengeres Toyota Supra birkózik a szintén szekvencionális turbós, de bolygódugattyús wankel rendszerű...

2009.08.13.

0 komment
Mazda3 MPS teszt.

új Mazda3 MPS.

 Ha valaki egy konszolidált, pénztárca kímélő autót keres, akkor a 8350000,-Forintba kerülő Mazda3 MPS nem az ő autója. Bár igaz, hogy ez is a kompakt kategória egyik képviselője, de összesen ez minden ami hasonlóságként elmondható róla, a többi alsó-középkategóriás mindeneshez képest.

2009.08.04.

3 komment
Mazda3 teszt

Mazda3 teszt.

 Egy-egy modell megújításakor nagyon kiegyensúlyozott munkára van szükség az autógyártók részéről. Nehezíti a helyzetet, ha az adott márka legjobban fogyó modelljéről van szó, amely nem egy piacon dobogós értékesítési eredményekkel rendelkezik. A Mazda bevállalta a kockázatot, és úgy készítette fel a...

2009.07.01.

0 komment
Mazda MX-5 Kupé 2009

Mazda MX-5 Kupé 2009.

 A 2006-ban megjelent harmadik generációs Mazda MX-5 jónéhány ponton megújult az idei évben. A változtatások természetesen érintették a nem egészen két éve kapható elektromosan nyitható-zárható keménytetejű, egyszerűen Kupénak keresztelt modelvariánst is.

2009.04.24.

0 komment
Mazda RX-7 teszt

Mazda RX-7 (FC) teszt.

Kellemes időtöltés időnként a múlt Mazda modelljeire visszatekinteni, különösen a mai mesterségesen felgyorsított modellváltási ciklusú autós világban. Most az Autó-Motor 1987. Áprilisi 8. számában megjelent második generációs Mazda RX-7 (FC) tesztet olvashatják. A bolygódugattyús...

2008.04.07.

0 komment
Mazda5 teszt.

MAZDA5 GTA teszt

 A családi egyterű MAzda5 a közelmúltban újult meg. Ennek keretében új első-hátsó lökhárító borítást, LED-es hátsó lámpákat, új stílusú könnyűfém felniket kapott, de a belső térben is sok az újdonság. Ismerjék meg tesztünk keretében az újdonságot!

Cikkek  | 



Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó